Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

+3
Miss Ronski's
Lizzie
Na´Zyia
7 deltagere

Go down

Opslag Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af Na´Zyia Man 12 Apr - 16:09

Synes denne skal her ind, for jo flere der ser den top



3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.


3 voksne Burmesere er natten til mandag blevet stjålet fra en velrenommeret opdrætter af burmesere i Sulsted nord for Aalborg.



Det drejer sig om en blå burmeser avlshan, en lilla burmeser hun og en chokolade hun. Kattene er meget kælne og kontaktsøgende, og vil derfor evt. nemt kunne sælges videre. Kattene er chippet og vil derfor altid kunne identificeres.



Hvis nogen skulle kende til nogen, som er kommet i besiddelse af disse katte, eller som eventuelt får tilbudt at købe en eller flere af disse katte uden stamtavle, kontakt da venligst et af bestyrelsesmedlemmerne BB-klubben. Adresser og tlf. findes på www.bb-klubben.dk eller undertegnede.



På forhånd tak!

Helle Høybye

Tlf. 76 31 20 19

Mo. 22 44 20 21
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Opslag Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af Lizzie Man 12 Apr - 16:30

Utroligt .... Kan snart ikke finde ord for hvad jeg syntes om folk der kan finde på sådan noget ... vred vred arrig
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

Opslag Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af Miss Ronski's Man 12 Apr - 16:37

Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. 543275 Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. 543275 Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. 543275 føj siger jeg bare!!!! Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. 589520
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Opslag Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af PiaH Man 12 Apr - 17:46

Der findes ingen ord, og kalde dem dyr er synd for dyrene.
Det er mig til stadighed en gåde at folk ikke kan have deres ting og dyr i fred.
Jeg håber misserne kommer hjem igen og tyven får sin straf.
PiaH
PiaH
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.

Tilbage til toppen Go down

Opslag Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af Na´Zyia Man 12 Apr - 20:43

PiaH skrev:Der findes ingen ord, og kalde dem dyr er synd for dyrene.
Det er mig til stadighed en gåde at folk ikke kan have deres ting og dyr i fred.
Jeg håber misserne kommer hjem igen og tyven får sin straf.

enig
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Opslag Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af Lylle My Man 12 Apr - 22:44

arrig Forb...... tyveknægte... Kunne de ikke have nøjes med at tømme huset for døde værdier? Det løber mig altid koldt ned ad ryggen, når jeg hører om folk, der får stjålet deres dyr. Tænk, hvis det skete for én selv? Jeg tror, jeg ville blive vanvittig af fantasier om, hvad dyret mon måtte gennemgå.
frygt
Men der er da et håb, når de er chippede... Jeg så i en Facebookgruppe om forsvundne dyr, at der var en kvinde, der havde mistet sin kat... Senere skrev hun, at nu var den hjemme igen... Den familie, der havde "taget den til sig", havde bragt den til et dyrlægecheck, og efter at have set kattens øremærke satte dyrlægen sig i forbindelse med den rigtige ejer... Familien, der havde haft katten boende, påstod, at de bare havde "passet på den, fordi den ikke kunne finde hjem".
vred
IDIOTER!!! pisk
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Opslag Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af tina1973 Fre 16 Apr - 15:45

hejsa nej hvor jeg føler med hende som har disse katte jeg ved jo selv hvordan jeg har det. Hvordan kan folk dog være så onde og lede pisk de skulle skisme have nogle bølle bank
tina1973
tina1973
Katte-Dronning

Frosset :
Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 58
Medlem siden : 19/03/10
Geografisk sted : Thisted

Tilbage til toppen Go down

Opslag Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af Sacala Fre 16 Apr - 18:41

Ja det er utrolig hvad folk kan finde på, mistede jo selv min gamle NFO på samme måde, heldigvis blev han fundet efter kun 2½ døgn - men dem der tog ham fik bare en advarsel af politiet da der var tale om en teenage knægt og hans afstumpede far

MVH
Gitte
Sacala
Sacala
Katte-Konge
Katte-Konge

Frosset :
Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 136
Medlem siden : 25/01/10
Geografisk sted : -Nordjylland

http://www.sacala.dk

Tilbage til toppen Go down

Opslag Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af tina1973 Fre 16 Apr - 18:53

ja jeg er ved af brækker mig over hvor lidt vi gør for vores dyr her i Danmark. Når man sidder og ser de animal rescue osv som de viser på animale planet så sidder jeg godt nok med en flov smage over hvor lidt politikerene tænker på vores dyr i lille DK. Der skulle indføres sådan noget herhjemme hvor man kunne få nogle ordenlige straffe. Men hele vores retssystem er til grin synes jeg.

Når en mand kan få ½ år for at sexmisbruge et barn, så bliver jeg skisme også harm.


Så kan man da kun ryste på hovdet fyret vred

knus tina
tina1973
tina1973
Katte-Dronning

Frosset :
Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 58
Medlem siden : 19/03/10
Geografisk sted : Thisted

Tilbage til toppen Go down

Opslag Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af Gæst Lør 17 Apr - 1:36

tina1973 skrev:ja jeg er ved af brækker mig over hvor lidt vi gør for vores dyr her i Danmark. Når man sidder og ser de animal rescue osv som de viser på animale planet så sidder jeg godt nok med en flov smage over hvor lidt politikerene tænker på vores dyr i lille DK. Der skulle indføres sådan noget herhjemme hvor man kunne få nogle ordenlige straffe. Men hele vores retssystem er til grin synes jeg.

Når en mand kan få ½ år for at sexmisbruge et barn, så bliver jeg skisme også harm.


Så kan man da kun ryste på hovdet fyret vred

knus tina
enig Forfærdeligt at der er nogen der kan finde på at stjæle andre folks dyr
pisk pisk pisk
Jeg tænker på de arme mennesker som har mistet deres katte og ikke ved hvad der er sket med dem græd straffen er latterlig her hjemme hvis de ellers bliver fundet vred

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opslag Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum