Godmorgen alle mænd og kvinder
4 deltagere
Side 1 af 1
Godmorgen alle mænd og kvinder
Eller pt. er det da vist kun kvinder :hehe:
Håber i har sovet godt
Hvad synes i om vores nye juleforum... som jeg har sat og arbejdet på hele natten :thihi:
Håber i har sovet godt
Hvad synes i om vores nye juleforum... som jeg har sat og arbejdet på hele natten :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Godmorgen alle mænd og kvinder
GODMORGEN.... hold da helt op du har haft travlt med at pynte - jeg skal love for, at der er julestemning - og sikke en lækker "MISS" der præger siden... hahahahaha. Super godt.
-og sikke en smuk baggrundsfarve...
Miss Ronski's skrev:GODMORGEN.... hold da helt op du har haft travlt med at pynte - jeg skal love for, at der er julestemning - og sikke en lækker "MISS" der præger siden... hahahahaha. Super godt.
Godmorgen du skønne
Jeg er glad for du synes om det
Men hvad er det for en mis du taler om :hmm: Der da også katte allesteder
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Nåååh hende
Sad og kiggede efter en killing
Jeg ville gerne have haft noget hvor der var nogle katte på, men det var der desværre ikke... jo, de der var.. de var ikke ret kønne :(
Sad og kiggede efter en killing
Jeg ville gerne have haft noget hvor der var nogle katte på, men det var der desværre ikke... jo, de der var.. de var ikke ret kønne :(
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jamen så har du jo fundet det rette miss - hun symboliserer jo også alle de lækre kvinder der findes her på kat-danmark pt - og måske kunne netop hun, tiltrække flere mænd til at melde sig ind på siden :love:
Har du det bedre idag?
Har du det bedre idag?
Jamen synes da også hun er fin :thi:
Ja det ville godt nok være skønt med lidt mænd herinde også.. så lad os satse på hun lokker dem til
Jo tak, jeg synes det går noget bedre idag
Jeg faldt i søvn på sofaen ved 19 tiden.
Vågnede igen ved 23 tiden ved jeg hostede. - Gik så en tur med Bundy.. og så ville jeg lige sætte mig lidt ved pc,en inden jeg gav mig til at sove igen........................... men så langt er jeg ikke nået endnu
Ja det ville godt nok være skønt med lidt mænd herinde også.. så lad os satse på hun lokker dem til
Jo tak, jeg synes det går noget bedre idag
Jeg faldt i søvn på sofaen ved 19 tiden.
Vågnede igen ved 23 tiden ved jeg hostede. - Gik så en tur med Bundy.. og så ville jeg lige sætte mig lidt ved pc,en inden jeg gav mig til at sove igen........................... men så langt er jeg ikke nået endnu
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
ej - har du været vågen siden kl 23 i aftes???
jeg kan se at smileyerne er gået i "stilstand" hahahahaha
jeg kan se at smileyerne er gået i "stilstand" hahahahaha
Ja jeg har så
smileyerne er her da godt nok :hmm: skal også have lagt nogle jule-smileyes ind senere
smileyerne er her da godt nok :hmm: skal også have lagt nogle jule-smileyes ind senere
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Det gør de godt nok her
Nu vil jeg smutte en tur med Bundy... og så vil jeg bagefter hen at have mig en lur :hehe:
Nu vil jeg smutte en tur med Bundy... og så vil jeg bagefter hen at have mig en lur :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Et forsinket godmorgen herfra ..
Det er nu meget pænt, selvom jeg ikke er meget for alt det julehalløj. Men det er pænt :)
Det er nu meget pænt, selvom jeg ikke er meget for alt det julehalløj. Men det er pænt :)
Lizzie skrev:Et forsinket godmorgen herfra ..
Så må vi hellere sige god eftermiddag :hehe:
Er glad for du kan lide det - og skrev det, tak for det
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum