Din største bommert ?
+4
Na´Zyia
Missis F
Miss Ronski's
Lizzie
8 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Din største bommert ?
Fortæl din største bommert. Og lad os andre få et godt grin.
Jeg håber også de nye medlemmer vil være med i denne tråd.
Jeg håber også de nye medlemmer vil være med i denne tråd.
Sv: Din største bommert ?
:hmm: tænker lige........ men skal nok vende tilbage, når jeg kommer i tanke om noget :thihi:
Lizzie du må da lige selv lægge ud og inspirere os andre
Lizzie du må da lige selv lægge ud og inspirere os andre
Jeg er også i tænke pause.. Skal nok fortælle min største bommert, når jeg finder den..
hehehehe tænk at det kan være så svært - utroligt at man ikke lynhurtigt kan grave bare een frem....... men man har vel lykkelig fortrængt dem..
Miss Ronski's skrev:hehehehe tænk at det kan være så svært - utroligt at man ikke lynhurtigt kan grave bare een frem....... men man har vel lykkelig fortrængt dem..
Ja, jeg tror måske også at underbevistheden har gemt dem laaangt væk.
Jeg kan heller ikke liiige komme i tanke om nogen, men jeg prøver at tænke lidt over det
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Jeg går også lige i tænkeboks :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Jeg lægger ud med en kæmpe bommert:
Som ganske ung og nyansat spurgte jeg en slank kollega med en tydelig bule på maven, om hvornår hun skulle føde.
Hun var ikke gravid.
Som ganske ung og nyansat spurgte jeg en slank kollega med en tydelig bule på maven, om hvornår hun skulle føde.
Hun var ikke gravid.
- Frosset :
Missis F skrev:Jeg lægger ud med en kæmpe bommert:
Hun var ikke gravid.
Jaaah, lidt pinligt :thihi: men det var da ikke din fejl hun så gravid ud
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jo, hun var meget sød og nærmest trøstede mig. Bulen skyldtes et kejsersnit, der ikke var lavet rigtigt. Hun ville vente m ed at få det "repareret" til næste gang, hun skulle have barn; det skulle også ske ved kejsersnit.
Men alligevel, pinligt.
Men alligevel, pinligt.
- Frosset :
Missis F skrev:Jo, hun var meget sød og nærmest trøstede mig. Bulen skyldtes et kejsersnit, der ikke var lavet rigtigt. Hun ville vente m ed at få det "repareret" til næste gang, hun skulle have barn; det skulle også ske ved kejsersnit.
Men alligevel, pinligt.
Lidt pinligt.
Jeg tror man har lavet mange hen af vejen, men kan lige komme på dem. En lille sjov ting kan jeg da hurtigt komme op med. Det sker jo man laver en talefejl, jeg elsker selv talefejl, og griner af det uanset hvem der laver dem.
Jeg arbejdede MANGE år i Spies Rejser. Normalt kunne man jo ikke bestemme hvor man ville sidde i flyet, men var der helbredsproblemer kunne vi da godt gøre noget. En dag kommer der et meget ungt par og betaler deres rejse. Det var et par man ikke skulle blive uvenner med kunne jeg se og høre på deres tøj og væremåde. Hun havde klaustrofobi og ville ikke sidde inderst. For at være høflig vil jeg spørge hende, hvor hun gerne vil seat'es henne i flyet, men kommer i stedet til at spørge hende, hvor hun gerne vil tisse henne i flyet. Vi skreg af grin, og jeg slap af med et lidt ubehageligt par på en sjov måde.
Jeg arbejdede MANGE år i Spies Rejser. Normalt kunne man jo ikke bestemme hvor man ville sidde i flyet, men var der helbredsproblemer kunne vi da godt gøre noget. En dag kommer der et meget ungt par og betaler deres rejse. Det var et par man ikke skulle blive uvenner med kunne jeg se og høre på deres tøj og væremåde. Hun havde klaustrofobi og ville ikke sidde inderst. For at være høflig vil jeg spørge hende, hvor hun gerne vil seat'es henne i flyet, men kommer i stedet til at spørge hende, hvor hun gerne vil tisse henne i flyet. Vi skreg af grin, og jeg slap af med et lidt ubehageligt par på en sjov måde.
Anne-Lykke Elling: Det var en af de bedre
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev: Alle-Lykke - den var go
Det var også en af de gode :hehe: Alle-Lykke , jeg tror kun vi har en af slagsen herinde
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's: Det kan du tro at jeg gør... det kan sommetider være noget værre noget man får griflet ned :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Missis F skrev:Jeg lægger ud med en kæmpe bommert:
Hun var ikke gravid.
Ha-ha! Jeg har selv prøvet, at en genbo kom hen til mig på gaden, strakte hånden frem og sagde: "Tillykke! Jeg ser, du er blevet gravid."
Hun så helt forkert ud i ansigtet, da jeg svarede: "Næh!... Jeg er bare fed."
Lylle My skrev:Missis F skrev:Jeg lægger ud med en kæmpe bommert:
Hun var ikke gravid.
Ha-ha! Jeg har selv prøvet, at en genbo kom hen til mig på gaden, strakte hånden frem og sagde: "Tillykke! Jeg ser, du er blevet gravid."
Hun så helt forkert ud i ansigtet, da jeg svarede: "Næh!... Jeg er bare fed."
Jeg har aldrig siden vovet at sige noget som helst om graviditet, med mindre jeg er helt, helt sikker :lukket:
- Frosset :
SÅ kom det til mig - mindet om min største bommert........ bedre sent end aldrig.....
Den var nok dengang for mange år siden, hvor jeg arbejdede på Banegården i Aalborg.
Jeg skulle på job, og parkerede min bil som jeg plejer..... dog havde jeg lige glemt en lille detalje med at trække håndbræmsen, eller at sætte den i gear.......
Pludselig kom folk løbende ind i billetkontoret, og sagde, at nogle biler nu var på vej ud over togskinnerne.....
hmmmm det var så min bil, der var trillet ned i en anden bil.... men den havde dog ikke skubbet den ud på skinnerne, som kun lige var 4-5 meter derfra....
Den var nok dengang for mange år siden, hvor jeg arbejdede på Banegården i Aalborg.
Jeg skulle på job, og parkerede min bil som jeg plejer..... dog havde jeg lige glemt en lille detalje med at trække håndbræmsen, eller at sætte den i gear.......
Pludselig kom folk løbende ind i billetkontoret, og sagde, at nogle biler nu var på vej ud over togskinnerne.....
hmmmm det var så min bil, der var trillet ned i en anden bil.... men den havde dog ikke skubbet den ud på skinnerne, som kun lige var 4-5 meter derfra....
Uha da, du glemmer garanteret aldrig mere at trække håndbremsen
- Frosset :
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|