så stille
+2
Lylle My
Alicia
6 deltagere
Side 1 af 1
så stille
Hej allesammen, hvor er I henne? Håber I alle har det godt!
Der er blevet så stille på kat-danmark. Ved godt at jeg ikke selv har været særlig aktiv herinde i længere tid. Men jeg har været inde næsten hver dag og kigge.
Jeg har haft det lidt svært med at deltage, efter vi mistede lille Shiva. Nu tror jeg imidlertid at jeg er ved at være kommet ovenpå igen. Jeg håber, at der igen vil blive lige så livligt og hyggeligt som før på Kat-danmark.
Jeg kan mærke at jeg har savnet jer og alle de små pudsigheder, som man kunne støde på herinde.
Mvh Alicia
Der er blevet så stille på kat-danmark. Ved godt at jeg ikke selv har været særlig aktiv herinde i længere tid. Men jeg har været inde næsten hver dag og kigge.
Jeg har haft det lidt svært med at deltage, efter vi mistede lille Shiva. Nu tror jeg imidlertid at jeg er ved at være kommet ovenpå igen. Jeg håber, at der igen vil blive lige så livligt og hyggeligt som før på Kat-danmark.
Jeg kan mærke at jeg har savnet jer og alle de små pudsigheder, som man kunne støde på herinde.
Mvh Alicia
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Sv: så stille
Ja, jeg har det lidt ligesom dig... Kigger ind hver morgen og savner gamle dages mylder af nye indlæg.
Jeg véd ikke rigtigt, hvad der skete hér i løbet af sommeren... Måske er det noget med, at sommerferien satte en dæmper for aktiviteten herinde, og så var det lige pludselig svært at få gang i snakken igen.
Stilhed har en modbydelig mani med at vokse - og så er det lige pludselig svært at bryde igennem den og sætte gang i sludderen igen.
Jeg véd ikke rigtigt, hvad der skete hér i løbet af sommeren... Måske er det noget med, at sommerferien satte en dæmper for aktiviteten herinde, og så var det lige pludselig svært at få gang i snakken igen.
Stilhed har en modbydelig mani med at vokse - og så er det lige pludselig svært at bryde igennem den og sætte gang i sludderen igen.
Har det ligesom i andre... synes også her er frygteligt stille ,kan heller ikke svare hvorfor det pludselig blev sådan.... men det ville da være dejligt hvis vi kunne får det vendt!
Hvem er med på vi igen tager skriveriet op på Kat-Danmark
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Jeg lægger gerne ud med en præsentation af Mollie på gallerisiden.
- Frosset :
Lylle My skrev: JAAAAH! Lad os få gang i tastaturet igen, inden det vokser til i støv.
"SYNES GODT OM"
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Vel har vi så
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg har heller ikke været så flittig på det sidste, men har da kigget ind i ny og næ. Jeg synes tiden flyver afsted, måske fordi det stadig er så mørkt.
Jeg er da lige her
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Fint PiaH så er vi måske snart på banen igen allesammen
Så mangler vi bare resten af flokken, håber vi alle snart er med igen.
Så mangler vi bare resten af flokken, håber vi alle snart er med igen.
- Frosset :
Ja det er ikke nemt, når man lige er kommet "ud af vanen" efter en stille sommer......... meeeeeeeeen mon ikke der kommer lidt gang i den igen. :-)
Jo... kom så allesammen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jaaaaaaa kom og skriv kom og leg og lad os hygge og støtte op om hinanden som før
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum