Jordskælv rammer Jylland
2 deltagere
Side 1 af 1
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Jordskælv rammer Jylland
Og så kan jeg da lige oplyse om, at der er ny snestorm på vej til Nordjylland - Jordskælv og istid på én gang - de gir´ den sandelig ikke for lidt
http://nyhederne.tv2.dk/article/28661368/
http://nyhederne.tv2.dk/article/28661368/
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Mig og min søn mærkede ikke en dyt til det... Jeg læste bare om det på tekst-tv i morges, og fandt ud af, at jorden havde rystet, netop som vi var kommet hjem fra en fødselsdagsfest.
..men mon ikke min storebror oppe i Thy-lejren har mærket noget? De siger jo, det var i Thy-området, det var mest mærkbart.
..men mon ikke min storebror oppe i Thy-lejren har mærket noget? De siger jo, det var i Thy-området, det var mest mærkbart.
Lylle My skrev:Mig og min søn mærkede ikke en dyt til det... Jeg læste bare om det på tekst-tv i morges, og fandt ud af, at jorden havde rystet, netop som vi var kommet hjem fra en fødselsdagsfest.
Nej jeg har nu heller ikke mærket noget.
Nå du har en bror i Thy-lejren Ja, det er da meget muligt at han har mærket noget, det må du lige have hørt ham om
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Han er lidt svær at komme i kontakt med, min kære flipper-bror.
Send et brev, og han lægger det i en skuffe og tænker: "Nu skal jeg huske at svare på det" - og så finder han det to år senere... Ring til ham, så har han glemt at ta' mobilen med - og forøvrigt er den ikke ladet op... Send ham en mail - HA!!! Hans mailadresse blev slettet, bare fordi han glemte at checke den i et års tid.
Jeg elsker min brorman højt, men den eneste chance jeg har for at snakke med ham, er når jeg og knægten et par gange om året hopper i bussen og kører den lange vej derop for at overraske ham med et besøg.
Han bliver altid mægtig glad, og siger at vi SKAL altså også ses noget mere. "Jeg kigger hjem til jer næste weekend", siger han... og så ses vi igen næste gang jeg har råd til turen derop.
Han vil så gerne - men kan ikke rigtig ta' sig sammen... Der er nok røget for meget sjov tobak indenbords igennem årene. :hehe:
Send et brev, og han lægger det i en skuffe og tænker: "Nu skal jeg huske at svare på det" - og så finder han det to år senere... Ring til ham, så har han glemt at ta' mobilen med - og forøvrigt er den ikke ladet op... Send ham en mail - HA!!! Hans mailadresse blev slettet, bare fordi han glemte at checke den i et års tid.
Jeg elsker min brorman højt, men den eneste chance jeg har for at snakke med ham, er når jeg og knægten et par gange om året hopper i bussen og kører den lange vej derop for at overraske ham med et besøg.
Han bliver altid mægtig glad, og siger at vi SKAL altså også ses noget mere. "Jeg kigger hjem til jer næste weekend", siger han... og så ses vi igen næste gang jeg har råd til turen derop.
Han vil så gerne - men kan ikke rigtig ta' sig sammen... Der er nok røget for meget sjov tobak indenbords igennem årene. :hehe:
Han lyder da som en rigtig indfødt i lejren :thihi:
Håber han "bor godt" deroppe, og kan holde varmen i denne istid :frost:
Håber han "bor godt" deroppe, og kan holde varmen i denne istid :frost:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Det er jeg sikker på, han kan. ..Han plejer bare at sørge for at ha' rigeligt med sprit i blodet. Så fryser det ikke.
:thihi:
:thihi:
Især i disse dage er det da nødvendigt at lægge i sprit deroppe :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum