oksesteg
5 deltagere
Side 1 af 1
oksesteg
min kat er så fræk at rende med oksesteg som det seneste.den napper også leverpostej og andre ting.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 182
Medlem siden : 09/10/09
Geografisk sted : køge
Sv: oksesteg
Dygtig kat!
Sådan var min lillebrors forrige kat også... Den kunne endda finde på at springe lynhurtigt op på bordet, mens de spiste, snuppe maden fra gaflen, og derefter forsvinde som dug for solen med sit bytte, inden nogen nåede at tage det fra den.
.. og så er der nogen der siger, at en huskat ikke behøver at jage for føden.
Sådan var min lillebrors forrige kat også... Den kunne endda finde på at springe lynhurtigt op på bordet, mens de spiste, snuppe maden fra gaflen, og derefter forsvinde som dug for solen med sit bytte, inden nogen nåede at tage det fra den.
.. og så er der nogen der siger, at en huskat ikke behøver at jage for føden.
tak for rosen.den har også lært at åbne hoveddøren ud i kulden.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
perle3 skrev:tak for rosen.den har også lært at åbne hoveddøren ud i kulden.
Hvor ER den altså herlig. .. Den skulle vel aldrig være i familie med min Mille Møgkat? Åbning af døre er nemlig hans specialitet.
Hvad hedder han forøvrigt, den skønne frækkert?
Nu I snakker om at åbne - så er mine killinger begyndt at åbne samtlige skuffer i vores kommoder
Mine katte åbner alle døre i huset. Og batman kan også åbne vinduer ... Så er der er sat lås på. .. :)
Miss Ronski's skrev:Nu I snakker om at åbne - så er mine killinger begyndt at åbne samtlige skuffer i vores kommoder
Det blir værre endnu sikkert. Min gamle Flemming åbnede jo alt hvad åbnes ku og tog tøjet op. Jeg satte derfor tape på, så skufferne hang sammen to og to , men geniet åbnede bare to skuffer af gangen.
Anne-Lykke Elling skrev:Miss Ronski's skrev:Nu I snakker om at åbne - så er mine killinger begyndt at åbne samtlige skuffer i vores kommoder
Det blir værre endnu sikkert. Min gamle Flemming åbnede jo alt hvad åbnes ku og tog tøjet op. Jeg satte derfor tape på, så skufferne hang sammen to og to , men geniet åbnede bare to skuffer af gangen.
Ham Flemming var vidst en værre en
Lizzie skrev:Anne-Lykke Elling skrev:Miss Ronski's skrev:Nu I snakker om at åbne - så er mine killinger begyndt at åbne samtlige skuffer i vores kommoder
Ham Flemming var vidst en værre en
Ja han var lidt for sig selv. Du kan se ham på billedet under "Dem der var" har lige skrevet lidt om dem. Det er ham ude i sneen.
perle som min kat hedder er bare en huskat fra arden.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
perle3 skrev:perle som min kat hedder er bare en huskat fra arden.
Øh... "bare"???
Der er vist ikke noget "bare" over DEN lille laban. :hehe:
jeg mener : perle er ingen racekat.det må mille møgkat være.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Ih, TUSIND tak! Nej, han er nøjagtig af samme fine race som Perle... Jeg har aldrig haft råd til racekatte.
..men jeg plejer at sige, at han er af den sjældne og fornemme race: Pitbull-kat. :hehe:
..men jeg plejer at sige, at han er af den sjældne og fornemme race: Pitbull-kat. :hehe:
ok da.troede ellers mille var racekat.den ser fin ud.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
for et par uger siden rendte muschi med 2 engelske bøffer.det er første gang den gør det overhovedet.den plejer at spise tørfoder.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
her halvanden måned efter er muschi blevet slem.den spiser både kød,kartofler,chokolade og andre lignende ting.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
uuuuha - katte må endelig ikke får chokolade - så det skal du passe meget på, at han ikke får fat i....
skal nok huske dit råd med chokolade,men hvorfor?
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum