Maden i den gale hals
3 deltagere
Side 1 af 1
Maden i den gale hals
Hvad skal man egentlig gøre, hvis en lille killing som lige er begyndt at få fast føde, får foderet i den gale hals, og er ved at kvæles?
Jeg har heldigvis ikke selv oplevet det - har du?
Jeg har heldigvis ikke selv oplevet det - har du?
Sv: Maden i den gale hals
Jeg har prøvet en killing fik noget galt i halsen... og var ved at kvæles.
Jeg "vendte den på hovedet" .. og gav et par kraftige "stød" ned mod gulvet, alt imens jeg holdt godt omkring den, så den ikke kom til skade med nakke eller noget.
Samme måde som hvis et barn får noget galt i halsen... og man vender det på hovedet, men et godt tag om lårene.... Ja tak, det prøvede jeg også med min søn, da han var 3 år.. og han pludselig sad og var blå i hovedet
Jeg "vendte den på hovedet" .. og gav et par kraftige "stød" ned mod gulvet, alt imens jeg holdt godt omkring den, så den ikke kom til skade med nakke eller noget.
Samme måde som hvis et barn får noget galt i halsen... og man vender det på hovedet, men et godt tag om lårene.... Ja tak, det prøvede jeg også med min søn, da han var 3 år.. og han pludselig sad og var blå i hovedet
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Uha Na'zyia - godt at du reddede dem begge 2 .... så er det altså ikke helt håbløst, at redde sådan et lille pus....
Godt du ja'' reddet dem begge'' :jubel: Godt og høre hvad man kan gøre, hvis det skulle ske...
Miss Ronski's: Ja det er jeg også dybt taknemlig for at jeg gjorde.
Og jeg skal hilse og sige, at jeg rystede som et espeløv længe efter... både med barn og kat
Det er absolut ikke håbløst, at redde sådan et lille pus.. bestemt ikke
Og jeg skal hilse og sige, at jeg rystede som et espeløv længe efter... både med barn og kat
Det er absolut ikke håbløst, at redde sådan et lille pus.. bestemt ikke
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
puha - jeg kan godt forstå du rystede - det er en barsk oplevelse....
- og ja - super skønt med en lille tekst på, hvordan man skal gøre hvis uheldet er ude TAK Na'zyia
- og ja - super skønt med en lille tekst på, hvordan man skal gøre hvis uheldet er ude TAK Na'zyia
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum