Hej fra Thy
+6
Alicia
Babette
lala1979
Denise
Na´Zyia
Inge Marie
10 deltagere
Side 1 af 1
Hej fra Thy
Jeg er godt og vel voksen, bor i Thy sammen med min dejlige mand og vores yngste datter. Har en voksen søn og datter, der er flyttet heelt til København/Lolland.
Jeg har ønsket mig en siameser "altid", det var den gammeldags slags, jeg havde forelsket mig i. Det lykkedes første gang for godt 20 år siden - for mig er et hjem er ikke et hjem uden en gammeldags siameser. Smag og behag er jo forskellig, så jeg håber, både den moderne og den gammeldags siameser kan leve videre.
I øjeblikket har vi Celine (hendes far har stamtavle fra Tyskland som "thaicat"). Celine er brunmasket gammeldags siameser og bliver 2 år til foråret. Hun har haft et kuld fantastisk dejlige killinger i sommeren 08. For 2½ uge siden fik vi så lille Felix (muligvis blåmasket). Han er en rigtig lille charmetrold, har charmet hele familien og fået Celine til at give mælk igen! Vi håber, at Felix kan blive far et par gange til næste sommer - og så alligvel blive renlig indekat bagefter.
Vores katte har i mange år fået lov til at gå ude om dagen (stor grund på landet), men trafikken er blevet sådan, at det ikke kan lade sig gøre mere. Nu har vi i stedet indhegnet terassen, så kattene kan gå med derud om sommeren.
Min mand og jeg er glade for udeliv, roder i haven eller nyder skoven. Vi har 2 islandske rideheste og en lille flok ungheste. Vi rider i skoven eller trækker tur med unghestene, så de kan vænne sig til den store verden.
Mange hilsener, Inge Marie.
Jeg har ønsket mig en siameser "altid", det var den gammeldags slags, jeg havde forelsket mig i. Det lykkedes første gang for godt 20 år siden - for mig er et hjem er ikke et hjem uden en gammeldags siameser. Smag og behag er jo forskellig, så jeg håber, både den moderne og den gammeldags siameser kan leve videre.
I øjeblikket har vi Celine (hendes far har stamtavle fra Tyskland som "thaicat"). Celine er brunmasket gammeldags siameser og bliver 2 år til foråret. Hun har haft et kuld fantastisk dejlige killinger i sommeren 08. For 2½ uge siden fik vi så lille Felix (muligvis blåmasket). Han er en rigtig lille charmetrold, har charmet hele familien og fået Celine til at give mælk igen! Vi håber, at Felix kan blive far et par gange til næste sommer - og så alligvel blive renlig indekat bagefter.
Vores katte har i mange år fået lov til at gå ude om dagen (stor grund på landet), men trafikken er blevet sådan, at det ikke kan lade sig gøre mere. Nu har vi i stedet indhegnet terassen, så kattene kan gå med derud om sommeren.
Min mand og jeg er glade for udeliv, roder i haven eller nyder skoven. Vi har 2 islandske rideheste og en lille flok ungheste. Vi rider i skoven eller trækker tur med unghestene, så de kan vænne sig til den store verden.
Mange hilsener, Inge Marie.
Inge Marie- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 8
Medlem siden : 28/12/09
Geografisk sted : Thy
Sv: Hej fra Thy
Hjertelig velkommen Inge Marie.
Jeg er selv helt ny.
Ja....jeg er faktisk lige kommet med :stork:
Kærlig hilsen
Mona + de løftede haler.
Jeg er selv helt ny.
Ja....jeg er faktisk lige kommet med :stork:
Kærlig hilsen
Mona + de løftede haler.
Gæst- Gæst
Tak for det, Mona. Fin mis du har billede af! :hopla:
Inge Marie- Killing
- Frosset :
Hej Inge Marie
Velkommen til Kat-Danmark.
Håber du vil falde godt tl herinde
Velkommen til Kat-Danmark.
Håber du vil falde godt tl herinde
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Hej
Også velkommen fra mig
Også velkommen fra mig
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Tak skal I have. Jeg prøver at sætte nogle billeder ind af vores misser.
Inge Marie- Killing
- Frosset :
Inge Marie
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Velkommen til dig Inge Marie
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
TAK
Det ser ud til at være et rigtig hyggeligt forum. Jeg kan ikke sådan liiige umiddelbart finde rundt, håber at finde ud af det efterhånden....
Det ser ud til at være et rigtig hyggeligt forum. Jeg kan ikke sådan liiige umiddelbart finde rundt, håber at finde ud af det efterhånden....
Inge Marie- Killing
- Frosset :
Inge Marie skrev:TAK
Jeg tror nok du skal blive hjemmevant med det hele... det er bare at prøve dit frem.... der er ingen der skælder ud fordi det måske ikke lige er rigtig første gang :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Godt, tak skal du have
Inge Marie- Killing
- Frosset :
Tak! Har lige været på ridetur med min gamle Sigyn - bare flot ovre i skoven. Nu sidder jeg med lille Felix på skødet. Bare så hårdt at have ferie.
Inge Marie- Killing
- Frosset :
til dig, Inge Marie. Øv! Jeg bliver helt misundelig på dig. Jeg bor i en beton-lejlighed inde i byen.
Det er bestemt dejligt med naturen her omkring - det betyder meget for mig at være ude - helst hver dag. Men jeg er jo egentlig københavner, så nogen gange savner jeg også byen, hvor man har masser af valgmuligheder, kan købe alt muligt spændende...Man kan vist ikke få det hele på en gang :c176:
Inge Marie- Killing
- Frosset :
Hej Inge Marie :hi:
Velkommen
Velkommen
Pinkie- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 64