Kattegrus
+5
DK Thomani
Missis F
Na´Zyia
Anne-Lykke Elling
Miss Ronski's
9 deltagere
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Kattegrus
:hmm: Kyllingefoder: Det lyder sgu spændende, vil også gerne høre nærmer om det! :hehe:
lala1979 skrev::hmm: Kyllingefoder: Det lyder sgu spændende, vil også gerne høre nærmer om det! :hehe:
Ja det lyder meget spændende med foder i kattebakkerne :thihi: Jeg håber da ikke at vi også skal til at have kattegrus i madskålene
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Jeg har altid søgt alternative måder at gøre alt på. Jeg var på besøg ved en god veninde som lige havde været på udstilling hvor hun havde gjort et rigtig godt køb på noget helt nyt kattegrus. Det var vild billig. 600 kr for 20 kg.. Ja ja tænker jeg.. de rigt har mange glæder. Men det skulle altså være utrolig godt og holde vild lang tid og tage ALT lugt osv osv
Jeg gav mig til at læse på det utrolige kattegrus.. Og gav mig til at grine lidt. Basis i gruset var lavet som kyllingefoder..
Jeg tænkte at de måtte da kunne gøres billigere, så vi tager på møllen og køber 25 kg for 80 kr... Og det virker... Der er ikke snært af kattebakke lugt tilbage herhjemme. Mange har fortalt at der er et helt andet indeklima her.. Det støver ikke, sviner ikke som alm grus da det ikke hænger i poterne. Og vigtigst af alt det er billig....
Jeg gav mig til at læse på det utrolige kattegrus.. Og gav mig til at grine lidt. Basis i gruset var lavet som kyllingefoder..
Jeg tænkte at de måtte da kunne gøres billigere, så vi tager på møllen og køber 25 kg for 80 kr... Og det virker... Der er ikke snært af kattebakke lugt tilbage herhjemme. Mange har fortalt at der er et helt andet indeklima her.. Det støver ikke, sviner ikke som alm grus da det ikke hænger i poterne. Og vigtigst af alt det er billig....
Tina Nielsen: Hvad er navnet... og har du evt. et link til hvor det kan købes ?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Tina Nielsen skrev:Det hedder. Paco start 19 Og det købes ved DLG foderstof..
DLG foderstof har vi jo hernede på Aalborg havn
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Tina Nielsen skrev:Det hedder. Paco start 19 Og det købes ved DLG foderstof..
Jamen det skulle da måske prøves?? Men undskyld jeg grinte lidt men godt det virker det er sgu vigtigts....Men kan nu også godt anbefale træpiller'' Jeg skal ikke støvsuge så meget mere, og foran bakken ligger der ikke noget måske et par enkel træpiller, og manden'' nævnte også''' og sagde at man kan ikke lugte bakker mere. og det er bare sååååå skønt :weee:
umiddelbart ser det ud til at træpiller stadig er billigst med ca 56 kr for 25 kg.....
lugter kyllingefoder ikke??? jeg synes nemlig ikke at vores hønsefoder dufter specielt godt....
lugter kyllingefoder ikke??? jeg synes nemlig ikke at vores hønsefoder dufter specielt godt....
Det lugter lidt når det lige bliver hældt op. Men ellers ikke. Og det vejer ikke særlig meget så det er ikke så tungt at komme i skraldespanden.. Og det er meget drøjt.
Jeg kan ikke tåle træpillerne, ellers var det også en god mulighed..
Jeg kan ikke tåle træpillerne, ellers var det også en god mulighed..
Så har jeg lige gjort status over mit forbrug af træpiller til ml 5-8 katte (jeg har haft store killinger + en besøgende gående) derfor det upræcise tal.
Den 1 januar åbnede jeg en sæk med 25 kg., og der er stadig til 2-3 bakker i posen.
Dvs at det i januar har kostet mig mindre end 56 kr til grus til (i gennemsnit) 6 katte... det er da VILDT billigt.....
Den 1 januar åbnede jeg en sæk med 25 kg., og der er stadig til 2-3 bakker i posen.
Dvs at det i januar har kostet mig mindre end 56 kr til grus til (i gennemsnit) 6 katte... det er da VILDT billigt.....
Se det var lige hvad jeg manglede, jeg vil gå ud og købe træpiller i morgen, og se om mine to misser vil bruge det..
Jeg har nemlig også kattegrus over hele lejligheden :/
Jeg har nemlig også kattegrus over hele lejligheden :/
lotte- Gårdkat
- Frosset :
Antal indlæg : 47
Medlem siden : 28/12/09
Geografisk sted : Lolland
Det håber jeg at de vil....... det er nemlig super dejligt...
- jeg har lige haft en lille bakke stående med klumpende grus (fra katteudstillingen i Vejen).... og der var bare grus OVERALT..... så det var lige en reminder om, hvor glad jeg er for træpillerne....
- jeg har lige haft en lille bakke stående med klumpende grus (fra katteudstillingen i Vejen).... og der var bare grus OVERALT..... så det var lige en reminder om, hvor glad jeg er for træpillerne....
Hej Miss Ronski' Og i andre...
du gav mit tippet og jeg vil da lige fortælle at vi er sååå glad for træpiller og har hellere ikke det svinderi med kattegrus over det hele.. Har selv fåét en sød vennine med på iden og hun er bare så glad da hun har 8 skovkatte så er der lige lidt mere svinderi.. Jeg køber to poser hos Land og fritid af 15kg stk.. til 37 kr... Og de vare med 3 bakker ca 2måneder Så er så tilfreds. Så tak igen...
du gav mit tippet og jeg vil da lige fortælle at vi er sååå glad for træpiller og har hellere ikke det svinderi med kattegrus over det hele.. Har selv fåét en sød vennine med på iden og hun er bare så glad da hun har 8 skovkatte så er der lige lidt mere svinderi.. Jeg køber to poser hos Land og fritid af 15kg stk.. til 37 kr... Og de vare med 3 bakker ca 2måneder Så er så tilfreds. Så tak igen...
Hvor er det skønt, at du er så glad for det lala.........
Jeg har ikke fundet andet, som kan hamle op med træpiller....... så det vil jeg bruge fremover..
Jeg har ikke fundet andet, som kan hamle op med træpiller....... så det vil jeg bruge fremover..
Ja ''du kan tro jeg er'' Også især når man har gulvarme på badeværlset, så det rigtigt kan stå og lugte'' Men nej lugten af varm træpiller... Så er så glad, min vennine er også glad og takker også for det produkt, er så godt..Miss Ronski's skrev:Hvor er det skønt, at du er så glad for det lala.........
he he - ja - det med gulvarmen kender jeg godt, så det er super skønt når man ikke kan lugte det...
jeg er spændt på hvordan det går til sommer - når der bliver drønvarmt på 1.salen hvor der også står en bakke....... om man så kan lugte det.... men det tror jeg nu ikke, at man kan...
jeg er spændt på hvordan det går til sommer - når der bliver drønvarmt på 1.salen hvor der også står en bakke....... om man så kan lugte det.... men det tror jeg nu ikke, at man kan...
Nej det bliver spændene, jeg overvejer og lave en bakke der kan stå udenfor. som de kan bruge for og spare på træpiller osv. Så nu må vi se..
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Side 3 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum