forklaring : Omdømme Takke knap mm.
+3
DK Thomani
lotte
Na´Zyia
7 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: forklaring : Omdømme Takke knap mm.
Miss Ronski's skrev:Thomani hvorfor er det mærkeligt??
Jeg har lige brugt takkeknappen for første gang har ikke lige tænkt over, at den var der før nu..... så det tror jeg, at jeg vil til at bruge hver gang nogle gider, at tage sig tid til at kommentere noget pænt i mine indlæg...... det har folk da fortjent
Jamen jeg synes da det er mærkeligt man ligefrem selv skal have oprettet tråden, for at kunne takke for et indlæg
det synes jeg ikke...... for så er den der bliver takket, (svarfeltet bliver markeret med gult), ikke i tvivl om hvem det er der takker dem..... jeg tror, at "fri tak'ning" ville blive noget rod for hvem er det så liiiiige der takker hvem??
Na´Zyia skrev:
Funktionen er slettet!
Det glæder mig, den funktion er slettet, for sikken en masse fjendskab, den kunne blive grundlag for... Hvis man får et minus, begynder man jo bare at se skævt til dén, man mistænker for at have givet det, og plusserne kan jo kun bruges til at se, hvor mange der har STEMT... ikke, hvor mange der rent faktisk kan lide én... :hmm:
..og "Takke-knappen"... Tjah, hvor svært kan det være at skrive "Tak skal du ha'" i et indlæg i stedet for?
Lylle My - man kan jo både trykke på knappen og skrive det samtidig ;-)
En go' gerning kan ikke gøres for tit ;-)
En go' gerning kan ikke gøres for tit ;-)
Lylle My skrev:Na´Zyia skrev:
Funktionen er slettet!
Det glæder mig, den funktion er slettet, for sikken en masse fjendskab, den kunne blive grundlag for... Hvis man får et minus, begynder man jo bare at se skævt til dén, man mistænker for at have givet det, og plusserne kan jo kun bruges til at se, hvor mange der har STEMT... ikke, hvor mange der rent faktisk kan lide én... :hmm:
..og "Takke-knappen"...Tjah, hvor svært kan det være at skrive "Tak skal du ha'" i et indlæg i stedet for?
Præcis
Tak-knappen er der nu endnu... men det er tilladt at skive tak,... alt det man har lyst til
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Na´Zyia skrev:
Tak-knappen er der nu endnu... men det er tilladt at skive tak,... alt det man har lyst til
Okay, dét var ikke LIGE sevet ind i min støvede hjerne... men det var sådan set også de forb...... "plus-og-minus- knapper", der har irriteret mig lidt. "Tak"-knappen kan jo ihvertfald aldrig skade nogen - kun glæde.
..Jeg har bare ikke selv tænkt over, at jeg kunne trykke "Tak"... Det skulle jeg nok vænne mig til, når den nu stadig er her, for der er mange, der fortjener tak for deres indlæg.
Lylle My: tak-knappen er der kun i de indlæg, du selv har skrevet, så DU skal takke een af dem som har svaret dig - og den kan kun bruges 1 gang pr tråd, har jeg lige erfaret ;-)
Miss Ronski's skrev:Lylle My: tak-knappen er der kun i de indlæg, du selv har skrevet, så DU skal takke een af dem som har svaret dig - og den kan kun bruges 1 gang pr tråd, har jeg lige erfaret ;-)
Hvorfor kun 1 gang?
Hvis man nu har takket en i sit indlæg og der så kommer et til rigtig godt svar, så har man ikke mulighed for at bruge tak-knappen 1 gang til :hmm:
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum