Præsentation af Gyldenløve
+7
Lylle My
lala1979
Lizzie
Miss Ronski's
Missis F
Na´Zyia
Gyldenløve
11 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Præsentation af Gyldenløve
Jeg hedder Carli, jeg har opdrættet under stamnavnet Gyldenløve siden 1993, fik min første skovkat i 1991, 1 år efter min første kat nogensinde, Rasmus, som var en smuk blå/hvid langpelset huskat jeg fik fra en veninde:-) Jeg har i dag 3. generation i mit opdræt fra min allerførste skovkat, Fie, en kat som jeg stadigvæk anser for at være en meget smuk ambassadør for racen! I 2006 kom den første maine coon, en race jeg gerne har ville opdrætte, siden jeg så nogle meget smukke eksemplarer i USA i 1999 da jeg var ovre og aflevere nogle killinger i deres nye hjem:-) Siden er der selvfølgelig kommet flere maine cooner til.
Opdrættet består i dag af mig, Carli, og min kæreste, Allan, samt 2 hunde, en langhåret schæfer der hedder Ida, og en lille chu-cho (redningshund fra Spanien) der hedder Pieter:-) Derudover har vi et varierende antal katte (afhænger af antallet af killinger ), 4 kaniner (som også har unger en gang imellem), adskillige kanariefugle, zebrafinker, undulater og dværgvagtler. Behøver jeg nævne at vi bor på landet? :weee:
Siden 2004 hvor vi blev klar over at HCM også kunne findes i skovkattene (den sygdom kan desværre findes i alle katte uanset race eller mangel på samme har det vist sig) har vi testet alle vores katte for HCM, PKD, HD og PL. Det er kun HCM der skal testes for jævnligt, de andre sygdomme kan man nøjes med at test for en gang. Derudover har vi testet vores maine coon'er for SMA (som kun findes i maine coon'erne) og skovkattene for GSD IV. Vi regnede på forhånd med at alle NFO'erne var GSD IV negative og det viste sig da også at holde stik:-), men nu er de altså testet for det også
Det var så lidt om mig/os og jeg ser frem til at være medlem af forumet hvor jeg håber der vil komme mange gode emner op:-)
Mvh Carli
Opdrættet består i dag af mig, Carli, og min kæreste, Allan, samt 2 hunde, en langhåret schæfer der hedder Ida, og en lille chu-cho (redningshund fra Spanien) der hedder Pieter:-) Derudover har vi et varierende antal katte (afhænger af antallet af killinger ), 4 kaniner (som også har unger en gang imellem), adskillige kanariefugle, zebrafinker, undulater og dværgvagtler. Behøver jeg nævne at vi bor på landet? :weee:
Siden 2004 hvor vi blev klar over at HCM også kunne findes i skovkattene (den sygdom kan desværre findes i alle katte uanset race eller mangel på samme har det vist sig) har vi testet alle vores katte for HCM, PKD, HD og PL. Det er kun HCM der skal testes for jævnligt, de andre sygdomme kan man nøjes med at test for en gang. Derudover har vi testet vores maine coon'er for SMA (som kun findes i maine coon'erne) og skovkattene for GSD IV. Vi regnede på forhånd med at alle NFO'erne var GSD IV negative og det viste sig da også at holde stik:-), men nu er de altså testet for det også
Det var så lidt om mig/os og jeg ser frem til at være medlem af forumet hvor jeg håber der vil komme mange gode emner op:-)
Mvh Carli
Sv: Præsentation af Gyldenløve
Hej Carli :julehop:
Dejligt at se dig herinde Håber du vil falde godt til
Dejligt at se dig herinde Håber du vil falde godt til
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Velkommen Carli
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Hej Carli håber du også vil deltage i hyggetrådene - for det er såååååå hyggeligt
Tak, tak:-) Øh hvad er hyggetrådene? Er de specificeret ud et eller andet sted? Har ikke lige været hele vejen rundt på siden såååå er lidt i tvivl om hvad du mener?:-)
Mvh Carli
Mvh Carli
Aha! Jamen der skal jeg da nok se om jeg kan slå mine folder:-)
Mvh Carli
Mvh Carli
Carli :yes: Godt med flere brugere herinde, håber du bliver glad for og være herinde, det er et hyggligt sted og være, med sjov og gode råd.. Så Til
Hej
Også velkommen fra mig
Også velkommen fra mig
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Og Herfra.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Ja men desværre har jeg ikke haft tid til at slå mine folder herinde siden
Og tiden er bestemt ikke blevet udvidet, da jeg i torsdag er startet på det nye G3-kursus på pawpeds, jippie! :weee: Jeg har glædet mig så længe til at det skulle komme så det vil blive prioriteret højt
Og tiden er bestemt ikke blevet udvidet, da jeg i torsdag er startet på det nye G3-kursus på pawpeds, jippie! :weee: Jeg har glædet mig så længe til at det skulle komme så det vil blive prioriteret højt
Gyldenløve: Vi håber da at du får lidt tid til overs til os herinde.. når du ind imellem holder pause fra G3-kursuset
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Njah jeg kunne jo f. eks. fortælle lidt om kursets indhold Og evt. også om de 2 første kurser hvis det har interesse?
Gyldenløve skrev:Njah jeg kunne jo f. eks. fortælle lidt om kursets indhold Og evt. også om de 2 første kurser hvis det har interesse?
Det har helt sikkert interesse
Jeg meldte mig til det første kursus på et tidspunkt, men hørte aldrig fra dem måske mailen er gået tabt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Okay, jeg vil oprette en tråd herinde omkring de tre kurser, måske kan jeg nå det i aften:-) Ellers må det blive når jeg kommer hjem fra min tur til Sverige:-) Hvis det var mig ville jeg sende dem en ny email eller evt. maile direkte til Ulrika?
Det lyder sørme godt
Ulrika.. det navn husker jeg lige ;)
jeg skal have kurset på svensk... kan desværre ikke læse så meget engelsk, at jeg ville kunne få noget ud af det
Ulrika.. det navn husker jeg lige ;)
jeg skal have kurset på svensk... kan desværre ikke læse så meget engelsk, at jeg ville kunne få noget ud af det
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ulrika Olsson:-)
Jeg har skam også taget alle 3 kurser på svensk, men det er nu mere fordi det bliver givet frit på det sprog først:-)
Hmm rengøringen kalder så det blev vist alt for nu:-)
Jeg har skam også taget alle 3 kurser på svensk, men det er nu mere fordi det bliver givet frit på det sprog først:-)
Hmm rengøringen kalder så det blev vist alt for nu:-)
Gyldenløve: Jeg sender dig lige en pb - har noget jeg skal høre dig om
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Er modtaget og besvaret:-) Nej altså det var rengøringen jeg kom fra!!!!
Gyldenløve skrev:Er modtaget og besvaret:-)Nej altså det var rengøringen jeg kom fra!!!!
Ja, kan du så komme igang
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum