Kalendergaver til kæledyrene???
+2
lala1979
Miss Ronski's
6 deltagere
Side 1 af 1
Kalendergaver til kæledyrene???
Har jeres katte/kæledyr fået adventsgaver idag????
Mine katte har fået en ny beholder til deres foder - hahahahaha - de er nok ligeglade, men på den anden side, sætter de nok også pris på frisk og sprød mad
Mine hunde har fået en dåse fyldt med hundekiks, så de kan få ekstra godbider hele måneden :weee:
Mine katte har fået en ny beholder til deres foder - hahahahaha - de er nok ligeglade, men på den anden side, sætter de nok også pris på frisk og sprød mad
Mine hunde har fået en dåse fyldt med hundekiks, så de kan få ekstra godbider hele måneden :weee:
Sv: Kalendergaver til kæledyrene???
Nej hvor dejligt :c176: De sætter nok pris på den på deres måde..
Ved ikke måske hvis jeg finde noget ellers noget mad til dem de skal også mærke det er Jul :catdanse:
Ved ikke måske hvis jeg finde noget ellers noget mad til dem de skal også mærke det er Jul :catdanse:
Nej må tilstå at mine ikke har fået adventsgaver
Gør det mig så til en dårlig katte/hundeejer :hmm:
Gør det mig så til en dårlig katte/hundeejer :hmm:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Kunne nok tænke det
Kan det ikke gøre det, at de får så meget andet godt i det daglige.. Jeg kæler og nusser da også med dem ind imellem .... Hunden, ja han er da lige blevet blevet luftet :hehe:
Kan det ikke gøre det, at de får så meget andet godt i det daglige.. Jeg kæler og nusser da også med dem ind imellem .... Hunden, ja han er da lige blevet blevet luftet :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
:hmm: så mærker dine dyr slet ikke at det er jul, når alting alligevel bare er som det plejer....... botset fra at der måske er mere "legetøj" (læs:julepynt) fremme som de kan muntre sig med :santa-dance:
Nej de stakler, de har aldrig fundet ud af at der er noget der hedder kul
Og DU fortæller dem ikke noget
Og DU fortæller dem ikke noget
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
deeeet kan jeg ikke love men kan se, at det hedder "kul" hos jer - og ikke "jul" som hos os - så I har måske andre traditioner :shy:
Fortæl endelig
Fortæl endelig
Miss Ronskiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :smæk: kan du så lige opføre dig ordentligt
Jamen synes kul passer meget godt her hjemme.. vi er nemlig kulret året rundt :bles:
Jamen synes kul passer meget godt her hjemme.. vi er nemlig kulret året rundt :bles:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Selvfølgelig var der det.... ellers skulle jeg nok finde den
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
:hmm: det bliver nok bedre de efterfølgende søndage..... eller næste år.....
Tja - jeg har ikke fået af mine, så de får heller ikke af mig :santa-dance:
Nej kalendergaver får de ikke, det synes jeg er synd, for de kan jo ikke forstå hvorfor de ikke skal have det efter jul, hvis de har fået det hver dag i december indtil den 24. Men når der bliver pakket gaver op, juleaften, er der også en gave til dem. En lille bamse... en ny mus eller hvad vi nu har fundet på, og selvfølgelig dryppet godt med baldrian. Har tænkt lidt på, at de måske skal have en radiator seng i år. men skal det så være en fælles, så der er noget at slås om.... eller skal de have en hver ?
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Mine får også kun gaver om søndagen ;-)
Jeg har 1 radiator seng til mine katte - og det er rigeligt - det er kun Airi der gider at ligge i den...... nogen gange...
Jeg har 1 radiator seng til mine katte - og det er rigeligt - det er kun Airi der gider at ligge i den...... nogen gange...
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum