Udstilling - Jyrak/Hobro
4 deltagere
Side 1 af 1
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Udstilling - Jyrak/Hobro
Pøj pøj til jer der er afsted :jubel:
Venter spændt på at høre hvordan det er gået
Venter spændt på at høre hvordan det er gået
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
I må da lige vente og høre det samlede resultat i aften eller i morgen.
Miss Ronski's skrev: I må da lige vente og høre det samlede resultat i aften eller i morgen.
Okay så.... så venter vi da bare
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
GODT SÅ ;-)
Det gik således:
Airi fik sit andet CABIB og kunne derfor ikke deltage i konkurrencen om søndagen :-( - men jeg fik hende bedømt udenfor konkurrence alligevel (iøvrigt en SUPER bedømmelse fra en efter sigende "hård dommer").
Der var rigtig hård konkurrence (om lørdagen) så der blev til sidst bedømt ud fra kondition - og da Airi jo har været så venlig at smide kraven - talte det jo ikke til hendes fordel - men det vidste jeg jo godt..... men vi er alligevel ovenud tilfredse.
Mozart fik ingen CAC certifikat lørdag - men det gjorde han til gengæld søndag, hvor jeg også havde fået tid til at kræse lidt mere om ham ;-).
Han fik en meget super flot udtalelse med på vejen med en masse ex'er.
Han tog det hele super flot, og lagde sig villigt på dommerbordet og ventede på, at dommerne skulle skrive færdigt. SÅDAN!!
Det gik således:
Airi fik sit andet CABIB og kunne derfor ikke deltage i konkurrencen om søndagen :-( - men jeg fik hende bedømt udenfor konkurrence alligevel (iøvrigt en SUPER bedømmelse fra en efter sigende "hård dommer").
Der var rigtig hård konkurrence (om lørdagen) så der blev til sidst bedømt ud fra kondition - og da Airi jo har været så venlig at smide kraven - talte det jo ikke til hendes fordel - men det vidste jeg jo godt..... men vi er alligevel ovenud tilfredse.
Mozart fik ingen CAC certifikat lørdag - men det gjorde han til gengæld søndag, hvor jeg også havde fået tid til at kræse lidt mere om ham ;-).
Han fik en meget super flot udtalelse med på vejen med en masse ex'er.
Han tog det hele super flot, og lagde sig villigt på dommerbordet og ventede på, at dommerne skulle skrive færdigt. SÅDAN!!
SÅDAN ;o)
Hvor var det bare godt du fik Airi bedømt uden for konkurrence… og med så godt et resultat :jubel:
Ja.. du vidste jo det med kraven
Og CAC til Mozart… og en super flot udtalelse - Sådan
Tillykke med dem begge Lone - skønt med så dejlig en oplevelse
Psssssst!... du har ikke lagt udtalelserne herind :thihi:
Hvor var det bare godt du fik Airi bedømt uden for konkurrence… og med så godt et resultat :jubel:
Ja.. du vidste jo det med kraven
Og CAC til Mozart… og en super flot udtalelse - Sådan
Tillykke med dem begge Lone - skønt med så dejlig en oplevelse
Psssssst!... du har ikke lagt udtalelserne herind :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Åhhhh MB - kan du ikke bare se dem når du kommer herud :-) dovenskaben længe leve
Man skal da også rende efter alting
Okay så... når jeg ikke kan få min vilje
Okay så... når jeg ikke kan få min vilje
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
JA, livet er hårdt.
Jeg og Mozart blev iøvrigt temmelig upopulære fordi han strintede 3 gange i dommerburet
men det er der ikke noget at sige til - for igår så jeg en hunkat i løbetid - og det kunne ALLE hankattene jo dufte.....
Jeg og Mozart blev iøvrigt temmelig upopulære fordi han strintede 3 gange i dommerburet
men det er der ikke noget at sige til - for igår så jeg en hunkat i løbetid - og det kunne ALLE hankattene jo dufte.....
Klart de så begynder at afmærke... man er vel hankat :thihi:Miss Ronski's skrev: JA, livet er hårdt.Skidt pyt da med sådan noget, det må de da være vant til
Jeg og Mozart blev iøvrigt temmelig upopulære fordi han strintede 3 gange i dommerburetmen det er der ikke noget at sige til - for igår så jeg en hunkat i løbetid - og det kunne ALLE hankattene jo dufte.....
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
ja - det har de da prøvet mange gange - men der er da ingen grund til at blive irriteret over det - bare fordi de skal bruge lidt mere sprit og gøre lidt mere rent
Miss Ronski's skrev:ja - det har de da prøvet mange gange - men der er da ingen grund til at blive irriteret over det - bare fordi de skal bruge lidt mere sprit og gøre lidt mere rent
Bliver de irriteret over en strintende kat... så var det måske ikke lige KATTEdommer de skulle være blevet
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
hahahaha - nu var det jo også stewarden der blev irriteret
Måske skal jeg lige tilføje at Airi ikke kunne deltage i konkurrencen om søndagen, fordi hun har fået de 2 danske CACIB og det 3. CACIB skal hun skal have i udlandet for at være international champion.... såååå ...... tyskland - here we come
Måske skal jeg lige tilføje at Airi ikke kunne deltage i konkurrencen om søndagen, fordi hun har fået de 2 danske CACIB og det 3. CACIB skal hun skal have i udlandet for at være international champion.... såååå ...... tyskland - here we come
Hun skal nok nå langt den smuksakMiss Ronski's skrev:hahahaha - nu var det jo også stewarden der blev irriteret
Det fortalte historien jo ikke noget om :hehe:
Nej jeg er bare træt.. og lidt langsomt opfattende :thihi:
Har ikke fået mere end 6 timers søvn sammenlagt.. de 2 sidste døgnMåske skal jeg lige tilføje at Airi ikke kunne deltage i konkurrencen om søndagen, fordi hun har fået de 2 danske CACIB og det 3. CACIB skal hun skal have i udlandet for at være international champion.... såååå ...... tyskland - here we come
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev: nej de gjorde den nemlig ikke!
Prøv at gå tidligt i seng i aften :hehe:
Det vil jeg prøve
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lignende emner
» Jyrak udstilling i Vejen
» Jyrak udstilling i Grenå
» Jyrak udstilling i Haderslev
» Jyrak International racekatteudstilling / Vejen (alle racer begge dage)
» Udstilling i Gram den 6 september
» Jyrak udstilling i Grenå
» Jyrak udstilling i Haderslev
» Jyrak International racekatteudstilling / Vejen (alle racer begge dage)
» Udstilling i Gram den 6 september
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum