Sovestilling Kenzo
+3
Miss Ronski's
Na´Zyia
lala1979
7 deltagere
Side 2 af 3
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Sovestilling Kenzo
det må være dejligt, at han er så go' til at gå i sele ;-)...
Du må have ham med på udstilling, så han kan vise sig frem
Du må have ham med på udstilling, så han kan vise sig frem
Ja han er såå ''Dygtigt'' Ja det vil jeg gerne'' det kunne være sjovt prøvede også og komme til Hobro men der gik ''Ged i det ) så jeg kom ikke afsted...
missRonski' (Kan du prøve og forklare mig hvordan med youtube md og oplade så jeg kan ligge videoklip herind?) Jeg vil gerne prøve det..
lala1979 skrev:missRonski' (Kan du prøve og forklare mig hvordan med youtube md og oplade så jeg kan ligge videoklip herind?) Jeg vil gerne prøve det..
Jeg kan da prøve....
Først opretter du en bruger på Youtube..... og følger ellers bare vejledningen der... du skal bare installere det youtube foreslår dig...
Når din profil på youtube er oprettet logger du ind og går under "My videos" tror jeg der står...... og så uploader man i felterne til venstre....
Når filmen er uploaded på youtube afspiller du den lige på youtube så du ka kopiere url-adressen som fremkommer ved siden af filmen (til højre)...
Tilsidst åbner du en svarboks herinde.... men det er først, når du trykker på "preview" (ved siden af send) at du får billedet med filmstrimlen frem hvor du kan kopiere linket i....(ligesom når du sætter billeder ind)
Sådaaaaaaaaaaaan'' Jeg kunneeeee'' Tak Søde Lone :hopla: Gerne en kommentar Tak*
Ja det gjor så Jaaah jeg synes sgu bare det var koldt, og ville gerne have ham ind men han ville ikke på det tidspunkt
Nååååh som han hygger sig den "bette" skat :th_HOXmasD01sa
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Jo koldere... jo bedre - for en skovkat
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
næste gang må du tage noget mere tøj på, så han kan være ude så længe han gider
ALT for katten
ALT for katten
Na´Zyia skrev:Jo koldere... jo bedre - for en skovkat
EJJJJJ altså - du ved da godt, at Norske skovkatte ikke kan tåle, at komme ud om vinteren pga det store temperaturskift
Na´Zyia skrev:Nååååh som han hygger sig den "bette" skat :th_HOXmasD01sa
Ja han hygger
Miss Ronski's skrev: næste gang må du tage noget mere tøj på, så han kan være ude så længe han gider
ALT for katten
Jaa men Brrrr'' havede da en jakke på Så måtte min lille trold da også fryse
Miss Ronski's skrev:Na´Zyia skrev:Jo koldere... jo bedre - for en skovkat
EJJJJJ altså - du ved da godt, at Norske skovkatte ikke kan tåle, at komme ud om vinteren pga det store temperaturskift
Nåh nej, det er rigtigt
Altså hvor dum kan man være
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
ja ALTSÅ....!!!
Jeg skal også ud og se på vintetøj (på udsalg) til mine dyr efter jul.... så de kan komme lidt ud
Jeg skal også ud og se på vintetøj (på udsalg) til mine dyr efter jul.... så de kan komme lidt ud
Miss Ronski's skrev: ja ALTSÅ....!!!
Ja, du må ud at købe en PELS til dem hver
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lala: vi gør grin med det, fordi den opdrætter jeg har klaget over siger, at Norske skovkatte ikke kan tåle at komme ud om vinteren.........
Ja, mine katte lever faktisk under kummerlige forhold - siger han - fordi de har mulighed for at komme ud i løbegård.... også om vinteren
Ja, mine katte lever faktisk under kummerlige forhold - siger han - fordi de har mulighed for at komme ud i løbegård.... også om vinteren
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Lignende emner
» Norsk skovkat Kenzo Ryko
» Nye billeder af Kenzo ;O)
» Min dejlige skovtrold ;o) Norsk Skovkat Na´zyia Kenzo Ryoko
» Kenzo's første sne Af laila og Co..
» Sne billeder af Kenzo År 2010
» Nye billeder af Kenzo ;O)
» Min dejlige skovtrold ;o) Norsk Skovkat Na´zyia Kenzo Ryoko
» Kenzo's første sne Af laila og Co..
» Sne billeder af Kenzo År 2010
Side 2 af 3