Er i til gyserfilm
3 deltagere
Side 1 af 1
Er i til gyserfilm
(Det er jeg) ;-P
Så skulle man måske overveje at se denne : 'Paranormal Activity' - verdens uhyggeligste film
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article1239491.ece
Så skulle man måske overveje at se denne : 'Paranormal Activity' - verdens uhyggeligste film
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article1239491.ece
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Er i til gyserfilm
Er der foresten nogle der har ser The Onborn og evt. kan anbefale den?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja elsker også ''gyserfilm'' Der er mange gode, har ikke set dem du nævner her men *GG* så har man da dem man kan gå efter, ;oP
Creep:
Kan jeg anbefale den kommer iaften på Tv2 film kl 01.35..
Creep:
Creep kan jeg ikke huske om jeg har set.
MEn nu ved jeg hvad jeg skal falde i søvn til :P
MEn nu ved jeg hvad jeg skal falde i søvn til :P
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Mine favoritter er ;o) Den er bare god synes jeg..
Dracula fra 1992
FRANCIS FORD COPPOLA har skabt en erotisk, voksen gyserfilm baseret på Bram Stoker’s klassiske roman fra 1897.
Grev Dracula har begivet sig fra Transylvanien til London, for at søge efter en ung skønhed, som er en kopi af den unge kvinde, han mistede for fire hundrede år siden. Draculas mål er at forene sig med sin elskede for evigt.
Wolf Creek så jeg igår kan anbefales..
Bilbatteriet er stendødt, så nu er tre unge, eventyrlystne backpackers strandet ved meteorkrateret Wolf Creek midt ude i det store australske ingenting. Heldigvis dukker Mick Taylor op. Han ikke alene ligner sin berømte navnebror, han opfører sig også som Mick Dundee. Hyggelig. Sjov. Hjælpsom. Bonderøvsattituder. Da han tilbyder at reparere bilen på sit værksted et par timer væk, ta’r Ben, Kristy og Liz selvfølgeligt imod med kyshånd. Men Mick er hverken hyggelig, sjov eller hjælpsom. Han er splitterravende outback-psycho og har nu sine ofre, præcis hvor han vil ha’ dem…
Den er virklig god...
Dracula fra 1992
FRANCIS FORD COPPOLA har skabt en erotisk, voksen gyserfilm baseret på Bram Stoker’s klassiske roman fra 1897.
Grev Dracula har begivet sig fra Transylvanien til London, for at søge efter en ung skønhed, som er en kopi af den unge kvinde, han mistede for fire hundrede år siden. Draculas mål er at forene sig med sin elskede for evigt.
Wolf Creek så jeg igår kan anbefales..
Bilbatteriet er stendødt, så nu er tre unge, eventyrlystne backpackers strandet ved meteorkrateret Wolf Creek midt ude i det store australske ingenting. Heldigvis dukker Mick Taylor op. Han ikke alene ligner sin berømte navnebror, han opfører sig også som Mick Dundee. Hyggelig. Sjov. Hjælpsom. Bonderøvsattituder. Da han tilbyder at reparere bilen på sit værksted et par timer væk, ta’r Ben, Kristy og Liz selvfølgeligt imod med kyshånd. Men Mick er hverken hyggelig, sjov eller hjælpsom. Han er splitterravende outback-psycho og har nu sine ofre, præcis hvor han vil ha’ dem…
Den er virklig god...
Gyyyyys.... jeg vil også gerne se gyserfilm - men det skal være om dagen, mens der er lyst...... Hahahahahaha
Miss Ronski's skrev:Gyyyyys.... jeg vil også gerne se gyserfilm - men det skal være om dagen, mens der er lyst...... Hahahahahaha
Naaaaaaaaaarj, nu må du da lige holde op *LooooooooooooL* Gyserfilm når der er lyst ;o))))
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
lala1979 skrev:Ja elsker også ''gyserfilm'' Der er mange gode, har ikke set dem du nævner her men *GG* så har man da dem man kan gå efter, ;oP
Creep:
Hmmmm, hvorfor fortalte du mig foresten om en film der kom på på Tv2 film... den kan jeg jo ikke tage :-/ :P
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Miss Ronski's skrev:Gyyyyys.... jeg vil også gerne se gyserfilm - men det skal være om dagen, mens der er lyst...... Hahahahahaha
Naaaaaaaaaarj, nu må du da lige holde op *LooooooooooooL* Gyserfilm når der er lyst ;o))))
ja - jeg er en piv-skid - jeg ved det godt ;-)
Hehe... det kan du jo nok ikke gøre for ;o)
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
måske vi skal go oi biffen sammen og se den uhyggelige film...... altså en søndag eftermiddag ...... :-)
Tror da ikke de viser sådanne film om eftermiddagen ;o))
Tænk på, der er også mørkt i biografen... selv ved højlys dag :P
Tænk på, der er også mørkt i biografen... selv ved højlys dag :P
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
selvfølgelig gør de da det......... ;-)
Ja - men så er der lyst når vi kommer ud :-)
Ja - men så er der lyst når vi kommer ud :-)
Nahhhh, jeg tror det er ønsketænkning søde... sådan film viser de kun når der er mørkt - og så skal der helst lyne og tordne.... og stå en kraftig vind fra vest *GG*
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
hahahahahaha - så må vi jo bare se den om aftenen...... men tror nu ikke man kan høre vinden derinde :-)
Nej man kan sikkert ikke høre vinden.... men som du ved, så er det tanken der tæller *GG*
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
*LOOOOOL* Jaaah, det er da ikke far til fire det handler om :P :P :P
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ej MB det er jeg sgu 'Ked af vidste ikke *GG* Nu har den været der to gange LOOOL Ej fy lala ;o))
En gyserfilm skal da ses om aften, manden her elsker når jeg sidder med puden og skriger han synes det er gys for alle pengene *GG*
Men hvis man ikke er for det så skal man hellere ikke, Man skal jo hellere ikke skrække sig selv..
En gyserfilm skal da ses om aften, manden her elsker når jeg sidder med puden og skriger han synes det er gys for alle pengene *GG*
Men hvis man ikke er for det så skal man hellere ikke, Man skal jo hellere ikke skrække sig selv..
Laila: Du lyder nu ikke særlig ked af det :lol: :lol: :lol:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum