Rene kattebakkers tiltrækningskraft
5 deltagere
Side 1 af 1
Rene kattebakkers tiltrækningskraft
:D jeg synes, at det er så morsomt, at HVER gang jeg sætter en dugfrisk og nyvasket kattebakke ind til misserne - så skal den bare tisses i MED DET SAMME!!!!
Gør jeres katte også det? - og hvorfor gør de det? :hmmm:
Knuzzer
Lone og misserne
Knuzzer
Lone og misserne
Sv: Rene kattebakkers tiltrækningskraft
Miss Ronski's skrev::D jeg synes, at det er så morsomt, at HVER gang jeg sætter en dugfrisk og nyvasket kattebakke ind til misserne - så skal den bare tisses i MED DET SAMME!!!!
Knuzzer
Lone og misserne
Ja det gør de, og det har alle mine katte gjort. Nogen gange står der en og tripper mens jeg gør bakkerne rene.
Det er også min erfaring, at bakken skal bruges, så snart den er ren. Jeg har altid ment, at bakken bliver markeret, så eventuelt andre katte kan dufte, at det er MIG, der bor her. Selv min gamle udekat, som kun brugte bakken i alleryderste nødstilfælde eller slem kulde udenfor, sørgede for at tisse bakken til, så snart den var skiftet.
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
*GG* Det samme gør mine Kenzo sidder og venter og går så op og tisser og er også selskabstisser
Men de andre gør det også...
Men de andre gør det også...
Det er lige præcis for at markere... og fortælle hvem der bor der
Tænk sig der kom nogle andre katte og overtog huset... nu bakkerne ikke længere lugtede af husets oprindelige beboere :W4:
Tænk sig der kom nogle andre katte og overtog huset... nu bakkerne ikke længere lugtede af husets oprindelige beboere :W4:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum