MB/ADM
3 deltagere
Side 1 af 1
MB/ADM
Hej alle sammen..
Jeg har savnet MB idag er der nogen der har snakket med hende??
Og måske mig der har gået glip af noget... En bekymret og glad Mb''er spørger bare.. Mvh laila/lala
Jeg har savnet MB idag er der nogen der har snakket med hende??
Og måske mig der har gået glip af noget... En bekymret og glad Mb''er spørger bare.. Mvh laila/lala
Sv: MB/ADM
Jeg er lige her Laila
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
lala: Jeg var da gået i seng på de tidspunkt
nej det er altså ikke meget hun viser sig hende MB - men hun har vel også et liv uden fra KAT-Danmark
nej det er altså ikke meget hun viser sig hende MB - men hun har vel også et liv uden fra KAT-Danmark
Hej MB
Hmm du plejer bare og se film nogengang på det tidspinkt og sendt en sms besked.. Bare helt iorden dejligt med en god nat håber du har sovet godt så
Missis Ronski's Jaaa det er jo det hun har, også godt, blev bare lidt bekymret da hun ikke svare på sms. Hun er så nem og holde af osv
God dag til jer
Hmm du plejer bare og se film nogengang på det tidspinkt og sendt en sms besked.. Bare helt iorden dejligt med en god nat håber du har sovet godt så
Missis Ronski's Jaaa det er jo det hun har, også godt, blev bare lidt bekymret da hun ikke svare på sms. Hun er så nem og holde af osv
God dag til jer
Jeg ved slet ikke hvad kl. var da du sendte den sms Laila men jo, jeg fik sovet godt :thihi:
Tak søde… du er også let at holde af
Missronski: Jaaah, jeg har lidt liv udenfor Kat-Danmark
Synes nu jeg er ret meget herinde
Men ja, jeg har godt nok været ret meget hængt op den sidste tid… Har en far der desværre ikke kan ret meget selv så jeg har hjulpet ham med flere ting den sidste tid… og skal også et par gange mere i denne uge + jeg skal ud med Simba til ny blodprøve tors. el. fredag.
Så har jeg også en faster der har været indlagt på sygehuset de sidste 3 mnd – hende skulle jeg også gerne nå forbi i denne uge.
Men mon ikke snart der bliver mere hul i kalenderen… så jeg kan få ført nogle af ”mine andre planer ud i livet” :hehe:
Tak søde… du er også let at holde af
Missronski: Jaaah, jeg har lidt liv udenfor Kat-Danmark
Synes nu jeg er ret meget herinde
Men ja, jeg har godt nok været ret meget hængt op den sidste tid… Har en far der desværre ikke kan ret meget selv så jeg har hjulpet ham med flere ting den sidste tid… og skal også et par gange mere i denne uge + jeg skal ud med Simba til ny blodprøve tors. el. fredag.
Så har jeg også en faster der har været indlagt på sygehuset de sidste 3 mnd – hende skulle jeg også gerne nå forbi i denne uge.
Men mon ikke snart der bliver mere hul i kalenderen… så jeg kan få ført nogle af ”mine andre planer ud i livet” :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
uha..... sikke et program - jeg er da helt stresset på dine vegne MB..... Tror jeg slapper lidt af på dine vegne i morgen
Miss Ronski's skrev:uha..... sikke et program - jeg er da helt stresset på dine vegne MB.....
Tror jeg slapper lidt af på dine vegne i morgen
1000 tak Lone, det er jeg utrolig taknemlig for
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Det var så lidt - det gør jeg gerne, så ofte du har behov for det - man skal vel hjælpe hinanden, hvor man kan :gruppe:
Det skal man nemlig
Håber jeg kan gøre dig en tjenste en anden gang
Håber jeg kan gøre dig en tjenste en anden gang
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:jeg skal nok sige til, når jeg får brug for hjælp -altid rart at have lidt tilgode
Helt sikkert
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Tak MB Ilm HOLD da op'' Sikke et program du har MB, du har da noget og se til, nu ikke stresse så meget og pas på dig selv :love: Men ikke nemt når folk regner med dig og ikke selv kan din far) Viser bare hvor stort hjerte du har
lala1979 skrev:Tak MB Ilm HOLD da op'' Sikke et program du har MB, du har da noget og se til, nu ikke stresse så meget og pas på dig selv :love: Men ikke nemt når folk regner med dig og ikke selv kan din far) Viser bare hvor stort hjerte du har
Hvor er du sød
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum