Killingn der valgte mig.
3 deltagere
Side 1 af 1
Killingn der valgte mig.
Vi tror altid vi bestemmer alting, i hvert fald det som har med kattene at gøre.
Var i dag på besøg hos en opdrætter. Jeg skulle møde min evt. nye han. Da jeg træder ind i stuen bliver jeg mødt af en glad velkomstmiaven fra 1 ud af 5 killinger. Han kom som om vi var gamle venner. Så var jeg solgt. Samtidig syntes jeg han tegner godt. Han er ikke sølv. Han er ikke uden hvid. Han bringer rufisme ind i mit opdræt. Noget jeg ellers har været godt tilfreds med at undvære. Men med den modtagelse og det udseende så valgte jeg at tro på at jeg overlever.
Her er 2 billeder af min nye hjerterknægt.
Var i dag på besøg hos en opdrætter. Jeg skulle møde min evt. nye han. Da jeg træder ind i stuen bliver jeg mødt af en glad velkomstmiaven fra 1 ud af 5 killinger. Han kom som om vi var gamle venner. Så var jeg solgt. Samtidig syntes jeg han tegner godt. Han er ikke sølv. Han er ikke uden hvid. Han bringer rufisme ind i mit opdræt. Noget jeg ellers har været godt tilfreds med at undvære. Men med den modtagelse og det udseende så valgte jeg at tro på at jeg overlever.
Her er 2 billeder af min nye hjerterknægt.
Sv: Killingn der valgte mig.
Hvor er han dejlig, og så lyder det til at han også har et dejligt sind. Jeg kan da godt forstå, at du måtte have ham. Tillykke med ham. Hvor gammel er han nu?
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Sv: Killingn der valgte mig.
Nøjjj, hvor er han altså kær.
Ham skal du nok få glæde af... Han lyder til at være en rigtig lille selskabskat, der kommer til at rende omkring benene af jer dagen lang.
Ham skal du nok få glæde af... Han lyder til at være en rigtig lille selskabskat, der kommer til at rende omkring benene af jer dagen lang.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum