Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lucky Look (Kalle) 1 år

+5
Anne-Lykke Elling
DK Thomani
Alicia
Lylle My
Na´Zyia
9 deltagere

Go down

Lucky Look (Kalle) 1 år  Empty Lucky Look (Kalle) 1 år

Indlæg af Na´Zyia Tors 6 Jan - 12:29

Zalethco´s Lucky Look... eller Kalle som hans kaldes til dagligt, han blev 1 år i mandags ... og er nu blevet en stor smuk dreng på 6,3 kilo ÅÅH
Selv om han er stor, så virker han stadig så "babyagtig"... f.eks bliver han helt forvirret når pigerne er i løb... og gør kur til ham.... det er han bestemt ikke klar til stop ... Den eneste han vil nusse med, det er hans moar sarcastic_hand

Her lige et par "fødselsdags billeder" af ham smile

Lucky Look (Kalle) 1 år  162914_493426158188_721558188_5965248_7749972_n
Lucky Look (Kalle) 1 år  167473_493426143188_721558188_5965246_3373649_n
Lucky Look (Kalle) 1 år  168634_493426403188_721558188_5965259_4443920_n
Lucky Look (Kalle) 1 år  166101_493426523188_721558188_5965264_6507683_n
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Lucky Look (Kalle) 1 år  Left_bar_bleue0 / 40 / 4Lucky Look (Kalle) 1 år  Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Lucky Look (Kalle) 1 år  Empty Sv: Lucky Look (Kalle) 1 år

Indlæg af Lylle My Tors 6 Jan - 12:46

hjerte1 Uuuuh, hvor er han blevet en flot fyr. Tillykke med den store dag. :katdance:

Ja, han er da sandelig ALT for ung og uskyldig til alt det med sex og forplantning. :biggrin:

Det minder mig om, når min mors kat gik i løb... Den var på p-piller, men skulle have hele to piller om ugen for at forhindre løbetiden - og så brød den alligevel igennem engang imellem. HMM

Så klistrede hun sig altid op ad hankatten Mads, og opfordrede ham til at dele livets lyksalighed med hende.

Han blev fuldstændig rundt på gulvet hver gang, og ANEDE ikke, hvad kællingen ville... Han var jo kastreret, så dén slags lå udenfor hans fatteevne.
LOL
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Lucky Look (Kalle) 1 år  Left_bar_bleue0 / 40 / 4Lucky Look (Kalle) 1 år  Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Indlæg af Na´Zyia Tors 6 Jan - 12:52

Tusind tak Lylle My pompom

At en hankat er kastreret, det forhindrer ham sandelig ikke i "livets glæder" blink

Jeg har selv Billy som er "snippet", men han parrer lystigt husets piger... nogle hellere end andre dance På den måde kan de gå længere inden de går i løb igen... mange opdrættere bruger den metode.... Hunkattene bliver glade... og der spares på p pillerne, som bestemt ikke er noget der er godt for katte nono
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :

Indlæg af Lylle My Tors 6 Jan - 13:49

Nå, ja... Så har Mads nok bare været ganske almindelig DUM. ding fnis

Na´Zyia skrev:
og der spares på p pillerne, som bestemt ikke er noget der er godt for katte nono

nono Nej, dét fandt min mor SANDELIG også ud af... Efter nogle år begyndte katten at strinte op ad hendes møbler ligesom en ukastreret hankat. Déngang var det ikke så almindeligt at rende til dyrlægen, medmindre katten skulle aflives - og dét havde hun ikke spor lyst til, så hun brugte meget tid på at rende i rumpen af den med en spand sæbevand og en klud. Hun levede med svineriet i mange år, indtil katten endelig døde som 12-årig.

Jeg har siden tænkt meget på, at den stakkels mis sikkert har levet hele sit liv med en solid underlivsbetændelse, men dét spekulerede man jo ikke på déngang. ked
Lylle My
Lylle My

Frosset :

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Indlæg af Na´Zyia Tors 6 Jan - 13:53

Nææh, der var desværre engang, at dyr ikke havde den store status... Ja, sådan er det sikkert mange steder endnu... især på landet, der tror jeg ikke man sådan render til dyrlægen.. "i tide og utide" ked
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :

Indlæg af Alicia Tors 6 Jan - 18:04

HappyBirthday Tillykke med 1 års fødselsdagen "lille" Kalle.

Han er blevet er stor smuk missedreng, men det er jo ikke så mærkeligt, han var også ualmindelig smuk, da du præsenterede ham for os, som killing.
Alicia
Alicia

Frosset :

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Indlæg af Na´Zyia Tors 6 Jan - 18:45

Alicia skrev: HappyBirthday Tillykke med 1 års fødselsdagen "lille" Kalle.

Han er blevet er stor smuk missedreng, men det er jo ikke så mærkeligt, han var også ualmindelig smuk, da du præsenterede ham for os, som killing.

Mange tak Alicia gladsol

Ja han har altid være en skøn bette ting KNUZ

Her er han dagen efter han flyttede ind... ikke til at forstå det er 9 mnd. siden jeg viste jer det billede første gang ding

Lucky Look (Kalle) 1 år  9a8ff936-2c0f-4329-914e-97c4ea6b7032(20)uger(20)05.04.10(20)008
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :

Indlæg af Alicia Tors 6 Jan - 22:17

Ja han var og er stadig skøn, der er bare blevet mere af ham. Og han kan jo nå at blive noget større endnu inden han er færdig med at vokse. Så han bliver sikkert en rigtig lækker stor bamse. ÅÅH
Alicia
Alicia

Frosset :

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Indlæg af DK Thomani Tors 13 Jan - 16:54

Tillykke med ham, han er godt nok blevet en flot fyr savlehop

Jeg krydser fingre for at han snart kan finde ud af det med damerne. Min egen Maxmus parrede Alta lige efter han fyldte 8 mdr. og så parrede han Qalla en uge efter, så det er virkelig forskelligt hvornår de er klar. smile

Jeg ved selvfølgelig ikke om han har "held i sprøjten" endnu, det er alt for tidligt at sige om de 2 damer er drægtige smile
DK Thomani
DK Thomani
Udstillingskat
Udstillingskat

Frosset :

Antal indlæg : 168
Medlem siden : 14/09/09
Geografisk sted : Amar'

http://www.thomani.dk

Indlæg af Anne-Lykke Elling Tors 13 Jan - 18:02

Årh, han ligner da også stadig en stor skøn baby. Tillykke med ham.
Anne-Lykke Elling
Anne-Lykke Elling
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :

Antal indlæg : 880
Medlem siden : 25/08/09
Geografisk sted : Amager

http://www.123hjemmeside.dk/anne-lykke

Indlæg af Na´Zyia Lør 15 Jan - 12:14

DK Thomani skrev:Tillykke med ham, han er godt nok blevet en flot fyr savlehop

Jeg krydser fingre for at han snart kan finde ud af det med damerne. Min egen Maxmus parrede Alta lige efter han fyldte 8 mdr. og så parrede han Qalla en uge efter, så det er virkelig forskelligt hvornår de er klar. smile

Jeg ved selvfølgelig ikke om han har "held i sprøjten" endnu, det er alt for tidligt at sige om de 2 damer er drægtige smile

Tak skal du have Thomani hug

Ja... han har virkelig udviklet sig godt ÅÅH

Han er begyndt at gå og snakke/kalde rigtig meget , så mon ikke snart han er ved at være klar top
Ja, man ved jo aldrig... nogle er klar når de er 5 mnd. ding andre først når de er 2 år.... så det er bare med at væbne sig med tålmodighed heat

Det bliver rigtig spændende at høre om der er killinger på vej hos dig... men moooooon ikke blink
Krydser fingre bebe
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :

Indlæg af Na´Zyia Lør 15 Jan - 12:15

Anne-Lykke Elling skrev:Årh, han ligner da også stadig en stor skøn baby. Tillykke med ham.

Taaak skal du have gladsol
Ja.. han er da også stadig min "lille baby"... og det bliver han ved med at være blink ÅÅH
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :

Indlæg af DK Thomani Lør 15 Jan - 21:50

Na´Zyia skrev:
DK Thomani skrev:Tillykke med ham, han er godt nok blevet en flot fyr savlehop

Tak skal du have Thomani hug

Ja... han har virkelig udviklet sig godt ÅÅH

Han er begyndt at gå og snakke/kalde rigtig meget , så mon ikke snart han er ved at være klar top
Ja, man ved jo aldrig... nogle er klar når de er 5 mnd. ding andre først når de er 2 år.... så det er bare med at væbne sig med tålmodighed heat

Det bliver rigtig spændende at høre om der er killinger på vej hos dig... men moooooon ikke blink
Krydser fingre bebe

Ja, det tyder da på at han snart er klar :smil:

Tak, jeg håber dine krydser virker. Det bliver første gang vi skal prøve at have to kuld samtidigt, så det er spændende smile
DK Thomani
DK Thomani
Udstillingskat
Udstillingskat

Frosset :

Antal indlæg : 168
Medlem siden : 14/09/09
Geografisk sted : Amar'

http://www.thomani.dk

Indlæg af PiaH Lør 22 Jan - 15:17

WOW hvor er han lækker og smuk savlehop -wow besvime
PiaH
PiaH

Frosset :

Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.

Indlæg af Miss Ronski's Søn 23 Jan - 10:11

Lucky Look (Kalle) 1 år  93358 LÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆkre Kalle Lucky Look (Kalle) 1 år  93358 Lucky Look (Kalle) 1 år  93358 Lucky Look (Kalle) 1 år  10218 Lucky Look (Kalle) 1 år  10218
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09

http://www.missronskis.dk

Indlæg af Na´Zyia Søn 23 Jan - 12:22

Mange tak PiaH og Miss Ronski's hug
Ja, han er sgu både smuk og lækker ÅÅH
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :

Indlæg af banjamusen Tirs 1 Feb - 1:08

Store dejlige dreng! Han er vist bare klar til at stå model!
Sjovt, som han sidder der med hovedet på skæv, som om han vil fortælle dig noget – men hvad?
Eller også synes han bare, at fotografen er sjov ,-)

banjamusen
Killing

Frosset :

Antal indlæg : 7
Medlem siden : 26/01/11
Geografisk sted : fredericia

Indlæg af Lizzie Lør 5 Feb - 19:36

Han er bare så LÆKKER !!
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: