Set udefra
5 deltagere
Side 1 af 1
Sv: Set udefra
Kender godt det blik... Dejligt billede det med bilen gør vores også og det er utroligt de er ikke dumme katte...
lala1979 skrev:Kender godt det blik... Dejligt billede det med bilen gør vores også og det er utroligt de er ikke dumme katte...
Nej, de må være rimmelig kloge ...
Nå vi kommer hjem ''ringer jeg altid på ringklokken inden jeg gå ind.. Så har vi en ekstra dør ind til misserne'' Når man så åbner denne ''sidder der troligt 5 stk og tager imod en Dejligt velkomst og få
Vi har også sådan en mellem gang, så ikke misserne flyver ud, når vi åbner døren.. Det er ret smart. :)lala1979 skrev:Nå vi kommer hjem ''ringer jeg altid på ringklokken inden jeg gå ind.. Så har vi en ekstra dør ind til misserne'' Når man så åbner denne ''sidder der troligt 5 stk og tager imod en Dejligt velkomst og få
Lizzie skrev:Vi har også sådan en mellem gang, så ikke misserne flyver ud, når vi åbner døren.. Det er ret smart. :)lala1979 skrev:Nå vi kommer hjem ''ringer jeg altid på ringklokken inden jeg gå ind.. Så har vi en ekstra dør ind til misserne'' Når man så åbner denne ''sidder der troligt 5 stk og tager imod en Dejligt velkomst og få
Ja det er nemlig smart :jubel: For så skal man ikke til og fange katte Så godt med sådan en dør...
Åh, hvor sødt - du har været savnet
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Altså et skønt billed Hvor er de bare dejlige
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498