Storm over Danmark
5 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Storm over Danmark
Ja MB var det ikke i D 3/12 -1999? Der boede vi på 2sal.. og det var bare så vildt vi troede flere gang at vores vindu ville blæse ind, men heldigvis holdt det...
lala1979 skrev:Ja MB var det ikke i D 3/12 -1999? Der boede vi på 2sal.. og det var bare så vildt vi troede flere gang at vores vindu ville blæse ind, men heldigvis holdt det...
Ja det var det nemlig Laila.
Ja det var helt vildt.... Jeg kunne slet ikke lufte hunden før sent om aftenen... prøvede godt nok, men vi kom hurtigt op igen.
Militæret kom op i højhuset hvor jeg boede, fordi endevæggen var væltet... og for at se om vi skulle evarkueres, det skulle vi heldigvis ikke.
Men der blæste også vinduer ind deroppe... kæmpe store panoramavinduer i panserglas...... og jeg sad ligefrem og gyngede oppe ved pc,en da det var på sit højeste... ting faldt ned fra vindueskarmen.... jo! det var vildt!
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Nej det passer ikke hvad jeg siger, det var ikke i 1999, for der boede jeg ikke i højhuset.
Men kan også godt huske der var orkan dengang.
Men kan også godt huske der var orkan dengang.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:fy da - jeg var flygtet LAAAAAANGT væk... :væk:
Der var også flere der boede i huset, som ringede op til mig for at få trøst - Jeg synes bare det var spændende :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg har også siddet i et højhus under en stærk storm - det gyngede, så man blev
små-søsyg. :thihi:
små-søsyg. :thihi:
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Der var også flere der boede i huset, som ringede op til mig for at få trøst - Jeg synes bare det var spændende :thihi:[/quote]
MB du er for VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD
MB du er for VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD
Missis F.Ja det gynger nemlig Og det skal det jo også... for ikke at knække :thihi:
Miss Ronski's: Jaaaaah, en bette vild ting :hehe:
Miss Ronski's: Jaaaaah, en bette vild ting :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Undskyld mit sene svar: MB Ja det var bare vildt, pyyha Hold'' da op det må godt nok have være for vildt'' Godt der ikke skete noget...
Missis Ej hvor ''vildt man'' hehe søsyg *GG* Jaaah det er nogle vilde Naturkræfter der står på spil og det skal man ikke spøge med'' Og det bliver kun være og være...
Missis Ej hvor ''vildt man'' hehe søsyg *GG* Jaaah det er nogle vilde Naturkræfter der står på spil og det skal man ikke spøge med'' Og det bliver kun være og være...
lala1979: Ja der skete ikke andet end der var en masse oprydning dagen efter... og endegavlen skulle mures op igen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
lala1979 skrev:Ok det var heldigt nok der ikke skete mere..
Ja bestemt Højhuset stod da også dagen efter :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Vi brugte week-enden til at rydde op efter stormen. Udover det væltede træ var der også knækket 3-4 meter af toppen af et stort fyrretræ.
Det blev alt sammen savet op til brænde og lagt over til naboen. Vi har brænde nok til de næste 10 år fra tidligere storme og orkaner.
Det må have blæst helt vildt.
Det blev alt sammen savet op til brænde og lagt over til naboen. Vi har brænde nok til de næste 10 år fra tidligere storme og orkaner.
Det må have blæst helt vildt.
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Velkommen til Kat-Danmark
» Kat-Danmark´s kalender
» Retningslinier for Kat-Danmark
» Kat-danmark banner