Ny herinde/Pia Brun
+5
lala1979
Missis F
Miss Ronski's
Na´Zyia
Pia Brun
9 deltagere
Side 1 af 1
Ny herinde/Pia Brun
Hallo alle andre katteelskere. jeg hedder Pia Brun og fik en opfordring via min hjemmeside på at kigge herind.
Jeg er uddannet musiker og desuden maler jeg. Jeg maler masker,mærkelige dyr og selvfølgelig Katte. I sommeres gav jeg mig selv den opgave at lave en kattekalender og efter mange måneders arbejde blev jeg i okt. færdig med den. Hvis I har lyst til at se den kan I jo besøge min hjemmeside.: www.gallerisifo.dk
Ellers arbejder jeg for øjeblikket på EL museet hvor jeg registrerer mærkelige genstande. Har lidt travlt for øjeblikket med forskellige spillejobs og udstillinger
Jeg er uddannet musiker og desuden maler jeg. Jeg maler masker,mærkelige dyr og selvfølgelig Katte. I sommeres gav jeg mig selv den opgave at lave en kattekalender og efter mange måneders arbejde blev jeg i okt. færdig med den. Hvis I har lyst til at se den kan I jo besøge min hjemmeside.: www.gallerisifo.dk
Ellers arbejder jeg for øjeblikket på EL museet hvor jeg registrerer mærkelige genstande. Har lidt travlt for øjeblikket med forskellige spillejobs og udstillinger
Sv: Ny herinde/Pia Brun
Hej Pia
Velkommen til
Det er nogle rigtig flotte ting du laver
Kan se du også sælger noget af det... skulle du have lyst, så er du velkommen til at sætte det til salg i marked
Velkommen til
Kan se du også sælger noget af det... skulle du have lyst, så er du velkommen til at sætte det til salg i marked
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Na´Zyia skrev:Hej Pia
Velkommen til
Mange tak for det gode råd
Pia Brun skrev:Na´Zyia skrev:Hej Pia
Velkommen til
Mange tak for det gode råd
Velbekomme
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Velkommen Pia
Fortæl lidt om dine katte
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Missis F skrev:Velkommen Pia
Mine 2 dårende dejlige siameserkatte hedder Sifo og Freja.
Sifo fik jeg som en radmager lille killing, da han var omkring 10-12 uger gammel. Han lignede en lille flagermus med en masse hud og kæmpestore ører. nu er han ca. 8 år og den smukkeste brunmaskede siameser i miles omkreds. han kommer ud som han vil og er mester til at fange mus. Han er også MEGET irriterende fordi han har så meget nervøs energi, så han kan trave stuen rundt og gungre i gulvet som en forurettet kronhjort. Ca. 23 gange om dagen truer jeg ham med dyrlæge og afliving og ca. 34 gange om dagen fortæller jeg ham, at han er den smukkeste og mest sexede hankat jeg kender. Han er en meget blid og kærlig kat.
Freja fik jeg da hun var 10 mdr. hun er en meget bestemt dame, der ikke finder sig i meget, men desværre har hun en kronisk sygdom, som dyrlægen ikke kan finde ud af hvad er. Hun er i perioder meget snottet og nu næsten blind. Hun elsker fred og ro og mig. Lige meget hvor jeg er skal hun bare ligge, helst på mig eller lige ved siden af. Da hun var yngre og havde det bedre bragte hun mig plastikarmbånd, som jeg skulle kaste, hvorefter de blev hentet, kastet o.s.v.
Jeg ved ikke hvorlænge endnu jeg kan have hende, men så længe hun spiser, spinder og virker veltilpas, vil jeg gøre alt hvad der står i min magt (og pengepung) for at beholde hende, for hun er noget helt særligt.
Åh, du har siamesere
Dem glæder jeg mig til at se billeder af
Dem glæder jeg mig til at se billeder af
- Frosset :
Prøv at læse hjælp til brugerne på forums forside: At sætte billeder ind..........
- Frosset :
Missis F skrev:Prøv at læse hjælp til brugerne på forums forside: At sætte billeder ind..........
Nej det er SIMPELTHEN for besværligt, det opgiver jeg. Besøg min hjemmeside istedet, så skal jeg nok få sat lidt billeder ind. www.gallerisifo.dk
VH Pia
Så har jeg lavet en side der hedder: musik og katte på min hjemmeside. Der kan man se mine 2 skønheder. www.gallerisifo.dk
Mange kattehilsner fra Pia
Dejlige katte
Vidunderlige billeder
Vidunderlige billeder
- Frosset :
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Pia Brun skrev:Så har jeg lavet en side der hedder: musik og katte på min hjemmeside. Der kan man se mine 2 skønheder. www.gallerisifo.dk
Hvor er de smukke :love:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Hej
Også velkommen fra mig
Dejlige misser du har
Også velkommen fra mig
Dejlige misser du har
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Lignende emner
» Ny herinde
» Ny herinde ;O)
» Ny herinde. Hej. :-)/MandySisse
» Også ny herinde/ jytte.v
» Vi er godt nok hurtige herinde (indlæg)
» Ny herinde ;O)
» Ny herinde. Hej. :-)/MandySisse
» Også ny herinde/ jytte.v
» Vi er godt nok hurtige herinde (indlæg)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum