Vinterbilleder
+5
Na´Zyia
lotte
Lylle My
lala1979
Miss Ronski's
9 deltagere
Side 1 af 1
Vinterbilleder
Her et par billeder taget idag på en dejlig tur med hundene ud i det hvide landskab.
Lidt natur:
Mere natur:
Cille:
Santo og Cille i fuld galop ;-)
Annie ude i sneen - har vist fået øje på noget....
Lidt natur:
Mere natur:
Cille:
Santo og Cille i fuld galop ;-)
Annie ude i sneen - har vist fået øje på noget....
Sv: Vinterbilleder
Smukke vinterbilleder... Der er rigtig julekort-stemning over dem.
Jeg håber ikke, Santo og Cille væltede dig omkuld i sneen ét sekund efter, at du havde taget billedet af dem i fuld firspring henimod dig. :thihi:
Hvor ser de altså glade ud.
Jeg håber ikke, Santo og Cille væltede dig omkuld i sneen ét sekund efter, at du havde taget billedet af dem i fuld firspring henimod dig. :thihi:
Hvor ser de altså glade ud.
Ufff det ser koldtt ud - Men rigtig gode billeder :weee:
lotte- Gårdkat
- Frosset :
Antal indlæg : 47
Medlem siden : 28/12/09
Geografisk sted : Lolland
Skønne billeder - og pragtfulde hunde
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Hvor er det nogle skønne billeder, og sikken dyrene nyder det
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Tak skal I have....
Lylle My - jeg havde den store linse på - så de var faktisk ret langt væk fra mig - så jeg kunne nå at flytte mig - for ellers havde det nok gjort ondt i min bagdel
Lylle My - jeg havde den store linse på - så de var faktisk ret langt væk fra mig - så jeg kunne nå at flytte mig - for ellers havde det nok gjort ondt i min bagdel
Flotte billeder
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Miss Ronski's skrev:
jeg havde den store linse på - så de var faktisk ret langt væk fra mig - så jeg kunne nå at flytte mig - for ellers havde det nok gjort ondt i min bagdel
Pyh, det var heldigt. Jeg HAR nemlig engang prøvet at få kvæstet mit knæ, da min venindes hund løb IGENNEM mig i stedet for at løbe udenom... Av for s....
..Men jeg tilgav den, for den var så kær.
Hi Hi Lylle My
Det minder mig lige om engang, hvor vi var en tur i hundeskoven, hvor hundene jo løber frit....
Santo og en anden hund kom løbende hurtigt hen mod os...... den fremmede hund nåede lige akkurat at dreje forbi min mand - men Santo havde ikke lært at trække bremsen endnu - så han flåede lige benene væk under min mand - hold k... hvor så det morsomt ud. Jeg skreg af grin
Der skete ham heldigvis ikke noget...
Det minder mig lige om engang, hvor vi var en tur i hundeskoven, hvor hundene jo løber frit....
Santo og en anden hund kom løbende hurtigt hen mod os...... den fremmede hund nåede lige akkurat at dreje forbi min mand - men Santo havde ikke lært at trække bremsen endnu - så han flåede lige benene væk under min mand - hold k... hvor så det morsomt ud. Jeg skreg af grin
Der skete ham heldigvis ikke noget...
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum