Anne-Lykke Elling/Lidt om os
+3
lala1979
Babette
Anne-Lykke Elling
7 deltagere
Side 1 af 1
Anne-Lykke Elling/Lidt om os
Jeg hedder Anne-Lykke og bor på Amager. Til daglig arbejder jeg som studievært på en lokalradio, går på kurser for at holde mine sprogkundskaber ved lige, er tit med i film og reklamer som statist eller skuespiller, og så skriver jeg lidt festsange i ny og næ for venner, bekendte og lignende. Jeg er født på et lille landsted i Vester Broby som ligger ved Sorø, og der havde vi flere dyr, så jeg er vokset op med dyr. Som 12 årig flyttede vi til København, hvor det ikke var tilladt at holde dyr, så jeg fik en undulat. Jeg har lige siden haft undulater, og har to af slagsen Luffe og Polle. Selvom jeg elsker alle dyr, har katte altid været mit yndlingsdyr. Jeg har haft flere af dem i mit voksne liv. For tiden har jeg Emil på 2 år, som mest består af Maine Coon, men lige mangler en tiendedel i at være ægte, og Tjalfe på 4 år, som ligeledes mangler lidt i at være ægte Norsk Skovkat. For mig er de ægte, og alletiders dejlige langhårede drenge.
Sv: Anne-Lykke Elling/Lidt om os
Så dejligt at du også fandt herind Anne-Lykke
Velkommen til :wel:
Velkommen til :wel:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Anne-Lykke Elling skrev:Jeg hedder Anne-Lykke og bor på Amager. Til daglig arbejder jeg som studievært på en lokalradio, går på kurser for at holde mine sprogkundskaber ved lige, er tit med i film og reklamer som statist eller skuespiller, og så skriver jeg lidt festsange i ny og næ for venner, bekendte og lignende. Jeg er født på et lille landsted i Vester Broby som ligger ved Sorø, og der havde vi flere dyr, så jeg er vokset op med dyr. Som 12 årig flyttede vi til København, hvor det ikke var tilladt at holde dyr, så jeg fik en undulat. Jeg har lige siden haft undulater, og har to af slagsen Luffe og Polle. Selvom jeg elsker alle dyr, har katte altid været mit yndlingsdyr. Jeg har haft flere af dem i mit voksne liv. For tiden har jeg Emil på 2 år, som mest består af Maine Coon, men lige mangler en tiendedel i at være ægte, og Tjalfe på 4 år, som ligeledes mangler lidt i at være ægte Norsk Skovkat. For mig er de ægte, og alletiders dejlige langhårede drenge.
Tak for velkomst-hilsnerne. Jeg skal nok snart lægge lidt billeder ind af dem. ; )
Ja endelig :jump: - Billeder kan vi ikke få for mange af
Siger May-Britt der spammer det hele til
Siger May-Britt der spammer det hele til
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Hej Anne-Lykke
Velkommen til - og ja, billeder må der til - også selv om nogle af os jo godt ved hvorden både Emil og Tjalfe ser ud :-)
Velkommen til - og ja, billeder må der til - også selv om nogle af os jo godt ved hvorden både Emil og Tjalfe ser ud :-)
Lignende emner
» Lidt nye af misserne.
» Hej Alle - Her lidt om Na´Zyia
» Lidt fra vesterhavet
» lidt om charlotte h
» Lidt billeder af misserne
» Hej Alle - Her lidt om Na´Zyia
» Lidt fra vesterhavet
» lidt om charlotte h
» Lidt billeder af misserne
Side 1 af 1
Forumtilladelser: