X-Factor 2011
4 deltagere
Side 1 af 1
X-Factor 2011
Hvem ser det ??
Jeg ser det bestemt... synes det er noget af det bedste fjernsyn.... Både noget at grine af .. og noget at nyde, når der kommer nogle der virkeligt kan synge
Så glæder mig til iaften kl. 20. - det blev jo udsat igår.. pga. af håndbold
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: X-Factor 2011
Og en som Franz kan vi jo slet ikke komme uden om
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
jaaaaaaaaaaa - jeg skal selvfølgelig se det....... jeg eeeeeeeeeeeeeeelsker det....
Ham Franz er bare cool :-)
Ham Franz er bare cool :-)
Godt Lone
Kun 1 time og 20 min. endnu
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Gør jeg også
55 min.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg ser faktisk aldrig X-faktor.
American Idol, derimod, er jeg ret vild med... Jeg synes, Simon Cowel er så dejligt OND ved de håbefulde stakler.
American Idol, derimod, er jeg ret vild med... Jeg synes, Simon Cowel er så dejligt OND ved de håbefulde stakler.
hahahaha Lylle My - og det indrømmer du bare sådan uden videre :-)
(men jeg synes nu også godt om ham Simon)
(men jeg synes nu også godt om ham Simon)
Jeg kan bestemt også godt lide Simon..... og jeg Ælsker Blackman
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja, jeg kan jo lige så godt bøje hovedet i skam og indrømme det... Jeg er ikke X-faktor-fan.
..og vil i så ikke godt være søde at tilgive mig mine blasfemiske udtalelser... Jeg ka' ikke gøre for det... Jeg er sådan en keeeedelig type.
..og vil i så ikke godt være søde at tilgive mig mine blasfemiske udtalelser... Jeg ka' ikke gøre for det... Jeg er sådan en keeeedelig type.
Hehe Lylle My: man kan jo lige så godt lægge kortene på bordet. Jeg er heller ikke tilhænger af at "pakke ind" :-)
Miss Ronski's skrev:Hehe Lylle My: man kan jo lige så godt lægge kortene på bordet. Jeg er heller ikke tilhænger af at "pakke ind" :-)
Helt rigtigt, Miss Ronski's... At pakke tingene ind er kun noget, man skal gøre til jul og fødselsdage.
Jeg plejer også at være ret god til at lægge kortene på bordet - og så kan jeg jo altid lægge en hyggelig kabale, nu hvor kortene alligevel ligger der.
Hmm... Jeg vendte lige ét af mine tarotkort, fordi jeg alligevel blev nysgerrig efter at se, om der ville ske noget underholdende i x-faktor i aften.
Jeg trak kortet "The Fool".
Så må i jo hellere se, om der ikke er nogen af deltagerne, der passer til dét kort... Men er der egentlig ikke ALTID et par stykker i sådan en konkurrence, der virker lidt... øhøm... u-seje?
Jeg trak kortet "The Fool".
Så må i jo hellere se, om der ikke er nogen af deltagerne, der passer til dét kort... Men er der egentlig ikke ALTID et par stykker i sådan en konkurrence, der virker lidt... øhøm... u-seje?
Velkommen i klubben Thomani
Nu vil jeg "sætte mig tilrette".... nu er der nemlig kun 5 min. igen
Kan i hygge jer
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lylle My skrev:Jeg ser faktisk aldrig X-faktor.
Kan så meddele, at American Idol kan ses i dag på Tv3... Det sendes fra kl. 8.40 til kl. 17.00 - godt nok genudsendelse
Men mit tv skal da godt nok stå på Tv3 hele dagen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lignende emner
» X-factor
» X-factor 2010
» Mainecoon killinger fra DK Krammedyret (1 poly + 2 non poly) f. 10.05.2011
» X-factor 2010
» Mainecoon killinger fra DK Krammedyret (1 poly + 2 non poly) f. 10.05.2011