Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet:

5 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Empty Sv: Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet:

Indlæg af Anne-Lykke Elling Man 8 Feb - 18:43

Jeg kunne have fuglene mistænkt for ikke at søge ned til vandet i denne kulde, da der er endnu mere koldt end oppe i landet... Bare en tanke well

Håber snart på noget tøvejr, så de stakler kan finde noget mad... og ikke skal fryse sådan ked[/quote]


Jamen det kan du godt ha ret i med vandet, men man må jo bare ikke fodre nogen steder. Jeg føler sig som en forbryder, når jeg drager afsted med en brødpose i hånden. :ud:
Anne-Lykke Elling
Anne-Lykke Elling
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 880
Medlem siden : 25/08/09
Geografisk sted : Amager

http://www.123hjemmeside.dk/anne-lykke

Tilbage til toppen Go down

Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Empty Sv: Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet:

Indlæg af Na´Zyia Man 8 Feb - 18:48

Anne-Lykke Elling skrev:Jeg kunne have fuglene mistænkt for ikke at søge ned til vandet i denne kulde, da der er endnu mere koldt end oppe i landet... Bare en tanke well

Håber snart på noget tøvejr, så de stakler kan finde noget mad... og ikke skal fryse sådan ked


Jamen det kan du godt ha ret i med vandet,
men man må jo bare ikke fodre nogen steder. Jeg føler sig som en forbryder, når jeg drager afsted med en brødpose i hånden. :ud:
[/quote]

Nej det er streng at det skal være sådan vred
I denne kulde er der bestemt ingen grund til at tro,at fodring af fugle trækker rotter til.... foderet bliver nemlig spist her og nu.
De kan nu heller ikke få mig til at lade være med at fodre bag
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Empty Sv: Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet:

Indlæg af lala1979 Man 15 Feb - 10:48

Vi køber Æbler og foder til dem som vi foder med 2 gange om dagen, vi har ca 25 grpåspurve og 5 solesorter uden for vinduet og misserne elsker og se på dem og Hehe* det er også sjovt og høre deres ''musik''
Synd de sådan sulter... Og Ja foderet bliver sgu da spist i løbet ef kort tid, så ved du hvad det er sgu en ''Ommer'' Træls man ikke må....
lala1979
lala1979
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1034
Medlem siden : 11/08/09
Geografisk sted : Danmark Randers

http://www.bricksite.com/Lhnminekatte?id=269749

Tilbage til toppen Go down

Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Empty Sv: Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet:

Indlæg af Na´Zyia Man 15 Feb - 14:42

lala1979 skrev:Vi køber Æbler og foder til dem som vi foder med 2 gange om dagen, vi har ca 25 grpåspurve og 5 solesorter uden for vinduet og misserne elsker og se på dem og Hehe* det er også sjovt og høre deres ''musik''
Synd de sådan sulter... Og Ja foderet bliver sgu da spist i løbet ef kort tid, så ved du hvad det er sgu en ''Ommer'' Træls man ikke må....

Der er så meget man ikke må :thihi:
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet: - Page 2 Empty Sv: Fugle sulter pga. alt den sne der er kommet:

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum