Cherry 9 måneder
5 deltagere
Side 1 af 1
Cherry 9 måneder
Min smukke dreng er ved at blive voksen. Jeg synes selv jeg har været ret heldig med ham, hvad synes I?
Sv: Cherry 9 måneder
Whoah... Jeg mistede fuldstændig pusten over specielt det første billede. Han er simpelthen FANTASTISK.
Ham har du GODTNOK været heldig med. Fantaskisk pels og farve... Han gør sgi lidt af et indtryk.
Ham har du GODTNOK været heldig med. Fantaskisk pels og farve... Han gør sgi lidt af et indtryk.
Hvor er han smuk, og sikken et blik. En rigtig aristok(r)at. Jo ham har du bestemt været heldig med.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Tusind tak skal i have
Jeg havde Cherry med på udstilling i Jyllinge i dag, og sørme om han ikke først nuppede BIV total over 2 voksne fertile hanner, en voksen fertil pige og en hunkilling og senere tog han NOM over en anden skovkat og en bimse og til sidst blev han sørme BIS ungdyr!!!
Min dejlige hjemmelavede dreng, det var altså bare stort
Jeg havde Cherry med på udstilling i Jyllinge i dag, og sørme om han ikke først nuppede BIV total over 2 voksne fertile hanner, en voksen fertil pige og en hunkilling og senere tog han NOM over en anden skovkat og en bimse og til sidst blev han sørme BIS ungdyr!!!
Min dejlige hjemmelavede dreng, det var altså bare stort
Et helt fantastisk billede af din Cherry med den himmelblå baggrund. Jo, jeg kan godt forstå, at du er stolt af den unge herre! Hvor er han dog majestætisk! ;-)
alvildaabc- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 4
Medlem siden : 06/03/11
Geografisk sted : danmark
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum