NFO Show 21. marts 2010 i Tune
4 deltagere
Side 1 af 1
NFO Show 21. marts 2010 i Tune
Så er der åben for tilmelding :)
Husk at vælge den rigtige udstilling i rullepanelet, og husk endelig også at udstillingsgebyret skal betales til Norsk Skovkattering og ikke til Racekatten :)
Jeg glæder mig bare helt vildt til den udstilling :hopla:
Husk at vælge den rigtige udstilling i rullepanelet, og husk endelig også at udstillingsgebyret skal betales til Norsk Skovkattering og ikke til Racekatten :)
Jeg glæder mig bare helt vildt til den udstilling :hopla:
Sv: NFO Show 21. marts 2010 i Tune
Jeg kommer helt sikkert
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Da der er rigtig stor tilslutning og interesse for udstillingen, og vi stadig modtager tilmeldinger hver dag, har vi besluttet at udvide tilmeldingsfristen til den 1. marts :)
Ja det er noget helt særligt.
En af mine gamle tøser har været så uheldig at slå en hjørhetand ud for nogle år siden ellers var hun blevet tilmeldt. Men vise sig uden tandprotese vil hun ikke. Hun er ellers still going strong selv om hun er 10 år.
Kan jeg få kørt det hele i stilling kommer jeg helt bestemt og skal se alle de dejlige norske fra nær og fjern.
En af mine gamle tøser har været så uheldig at slå en hjørhetand ud for nogle år siden ellers var hun blevet tilmeldt. Men vise sig uden tandprotese vil hun ikke. Hun er ellers still going strong selv om hun er 10 år.
Kan jeg få kørt det hele i stilling kommer jeg helt bestemt og skal se alle de dejlige norske fra nær og fjern.
Babette skrev:
Det er helt bestemt også turen værd, er jeg sikker på
Der kommer udstillere fra mange forskellige lande:
Norge
Sverige
Frankrig
Holland
Belgien
Spanien
Tjekkiet
Tyskland
Italien
Det er virkelig spændende