Ny herinde/Pia Brun
+5
lala1979
Missis F
Miss Ronski's
Na´Zyia
Pia Brun
9 deltagere
Side 1 af 1
Ny herinde/Pia Brun
Hallo alle andre katteelskere. jeg hedder Pia Brun og fik en opfordring via min hjemmeside på at kigge herind.
Jeg er uddannet musiker og desuden maler jeg. Jeg maler masker,mærkelige dyr og selvfølgelig Katte. I sommeres gav jeg mig selv den opgave at lave en kattekalender og efter mange måneders arbejde blev jeg i okt. færdig med den. Hvis I har lyst til at se den kan I jo besøge min hjemmeside.: www.gallerisifo.dk
Ellers arbejder jeg for øjeblikket på EL museet hvor jeg registrerer mærkelige genstande. Har lidt travlt for øjeblikket med forskellige spillejobs og udstillinger
Jeg er uddannet musiker og desuden maler jeg. Jeg maler masker,mærkelige dyr og selvfølgelig Katte. I sommeres gav jeg mig selv den opgave at lave en kattekalender og efter mange måneders arbejde blev jeg i okt. færdig med den. Hvis I har lyst til at se den kan I jo besøge min hjemmeside.: www.gallerisifo.dk
Ellers arbejder jeg for øjeblikket på EL museet hvor jeg registrerer mærkelige genstande. Har lidt travlt for øjeblikket med forskellige spillejobs og udstillinger
Sv: Ny herinde/Pia Brun
Hej Pia
Velkommen til
Det er nogle rigtig flotte ting du laver
Kan se du også sælger noget af det... skulle du have lyst, så er du velkommen til at sætte det til salg i marked
Velkommen til
Kan se du også sælger noget af det... skulle du have lyst, så er du velkommen til at sætte det til salg i marked
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Na´Zyia skrev:Hej Pia
Velkommen til
Mange tak for det gode råd
Pia Brun skrev:Na´Zyia skrev:Hej Pia
Velkommen til
Mange tak for det gode råd
Velbekomme
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Velkommen Pia
Fortæl lidt om dine katte
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Missis F skrev:Velkommen Pia