To år med Tjalfe
+6
Inge Marie
lala1979
Na´Zyia
Coon Danica
Denise
Anne-Lykke Elling
10 deltagere
Side 1 af 1
To år med Tjalfe
I dag for to år siden flyttede Tjalfe ind, efter at have boet med et par familier tidligere. Han er alletiders kat. Godmodig, tilfreds, kælen og alletiders ven overfor Emil, som han tager sig af og behandler som en killing. Her kommer et par billeder fra i dag.
Sv: To år med Tjalfe
Hvor ser han også god og skøn ud
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Flot flot dreng
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sikke en flot og dejlig fyr!
P.S. Hvordan satte du billederne ind?
Inge Marie- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 8
Medlem siden : 28/12/09
Geografisk sted : Thy
Inge Marie skrev:Sikke en flot og dejlig fyr!
Tak for det. jeg sætter billederne ind under image, men prøv at se, der var én der spurgte om det i går. Tror der er en tråd her i galleriet, hvor du kan få det forklaret ; )
Hold da op, hvor er han smuk :love:
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Og hvor var det bare godt han flyttede hjem til dig og Emil
Tusind tak Anne-Lykke
Tusind tak Anne-Lykke
DK Thomani skrev:Og hvor var det bare godt han flyttede hjem til dig og Emil
Tusind tak Anne-Lykke
Ha, ha, kan du huske da du kom med ham en lørdag aften, og han følte sig hjemme med det samme? Jeg tror rolig jeg kan sige han er meget glad for både Emil, pipserne og undertegnede. Havde aldrig troet, da jeg nogle gange for sjov havde skrevet, at du godt måtte sætte ham uden for min dør, at det blev til virkelighed. :hehe:
Anne-Lykke Elling skrev:DK Thomani skrev:Og hvor var det bare godt han flyttede hjem til dig og Emil
Tusind tak Anne-Lykke
Ha, ha, kan du huske da du kom med ham en lørdag aften, og han følte sig hjemme med det samme? Jeg tror rolig jeg kan sige han er meget glad for både Emil, pipserne og undertegnede. Havde aldrig troet, da jeg nogle gange for sjov havde skrevet, at du godt måtte sætte ham uden for min dør, at det blev til virkelighed. :hehe:
Ja, det var en hård beslutning for mig men den bedste for Tjalfe at lade ham flytte hjem til dig, og alle dine indlæg om ham og Emil bekræfter hver gang at det var den rette beslutning
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum