Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi)

3 deltagere

Go down

Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Empty Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi)

Indlæg af Lylle My Tors 6 Jan - 12:25

tittit Ak ja, så har jeg pådraget mig den allermest udbredte sygdom blandt tamrotte-entusiaster, kaldet GMR... Forkortelsen står for Get More Rats, og viser sig ved at man absolut MÅ have LIIIIGE en enkelt lille rattebaby mere. (sygdommen findes også i en nærtstående variant mellem katteejere - dér kaldes den GMC - Get More Cats).

For tre måneder siden købte jeg et par små rotteunger ved dyrehandleren, men for første gang i mit liv har jeg altså fået fat i nogle, der simpelthen ikke VIL være tamme... De opfører sig stadig nærmest som et par nervøse vildrotter (bortset fra, at de aldrig kunne finde på at bide), så jeg har gået og tumlet med tanken om at købe en unge mere - fra en opdrætter, så den er mere afslappet).
top

På et rotteforum så jeg så pludselig et kuld sat til salg, og dér var en lille dreng, jeg blev forelsket i. Men opdrætteren bor i helt nede i Ribe, så det var bare ærgeligt. Jeg har ikke mulighed for at hente den helt hjem til Aalborg. arrig

Dét skrev jeg i tråden... og fik svar fra en Aalborg-avler, at HUN havde købt en unge fra samme kuld, så hun kunne da bare tage min med hjem også... YES!!!

Jeg skulle så navngive det lille pus, så navnet kunne blive skrevet ind i dens stamtavle. Temaet var JULESANGE... og da jeg jo er Jim Carry-fan, og elsker filmen om Grinchen, der stjal julen... så valgte jeg navnet fra filmens sang... Mister Grinch. sarcastic_hand

Samme nat lå jeg og vred og vendte mig i min seng. Min hyperaktive fantasi var på overarbejde... HVAD NU, HVIS mine "gamle" rotter ikke vil acceptere mr. Grinch? Så vil han jo blive frygtelig ensom.
uhh

Så jeg endte med OGSÅ at købe den sidste ledige bror, så de kunne få tryghed ved hinandens selskab, hvis alt det nye skulle blive lidt stressende... HAM gav jeg navnet Glade Jul, og nu glæder jeg mig, til de kommer hjem og begynder at lave ulykker... Så kan jeg råbe efter dem: "GLADE JUL, MISTER GRINCH!" lool

Nu sidder jeg hér og føler, ligesom i andre føler det, hvis i lige har købt et par små dejlige killinger, og bare venter på at de bliver gamle nok til at kunne komme hjem... JEG GLÆÆÆDER MIG... Hvor ER det svært at vente.
JAAH
woohoo :ør: KNUZ baby
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Empty Sv: Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi)

Indlæg af Na´Zyia Tors 6 Jan - 12:35


Åh tillykke med tvillingerne søde woohoo gladsol
Rotter er jo pragtfulde dyr... har jo selv haft glæden af 2 af slagsen smile

Grinede højt af din sætning : "GLADE JUL, MISTER GRINCH!" sarcastic_hand



Hvornår får du børnene hjem??
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Empty Sv: Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi)

Indlæg af Lylle My Tors 6 Jan - 13:37

De skulle gerne komme i løbet af et par uger. gladsol SÅ bliver hunden også glad for at få et par småpus, han kan lege med igen... Han bliver SÅ ulykkelig, når de to bangebukse, jeg fik fat i, teleporterer sig ind i det fjerneste hjørne af buret, bare han kigger på dem fra tre meters afstand... Han er jo vant til at kunne lege med rotterne, som om de var små hundehvalpe.
møz
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Empty Sv: Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi)

Indlæg af Na´Zyia Tors 6 Jan - 13:49


Så må du til at klippe i målebåndet blink

Jaah, det bliver da rigtig godt for vovsen, at få nogle nye legekammerater... som gider ham woohoo
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Empty Sv: Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi)

Indlæg af Alicia Tors 6 Jan - 17:55

Herligt... Tillykke med "familie forøgelsen" gladsol
Hvor gammel skal sådan en lille fyr være før den må flytte hjemmefra?
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Empty Sv: Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi)

Indlæg af Lylle My Fre 7 Jan - 13:57

smile De skal såmænd bare være fem uger (i den alder bliver de nemlig allerede blevet kønsmodne - og hvis man venter længere, er de dælme hurtige til at sørge for, at både deres mor og søstre bliver gravide igen).
ding
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi) Empty Sv: Så venter man sgi tvillinger. (Ti-hi)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum