Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen?

3 deltagere

Go down

Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen? Empty Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen?

Indlæg af Karla Tors 6 Maj - 13:56

Jeg har læst at katte gerne søger op i højden og er glad for at kunne blive aktiveret på forskellig måde.

Jeg vil nok købe et rundetårn, men har også set at nogen giver deres katte adgang til at komme op på reoler m.m.

Hvordan gør man det så det også ser pænt ud?

Jeg vil blive glad for flere ideer til aktivering.

Jeg får to killinger sidst i maj og de kunne nok have glæde af andre aktiviteter (ud over at lege med hinanden) end at ødelægge og gynge i gardinerne. (også gerne links eller henvisning til hvor jeg kan få ideer)
Karla
Karla
Killing

Frosset :
Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 9
Medlem siden : 05/05/10
Geografisk sted : Sjælland

http://skysite.dk/sjoerupsite/

Tilbage til toppen Go down

Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen? Empty Sv: Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen?

Indlæg af Na´Zyia Tors 6 Maj - 21:56

Jeg havde så mange gode link til sådan noget, men de lå på min gamle pc.. som er afgået ved døden ked
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen? Empty Sv: Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen?

Indlæg af Anne-Lykke Elling Fre 7 Maj - 10:14

Jeg har et rundetårn til mine, og de er vilde med det. Tar turen op til øverste etage mange gange dagligt. Mine spør ikke om lov til at komme op på reolerne. De hopper selv op på nederste hylde, og tar tur op på de andre hylde, for så at lande øverst oppe.
Anne-Lykke Elling
Anne-Lykke Elling
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 880
Medlem siden : 25/08/09
Geografisk sted : Amager

http://www.123hjemmeside.dk/anne-lykke

Tilbage til toppen Go down

Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen? Empty Sv: Katteaktivering / katteadgang til øverst på reolen?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum