hej fra randers/ gyrithe
+7
Missis F
Pinkie
Lizzie
Lylle My
Miss Ronski's
Na´Zyia
gyrithe
11 deltagere
Side 1 af 1
hej fra randers/ gyrithe
hej mit navn er Gyrithe og jeg er 34 år gammel. jeg har to huskatte Olga og Pjevsi. og en kærste Bo. jeg er på førtidspension. Jeg bor ved Randers i østjylland. og har gjort det hele livet. på nær et år hvor jeg boede i Århus, og jeg gik på kunstakademiet. jeg er ordblind, og kan derfor godt lave stavefejl. jeg er udlært bygningsmaler i 1996, men har aldrig arbejdet som svend, pga sygdom.
Sv: hej fra randers/ gyrithe
Hej Gyrithe
Velkommen til Kat-Danmark
Håber du hurtigt vil finde dig godt tilrette
Velkommen til Kat-Danmark
Håber du hurtigt vil finde dig godt tilrette
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Velkommen i klubben, Gyrithe.
Jeg syntes nu ikke, jeg kunne finde nogle stavefejl, men tredje gang jeg læste dit indlæg igennem kunne jeg LIGE finde én... Du havde glemt et enkelt "e" i kæreste... Det havde jeg aldrig lagt mærke til, hvis jeg ikke havde LEDT efter det, fordi du skrev, du var ordblind. Du må ha´ trænet hårdt og længe for at kunne stave så godt.
Hmmm... Vi andre laver vist flere stavefejl end dét, vi kalder dem bare "sjuskefejl". :hehe:
Jeg syntes nu ikke, jeg kunne finde nogle stavefejl, men tredje gang jeg læste dit indlæg igennem kunne jeg LIGE finde én... Du havde glemt et enkelt "e" i kæreste... Det havde jeg aldrig lagt mærke til, hvis jeg ikke havde LEDT efter det, fordi du skrev, du var ordblind. Du må ha´ trænet hårdt og længe for at kunne stave så godt.
Hmmm... Vi andre laver vist flere stavefejl end dét, vi kalder dem bare "sjuskefejl". :hehe:
Ordblind eller ej, det skal bestemt ikke afholde nogle fra at blive medlem herinde
Og nej, jeg kan heller ikke se du er ordblind Gyrithe
Og nej, jeg kan heller ikke se du er ordblind Gyrithe
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Velkommen til Gyrithe
Pinkie- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 64
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Nordjylland
Hej Gyrithe
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Hej Gyrithe Til Kat-dk...
Jeg er selv lidt ordblind, og du staver nu pænt synes jeg også men herinde er der plads til alle og her er også en dejlig tone her, så håber du bliver glad for og være herinde...
P.s Kommer selv fra Randers østjylland...
Jeg er selv lidt ordblind, og du staver nu pænt synes jeg også men herinde er der plads til alle og her er også en dejlig tone her, så håber du bliver glad for og være herinde...
P.s Kommer selv fra Randers østjylland...
Hjertelig velkommen Gyrithe....
Jeg er også :stork: herinde.
Kærlig hilsen
Mona + de løftede haler
Gæst- Gæst
Hej
Også velkommen fra mig
Også velkommen fra mig
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
tak for alle de velkomst hilsner. jeg har gået på aof ordblinde skole 3 gange og det har hjulpet lidt. og så er det jo godt jeg har Bo til at stave det jeg er i tvivl om. knus
Gyrithe
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum