Kravebæsterne
5 deltagere
Side 1 af 1
Sv: Kravebæsterne
Nååårh stakkels mislinger med det monstromel på. Det er da sjældent man behøver krave på er det ikke ?
Eller måske så den blå stofkrave kan benyttes i stedet for, den er meget mere "human".
Eller måske så den blå stofkrave kan benyttes i stedet for, den er meget mere "human".
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Jeg har kun brugt den her. De gør alt hvad de plejer undtagen at slikke i såret. De holder sig jo også fra at lege brydekamp med Gandi, Mie og hinanden hvor de bruger bagbenene til at kratte i på maverne med.
Jeg har også tidlige brugt krave til mine steriliserede hunkillinger, men gør det ikke mere.
Det er yderst sjældent de kommer til såret... og gør de endelig, så slikker de kun.... det sker der ikke noget ved.
Jeg bryder mig ikke om de kraver... og det har de killinger jeg har brugt dem på heller ikke gjort.
Skulle jeg komme ud for at en killing ville bide i stingende, så ville jeg give den en sok på.
Det er yderst sjældent de kommer til såret... og gør de endelig, så slikker de kun.... det sker der ikke noget ved.
Jeg bryder mig ikke om de kraver... og det har de killinger jeg har brugt dem på heller ikke gjort.
Skulle jeg komme ud for at en killing ville bide i stingende, så ville jeg give den en sok på.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Jeg bruger heller aldrig krave, og har aldrig været udsat for, at der er sket noget..
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum