Fredag d. 13
5 deltagere
Side 1 af 1
Fredag d. 13
Ja det er det jo idag.
Er der nogle af jer der er overtroiske.. og tror at fredag d. 13. er en "dårligere" dag end andre?
Eller er i overtroiske på andre måder?
Er der nogle af jer der er overtroiske.. og tror at fredag d. 13. er en "dårligere" dag end andre?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Fredag d. 13
For mig er fredag den 13. som andre dage. Jeg er ikke overtroisk, og jeg elsker sorte katte, men jeg går aldrig under en stige, trods alt :thihi:
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Fredag d. 13. er også for mig som andre dage......... Er ikke overtroisk - Jeg går også under en stige :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Ja det er det jo idag.
Fredag d.13 er for mig som alle andre dage, men ellers er jeg meget overtroisk med andre tng. Tror jeg har arvet det efter min mor. Jeg sidder aldrig 13 til bords, har ikke sko på bordet, ikke knive over hinanden, går ikke under en stige, taber jeg salt skal der smides lidt over den venstre skulder, og meget mere. Er der andre der kan stikke den : ))
Er ikke overtroisk, tror jeg. Men jeg siger som regel 7-9-13 efter nogle ting
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Anne-Lykke: Ja, overtro, det er gerne noget man har med hjemmefra
Jeg har da også før i tiden været noget overtroisk, eller gjort som andre gjorde.
Indtal jeg sagde til mig selv... det her har da ikke noget med noget at gøre... og så lå den vane fra mig :thihi:
Denise: Ja den med 7-9-13, den brugte min kusine også for mange år siden... og bankede under bordet.
Samme dag gik hun ud at brækkede et ben :thihi:
Jeg har da også før i tiden været noget overtroisk, eller gjort som andre gjorde.
Indtal jeg sagde til mig selv... det her har da ikke noget med noget at gøre... og så lå den vane fra mig :thihi:
Denise: Ja den med 7-9-13, den brugte min kusine også for mange år siden... og bankede under bordet.
Samme dag gik hun ud at brækkede et ben :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Nej synes ikke, men tænker da over nogle ting.. Den med stigen bruger jeg hellere ikke, banker dog uner bordet.. Men ellers næææ
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum