Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid

2 deltagere

Go down

Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid Empty Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid

Indlæg af Bøllemis Tors 29 Mar - 19:51

Hej jeg leder efter en hankat, helst en korat, burmilla eller russian blue. Til at gøre min hunkat gravid. Jeg bor på østerbro i københavn, så hvis ville passe mig bedst hvis du også var fra storkøbenhavns området.

Mvh Casper :)

Bøllemis
Killing

Frosset :
Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid Left_bar_bleue0 / 40 / 4Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1
Medlem siden : 29/03/12
Geografisk sted : københavn Ø

Tilbage til toppen Go down

Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid Empty Sv: Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid

Indlæg af dkkorat Lør 13 Okt - 16:55

Hej Casper,

Dit indlæg er fra marts, så du har sikkert fundet en hankat at parre din hunkat med. Du fandt ikke en Korat, for du har ikke henvendt dig til mig.

Jeg vil gerne høre mere om, hvorfor du mener, din hunkat er en Korat (som du skriver i overskriften):? Mig bekendt kender vi to ikke hinanden, så med mindre du har købt hunkatten i udlandet med stamtavle, er din hunkat ikke en Korat - jeg er nemlig pt den eneste Korat opdrætter i Danmark.

mvh Camilla www.korat.dk

dkkorat
Killing

Frosset :
Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid Left_bar_bleue0 / 40 / 4Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid Right_bar_bleue

Antal indlæg : 9
Medlem siden : 11/09/10
Geografisk sted : 2900

http://www.korat.dk

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum