Con Meo's birmaer og kvinden bag - hej fra Kolding
+5
lala1979
Missis F
Miss Ronski's
Na´Zyia
Con Meo
9 deltagere
Side 1 af 1
Con Meo's birmaer og kvinden bag - hej fra Kolding
Måske kender du mig - måske ikke
men jeg er en årgang 72 med masser af fart på livet. Jeg bor i Kolding lige uden for byen i vores dejlige 200 år gamlel hus incl. en masse skønne katte af racerne birma og huskat
jeg opdrætter birmaer, og har gjort det siden 1996 - du kan lure på vores site www.conmeo.dk hvis du gerne vil se mere til vores katte....og ellers støder du måske på dem her inde også
Ellers arbejder jeg på 8 år med genoptræning af unge mennsker med erhvervet hjerneskader - eks. blodprop, voldsofre, trafikulykker....alle med traumer i hjernen, som de skal leve med resten af deres liv. Jeg er social- og sundhedsassistent med speciale i neuropsykologi og pædagogik
privat elsker jeg arbejdet med kattene, holder af skønne gæster i huset (og dem har vi mange af), fotografering af dyr, webdesign, overraske mine søde venner og bekendte, en tur ud i naturen eller læren om andre kulturer
Håber I kan bruge mig og jeg kan bruge jer
hilsen Heidi
men jeg er en årgang 72 med masser af fart på livet. Jeg bor i Kolding lige uden for byen i vores dejlige 200 år gamlel hus incl. en masse skønne katte af racerne birma og huskat
jeg opdrætter birmaer, og har gjort det siden 1996 - du kan lure på vores site www.conmeo.dk hvis du gerne vil se mere til vores katte....og ellers støder du måske på dem her inde også
Ellers arbejder jeg på 8 år med genoptræning af unge mennsker med erhvervet hjerneskader - eks. blodprop, voldsofre, trafikulykker....alle med traumer i hjernen, som de skal leve med resten af deres liv. Jeg er social- og sundhedsassistent med speciale i neuropsykologi og pædagogik
privat elsker jeg arbejdet med kattene, holder af skønne gæster i huset (og dem har vi mange af), fotografering af dyr, webdesign, overraske mine søde venner og bekendte, en tur ud i naturen eller læren om andre kulturer
Håber I kan bruge mig og jeg kan bruge jer
hilsen Heidi
Sv: Con Meo's birmaer og kvinden bag - hej fra Kolding
Kender dig ikke personligt ;o) men har da "set" dig rundt omkring på nettet :thihi:
Hyggeligt at du sådan fandt frem til os
Velkommen til, håber du kommer til at finde dig godt tilrette herinde
Hyggeligt at du sådan fandt frem til os
Velkommen til, håber du kommer til at finde dig godt tilrette herinde
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Heidi..... håber at du kan lide at være her, blandt en masse dejlige kattetosser :gruppe:
Velkommen Heidi
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers