Om at aflæse spor i sneen
4 deltagere
Side 1 af 1
Om at aflæse spor i sneen
Under det sidste snefald havde min hund Thor været ude i haven for at tisse... Da jeg lukkede ham ind, grinede jeg højt af dén historie, hans spor i sneen fortalte:
Thor tissede på hegnet - drejede af og gik tværs over græsplænen:
Thor fortsatte - forsigtigt og med bittesmå skridt - henover plænen:
Thor røg på røven, da han nåede flisegangen, hvor det tynde lag sne skjulte et lag glat is... Bagbenene røg til højre, og forbenene til venstre... Dérefter kæmpede han sig op i stående stilling og forsvandt ud mod venstre - hen til stuedøren, så han kunne komme ind på sikker grund igen:
Er jeg ikke en god sporlæser???
Thor tissede på hegnet - drejede af og gik tværs over græsplænen:
Thor fortsatte - forsigtigt og med bittesmå skridt - henover plænen:
Thor røg på røven, da han nåede flisegangen, hvor det tynde lag sne skjulte et lag glat is... Bagbenene røg til højre, og forbenene til venstre... Dérefter kæmpede han sig op i stående stilling og forsvandt ud mod venstre - hen til stuedøren, så han kunne komme ind på sikker grund igen:
Er jeg ikke en god sporlæser???
Sv: Om at aflæse spor i sneen
Du må bestemt være det danske svar på Sherlock Homes
Hils dr. Watson
Hils dr. Watson
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
du er formidabel!!! du er velkommen herude, så du kan spore hvor rådyrene ligger og gemmer sig :-)
Ja, spor i sneen er heldigvis ret nemme at tyde... og kors, hvor kan de vise én et billede af noget, der må ha' været et virkelig sjovt syn.
Prøv at se billedet på denne side (sporene af en ræv, der vovede sig ud på en sne- og isdækket sø): http://www.fugleognatur.dk/forum/show_message.asp?MessageID=552861&ForumID=47
NEJ, hvor jeg grinede, da jeg så det.
Prøv at se billedet på denne side (sporene af en ræv, der vovede sig ud på en sne- og isdækket sø): http://www.fugleognatur.dk/forum/show_message.asp?MessageID=552861&ForumID=47
NEJ, hvor jeg grinede, da jeg så det.
Du skulle jo ha’ været en sporhund!
Min store hund bliver altid total fjollet ude i sneen. Hun har efterhånden oplevet 3 vintre, og hver gang bli’r hun lige forbavset…. – og hun glemmer også, at det er glat (thihi).
Min store hund bliver altid total fjollet ude i sneen. Hun har efterhånden oplevet 3 vintre, og hver gang bli’r hun lige forbavset…. – og hun glemmer også, at det er glat (thihi).
banjamusen- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 7
Medlem siden : 26/01/11
Geografisk sted : fredericia
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum