Lucky Look (Kalle) 1 år
+5
Anne-Lykke Elling
DK Thomani
Alicia
Lylle My
Na´Zyia
9 deltagere
Side 1 af 1
Lucky Look (Kalle) 1 år
Zalethco´s Lucky Look... eller Kalle som hans kaldes til dagligt, han blev 1 år i mandags ... og er nu blevet en stor smuk dreng på 6,3 kilo
Selv om han er stor, så virker han stadig så "babyagtig"... f.eks bliver han helt forvirret når pigerne er i løb... og gør kur til ham.... det er han bestemt ikke klar til ... Den eneste han vil nusse med, det er hans moar
Her lige et par "fødselsdags billeder" af ham
Selv om han er stor, så virker han stadig så "babyagtig"... f.eks bliver han helt forvirret når pigerne er i løb... og gør kur til ham.... det er han bestemt ikke klar til ... Den eneste han vil nusse med, det er hans moar
Her lige et par "fødselsdags billeder" af ham
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Lucky Look (Kalle) 1 år
Uuuuh, hvor er han blevet en flot fyr. Tillykke med den store dag.
Ja, han er da sandelig ALT for ung og uskyldig til alt det med sex og forplantning.
Det minder mig om, når min mors kat gik i løb... Den var på p-piller, men skulle have hele to piller om ugen for at forhindre løbetiden - og så brød den alligevel igennem engang imellem.
Så klistrede hun sig altid op ad hankatten Mads, og opfordrede ham til at dele livets lyksalighed med hende.
Han blev fuldstændig rundt på gulvet hver gang, og ANEDE ikke, hvad kællingen ville... Han var jo kastreret, så dén slags lå udenfor hans fatteevne.
Ja, han er da sandelig ALT for ung og uskyldig til alt det med sex og forplantning.
Det minder mig om, når min mors kat gik i løb... Den var på p-piller, men skulle have hele to piller om ugen for at forhindre løbetiden - og så brød den alligevel igennem engang imellem.
Så klistrede hun sig altid op ad hankatten Mads, og opfordrede ham til at dele livets lyksalighed med hende.
Han blev fuldstændig rundt på gulvet hver gang, og ANEDE ikke, hvad kællingen ville... Han var jo kastreret, så dén slags lå udenfor hans fatteevne.
Tusind tak Lylle My
At en hankat er kastreret, det forhindrer ham sandelig ikke i "livets glæder"
Jeg har selv Billy som er "snippet", men han parrer lystigt husets piger... nogle hellere end andre På den måde kan de gå længere inden de går i løb igen... mange opdrættere bruger den metode.... Hunkattene bliver glade... og der spares på p pillerne, som bestemt ikke er noget der er godt for katte
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Nå, ja... Så har Mads nok bare været ganske almindelig DUM.
Nej, dét fandt min mor SANDELIG også ud af... Efter nogle år begyndte katten at strinte op ad hendes møbler ligesom en ukastreret hankat. Déngang var det ikke så almindeligt at rende til dyrlægen, medmindre katten skulle aflives - og dét havde hun ikke spor lyst til, så hun brugte meget tid på at rende i rumpen af den med en spand sæbevand og en klud. Hun levede med svineriet i mange år, indtil katten endelig døde som 12-årig.
Jeg har siden tænkt meget på, at den stakkels mis sikkert har levet hele sit liv med en solid underlivsbetændelse, men dét spekulerede man jo ikke på déngang.
Na´Zyia skrev:
og der spares på p pillerne, som bestemt ikke er noget der er godt for katte
Nej, dét fandt min mor SANDELIG også ud af... Efter nogle år begyndte katten at strinte op ad hendes møbler ligesom en ukastreret hankat. Déngang var det ikke så almindeligt at rende til dyrlægen, medmindre katten skulle aflives - og dét havde hun ikke spor lyst til, så hun brugte meget tid på at rende i rumpen af den med en spand sæbevand og en klud. Hun levede med svineriet i mange år, indtil katten endelig døde som 12-årig.
Jeg har siden tænkt meget på, at den stakkels mis sikkert har levet hele sit liv med en solid underlivsbetændelse, men dét spekulerede man jo ikke på déngang.
Nææh, der var desværre engang, at dyr ikke havde den store status... Ja, sådan er det sikkert mange steder endnu... især på landet, der tror jeg ikke man sådan render til dyrlægen.. "i tide og utide"
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Tillykke med 1 års fødselsdagen "lille" Kalle.
Han er blevet er stor smuk missedreng, men det er jo ikke så mærkeligt, han var også ualmindelig smuk, da du præsenterede ham for os, som killing.
Han er blevet er stor smuk missedreng, men det er jo ikke så mærkeligt, han var også ualmindelig smuk, da du præsenterede ham for os, som killing.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Alicia skrev: Tillykke med 1 års fødselsdagen "lille" Kalle.
Mange tak Alicia
Ja han har altid være en skøn bette ting
Her er han dagen efter han flyttede ind... ikke til at forstå det er 9 mnd. siden jeg viste jer det billede første gang
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja han var og er stadig skøn, der er bare blevet mere af ham. Og han kan jo nå at blive noget større endnu inden han er færdig med at vokse. Så han bliver sikkert en rigtig lækker stor bamse.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Tillykke med ham, han er godt nok blevet en flot fyr
Jeg krydser fingre for at han snart kan finde ud af det med damerne. Min egen Maxmus parrede Alta lige efter han fyldte 8 mdr. og så parrede han Qalla en uge efter, så det er virkelig forskelligt hvornår de er klar.
Jeg ved selvfølgelig ikke om han har "held i sprøjten" endnu, det er alt for tidligt at sige om de 2 damer er drægtige
Jeg krydser fingre for at han snart kan finde ud af det med damerne. Min egen Maxmus parrede Alta lige efter han fyldte 8 mdr. og så parrede han Qalla en uge efter, så det er virkelig forskelligt hvornår de er klar.
Jeg ved selvfølgelig ikke om han har "held i sprøjten" endnu, det er alt for tidligt at sige om de 2 damer er drægtige
DK Thomani skrev:Tillykke med ham, han er godt nok blevet en flot fyr
Tak skal du have Thomani
Ja... han har virkelig udviklet sig godt
Han er begyndt at gå og snakke/kalde rigtig meget , så mon ikke snart han er ved at være klar
Ja, man ved jo aldrig... nogle er klar når de er 5 mnd. andre først når de er 2 år.... så det er bare med at væbne sig med tålmodighed
Det bliver rigtig spændende at høre om der er killinger på vej hos dig... men moooooon ikke
Krydser fingre
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Anne-Lykke Elling skrev:Årh, han ligner da også stadig en stor skøn baby. Tillykke med ham.
Taaak skal du have
Ja.. han er da også stadig min "lille baby"... og det bliver han ved med at være
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:DK Thomani skrev:Tillykke med ham, han er godt nok blevet en flot fyr
Tak skal du have Thomani
Ja... han har virkelig udviklet sig godt
Han er begyndt at gå og snakke/kalde rigtig meget , så mon ikke snart han er ved at være klar
Ja, man ved jo aldrig... nogle er klar når de er 5 mnd. andre først når de er 2 år.... så det er bare med at væbne sig med tålmodighed
Det bliver rigtig spændende at høre om der er killinger på vej hos dig... men moooooon ikke
Krydser fingre
Ja, det tyder da på at han snart er klar :smil:
Tak, jeg håber dine krydser virker. Det bliver første gang vi skal prøve at have to kuld samtidigt, så det er spændende
WOW hvor er han lækker og smuk
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Mange tak PiaH og Miss Ronski's
Ja, han er sgu både smuk og lækker
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Store dejlige dreng! Han er vist bare klar til at stå model!
Sjovt, som han sidder der med hovedet på skæv, som om han vil fortælle dig noget – men hvad?
Eller også synes han bare, at fotografen er sjov ,-)
Sjovt, som han sidder der med hovedet på skæv, som om han vil fortælle dig noget – men hvad?
Eller også synes han bare, at fotografen er sjov ,-)
banjamusen- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 7
Medlem siden : 26/01/11
Geografisk sted : fredericia
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum