Jeg er SUR!!!
2 deltagere
Side 1 af 1
Jeg er SUR!!!
I aftes kæmpede jeg mig gennem de frådende snemasser for at komme til et møde med Danmarks naturforening, så jeg kunne tale Brillesøens sag (et lille hyggeligt og ældgammelt vandhul fyldt med fredede salamandre og frøer, som kommunen har fået drænet pga et nærliggende nybyggeri)... Jeg var den eneste, der dukkede op, selv om jeg stod og ventede på de andre på et sne- og stormomsust hjørne i 40 minutter... Da jeg kom hjem med blåfrosne balder og lår, lå der en besked fra dem om, at mødet var aflyst pga vejret.
Man skulle da ellers tro, at sådan en flok miljø-entusiaster ville NYDE at komme ud og mærke naturen, når den nu endelig slår igen og viser, hvor stærk den kan være.
:blizzard4: :frost:
Man skulle da ellers tro, at sådan en flok miljø-entusiaster ville NYDE at komme ud og mærke naturen, når den nu endelig slår igen og viser, hvor stærk den kan være.
:blizzard4: :frost:
Sv: Jeg er SUR!!!
Ej hvor træls
Det var da helt utroligt det kun var dig der mødte op.... så voldsomt synes jeg heller ikke vejret var igår.. Jo, selvfølgelig hvis man skulle køre bil, for der var da godt nok islag igår aftes
Det var da helt utroligt det kun var dig der mødte op.... så voldsomt synes jeg heller ikke vejret var igår.. Jo, selvfølgelig hvis man skulle køre bil, for der var da godt nok islag igår aftes
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Ja, og der var kun én af de andre, der bor i Aalborg... resten kommer fra rundt om i Nordjylland (én af dem skulle køre helt oppe fra Hals)
..så okay, de er tilgivet for denne ene gangs skyld. :thihi: Så må jeg jo bare dukke op til det næste møde. Så er foråret forhåbentlig godt i gang, så de alle kan komme frem.
..så okay, de er tilgivet for denne ene gangs skyld. :thihi: Så må jeg jo bare dukke op til det næste møde. Så er foråret forhåbentlig godt i gang, så de alle kan komme frem.
Lylle My skrev:Ja, og der var kun én af de andre, der bor i Aalborg... resten kommer fra rundt om i Nordjylland (én af dem skulle køre helt oppe fra Hals)
Ja, du må bare "på med vanten" igen næste gang
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum