Nu kastrat
3 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Nu kastrat
ja - så er Fritz blevet kastreret og jeg sidder her utålmodigt og venter på, at han vågner..... pyyeee bryder mig godt nok ikke om at se på en bedøvet kat ...... men jeg går ihverttilfælde ikke i seng før han vågner :syg:
Sv: Nu kastrat
Hov... læser først indlægget nu, så han er vel vågnet .... og har fundet ud af hans manddom er væk
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
JA han vågnede lidt over 1 i nat....... Jeg puttede ham under dynen sammen med mig, så jeg kunne mærke at han trak vejret...... og så fik han lige indimellem en dråbe vand på tungen....
jeg har næsten ikke sovet i nat - for han begyndte jo at tumle rundt, og ville ned på gulvet. Det syntes jeg ikke om - for der er jo noget koldere end under dynen..... MEN han fik sin vilje - og han har da overlevet.
Han kigger noget på "såret" - så mon ikke han har opdaget det.
Tøserne kan vist godt lugte at han er en tøsedreng nu - for de hvæser ad ham :-(
jeg har næsten ikke sovet i nat - for han begyndte jo at tumle rundt, og ville ned på gulvet. Det syntes jeg ikke om - for der er jo noget koldere end under dynen..... MEN han fik sin vilje - og han har da overlevet.
Han kigger noget på "såret" - så mon ikke han har opdaget det.
Tøserne kan vist godt lugte at han er en tøsedreng nu - for de hvæser ad ham :-(
Ja, det er ikke sjovt når de er så bedøvede og rundt på gulvet.
Jeg har holdt mine drenge inde i transportkassen til de ikke længere tumler sådan rundt, så ved jeg de ikke kommer til skade.
Jeg tror nu mere det er fordi Fritz lugter af "dyrlæge" de væser af ham... det har mine piger også gjort, men det er hurtigt gået over.
Nu varer det ikke længe inden du har en stor dejlig kastrat liggende i skødet af dig hele tiden :D Billy er blevet sit gode gamle jeg, efter han blev kastreret... og han renden mig i måsen som en lille hund.... og har igen fundet sin yndlingsplads på mine skuldre
Jeg har holdt mine drenge inde i transportkassen til de ikke længere tumler sådan rundt, så ved jeg de ikke kommer til skade.
Jeg tror nu mere det er fordi Fritz lugter af "dyrlæge" de væser af ham... det har mine piger også gjort, men det er hurtigt gået over.
Nu varer det ikke længe inden du har en stor dejlig kastrat liggende i skødet af dig hele tiden :D Billy er blevet sit gode gamle jeg, efter han blev kastreret... og han renden mig i måsen som en lille hund.... og har igen fundet sin yndlingsplads på mine skuldre
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Dejligt med Billy - det er bare supert, når man kan se at man har gjort "noget godt" for dem.
Har Billy fået mere sul på kroppen nu?
jeg er meget spændt på hvordan Fritz forandrer sig, for han har jo ikke været en storslem skørtejæger :lol: ..... og han er jo ikke just en streg i luften - så jeg skal nok tage killingefoderet væk fra hans rækkevidde.
Jeg håber, at hans generthed overfor fremmede bliver mindre udpræget.
Ja, jeg kunne jo godt ha lagt ham i transportkassen......det tænkte jeg ikke lige på........ for det var lidt synd, at han lignede Bambi på glatis på det glatte gulv. :friend1:
Har Billy fået mere sul på kroppen nu?
jeg er meget spændt på hvordan Fritz forandrer sig, for han har jo ikke været en storslem skørtejæger :lol: ..... og han er jo ikke just en streg i luften - så jeg skal nok tage killingefoderet væk fra hans rækkevidde.
Jeg håber, at hans generthed overfor fremmede bliver mindre udpræget.
Ja, jeg kunne jo godt ha lagt ham i transportkassen......det tænkte jeg ikke lige på........ for det var lidt synd, at han lignede Bambi på glatis på det glatte gulv. :friend1:
Ja, det er bare så skønt at se hvordan Billy nu trives…. Og han har også taget på… der mangler dog noget endnu.. inden han er oppe på sin gamle kampvægt, men det skal nok komme, han er bestemt godt på vej
Jeg håber da også at det at Fritz er blevet kastrat, kan fjerne noget af hans generthed.
Jeg er sikker på Fritz ikke havde noget imod at sove i arm med mor :love: i stedet for at blive lukket inde i en dum transportkasse
Jeg håber da også at det at Fritz er blevet kastrat, kan fjerne noget af hans generthed.
Jeg er sikker på Fritz ikke havde noget imod at sove i arm med mor :love: i stedet for at blive lukket inde i en dum transportkasse
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
:lol: nej det tror jeg heller ikke han havde noget imod. Jeg havde dog sørget for at lægge "vådliggerlagen" og håndklæder over og under ham - for han var jo lidt utæt
- og da han så på et tidspunkt lagde sig ned på gulvet - lagde Aslan sig helt ind til farmand - det var SÅ sødt :love:
- og da han så på et tidspunkt lagde sig ned på gulvet - lagde Aslan sig helt ind til farmand - det var SÅ sødt :love:
Åh ja, jeg elsker også når mine killinger ligger sammen med farmand, det er bare så rørende når en hankat ligger og "plejer" sine små
Men godt Fritz er vågnet op... og selv kan styre sin blære
Men godt Fritz er vågnet op... og selv kan styre sin blære
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja her var det så sønnike der plejede farmand - han skal nok blive en dejlig kat :-)
ja - det er rigtig dejligt, men synes nu at han ser lidt sørgmodig ud i øjnene.
Min søn var helt ude af den igår - for han syntes, at det var SÅ synd at Fritz skulle miste "løgposerne" som han sagde
ja - det er rigtig dejligt, men synes nu at han ser lidt sørgmodig ud i øjnene.
Min søn var helt ude af den igår - for han syntes, at det var SÅ synd at Fritz skulle miste "løgposerne" som han sagde
Grunden til han ser noget sørgmodig ud i øjnene, det er jo sikkert fordi han stadig er påvirket af narkosen… Jeg har også synes mine drenge har haft et ”sjovt” blik i øjnene et stykke tid.
”Løgposerne”…. Ja, de kan lige få sagt det de børn :W4:
”Løgposerne”…. Ja, de kan lige få sagt det de børn :W4:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
:) ja - det tror jeg du har ret i....... han forsøger at få sovet nu - men mor her har jo gang i torsdagsrengøringen - og rengøring efter hans slappe blære og lidt blod hist og pist.......... og støvsugeren er jo ikke hans bedste ven - så han flytter lidt rundt
Først fjerner du hans mandighed... så jagter du ham med støvsugeren :sur:
Kan du så lade ham være :smæk: :smæk: :smæk:
Kan du så lade ham være :smæk: :smæk: :smæk:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
:baad1: hehe - men jeg kan berolige dig med at han nu har fundet plads i dobbeltsengen, hvor man vist roligt kan sige, at han flader ud :nat;:
Miss Ronski's skrev:
Nååååh, det var godt at se
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
jaaaaaaaaaaaaa - og kan fortælle, at han stadig ligger på nøjagtig det samme sted her 5 timer efter, at han lagde sig. Han har ikke rørt sig ud af flækken :lol: DET kalder jeg en morfar :nat;:
Han nyder da godt nok livet..... som kastrat :wee:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Hejsa
Nej uha jeg var hellere ikke vild med da mine piger var bedøvet, de havede så også fået for meget så det gjor det ikke bedre Men det er nu over 2 år siden så forskrækkelsen er over.. Da mille lå med tungen ude af munde og reagerede ikke på øjenrefleksen med en finger i øjenkante, Pyha da man blev bange og mande stod også og skreg hende inde i hovedet, ingen respons.. Men mores køretur gjor underværker til dyrelægen igen
Nu har han det vel godt igen dagen derpå? Den smukke misser..
MB/bedste han er skøn ham >Billyfarmand
Kram
Nej uha jeg var hellere ikke vild med da mine piger var bedøvet, de havede så også fået for meget så det gjor det ikke bedre Men det er nu over 2 år siden så forskrækkelsen er over.. Da mille lå med tungen ude af munde og reagerede ikke på øjenrefleksen med en finger i øjenkante, Pyha da man blev bange og mande stod også og skreg hende inde i hovedet, ingen respons.. Men mores køretur gjor underværker til dyrelægen igen
Nu har han det vel godt igen dagen derpå? Den smukke misser..
MB/bedste han er skøn ham >Billyfarmand
Kram
:blomst: ja tak - han har det fint igen - men han har vist ikke fundet ud af, at det er meningen, at han nu skal holde op med at pi... rundt omkring :123: - men som Billy-boy så holder han nok op med det i løbet af den næste måneds tid. Vi har jo den nye Mozart, som han nok liiiiige skal hævde sig overfor :bounce:
Jah, der går lige et stykke tid inden alle hormoner er ude af kroppen.
Billy kan en sjælden gang p**** et eller andet sted, men det er SÅ sjældent det sker.. Helt fantastisk, da han jo før næsten var ved at oversvømme mit hjem med hans strinten
Det er jo desværre ikke alle der stopper med at strinte efter de er blevet kastrater.... håber at du er "heldig" med Fritz
Billy kan en sjælden gang p**** et eller andet sted, men det er SÅ sjældent det sker.. Helt fantastisk, da han jo før næsten var ved at oversvømme mit hjem med hans strinten
Det er jo desværre ikke alle der stopper med at strinte efter de er blevet kastrater.... håber at du er "heldig" med Fritz
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Fritz "var" jo heldigvis en minimalt strintende fertil hankat - så jeg tror på, at han holder helt op..... :D
Tilsyneladende viser han ikke længere den store interesse for tøserne...... :dans:
Tilsyneladende viser han ikke længere den store interesse for tøserne...... :dans:
Miss Ronski's skrev:Fritz "var" jo heldigvis en minimalt strintende fertil hankat - så jeg tror på, at han holder helt op..... :DTilsyneladende viser han ikke længere den store interesse for tøserne...... :dans:
Skøøønt Det skal nok blive godt :banan1:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Det vil jeg mene du godt kan gøre nu.
Såret skulle gerne være lukket... så send du da drengen derud, nu han så gerne vil :D
Såret skulle gerne være lukket... så send du da drengen derud, nu han så gerne vil :D
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|