Nyt kradse møbel
4 deltagere
Side 1 af 1
Nyt kradse møbel
Hurra for reklamerne... I aftes sad jeg og kiggede i en reklame fra Rema 1000, og hvad skuer mit øje :WOW: et kradse miljø til kun 249 kr. Det tog ikke lang tid, at overtale min kære mand om, at sådan et måtte vi have til vores missepiger. Så slap han nemlig for at skulle lave et selv. Så i formiddags drog vi afsted til Mariager og hentede det fine kattemøbel. Det vagte lykke hos Mille. Jeg havde knap åbnet kassen, så sad hun i den og snusede til indholdet. Det tog en lille halv time at samle det, og så blev det ellers taget i brug og undersøgt på alle leder og kanter.
Mikki havde jo sit kradsemøbel, (som "far" lavede til hende da hun var killing) før Mille dumpede ind i familien. Og på Mikkis træ, der må Mille ikke være, så bliver hun skubbet ned. :ud: Så Mille var helt overstadig da hun fik et "træ" som hun måtte kravle rundt i. Og kassen det var i, er nu heller ikke så tosset, synes de begge. :catdanse: :catdanse:
Jeg kan som bekendt ikke lægge billeder ind, men hvis i har en reklame fra Rema 1000 kan I se vidunderet på 2. sidste side.
Mikki havde jo sit kradsemøbel, (som "far" lavede til hende da hun var killing) før Mille dumpede ind i familien. Og på Mikkis træ, der må Mille ikke være, så bliver hun skubbet ned. :ud: Så Mille var helt overstadig da hun fik et "træ" som hun måtte kravle rundt i. Og kassen det var i, er nu heller ikke så tosset, synes de begge. :catdanse: :catdanse:
Jeg kan som bekendt ikke lægge billeder ind, men hvis i har en reklame fra Rema 1000 kan I se vidunderet på 2. sidste side.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Sv: Nyt kradse møbel
Det er godt nok billigt Tillykke med det nye træ
Som også kan ses her: http://nozebra.ipapercms.dk/Rema1000/Uge08/
Som også kan ses her: http://nozebra.ipapercms.dk/Rema1000/Uge08/
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Jo tak skal du ha' Na´Zyia, Ja det er meget billigt, og rigtig fint. Tak for indsættelsen af reklamen, så I andre kan se hvad jeg har købt.
- Frosset :
Kender det, har faktisk lige købt et også og JO det skaber glæde hos kattene :catdanse:
Gæst- Gæst
Helt sikkert. Mille er så glad for sit træ, at hun slet ikke har haft tid til at plage mig om at lege, i de sidste 2 dage. Det er SÅ herligt at se hendes glæde!
:catdanse: Denne lille glade kat ligner Mille.
:catdanse: Denne lille glade kat ligner Mille.
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum