Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

JUHUUU - Nyt kamera. :)

4 deltagere

Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Lylle My Søn 2 Jan - 16:40

JUHUUU - Nyt kamera. :) Fotografi01 Min dejlige søn havde købt mig et nyt kamera hér til jul, fordi mit gamle kamera i flere måneder har været slidt fuldstændig op (det er GODTNOK også blevet brugt meget).
Trist nok havde han ikke råd til et hukommelseskort til det - men så brugte han nogle af sine julegavepenge på at købe et 2 gb kort over nettet - og det var så heldigt, at posten kom med det nytårsaftens-formiddag.
woohoo
Så nu er jeg gået i gang med at indhente det forsømte... Jeg har fotograferet alt mellem himmel og jord, og jeg syntes lige, i skulle se nogle af de nuttede billeder af Mille Møgkat, der viser hvor gode nærbilleder, kameraet tager. :biggrin:


Mille Møgkat grovæder sin morgen-Whiskas:

JUHUUU - Nyt kamera. :) IMG_0005


Mille Møgkat - Uhhh, han er så SØD, når han sover. fnis

JUHUUU - Nyt kamera. :) IMG_0171


..og hér ligger han og hviler sit trætte ansigt i serpentinerne fra nytårsaften:

JUHUUU - Nyt kamera. :) IMG_0082


Mille ELSKER simpelthen serpentinere... Det er altid årets store clou, når man får lov at begrave ham i farvestrålende papirsstrimler... men pas på... ÈN forkert bevægelse henimod den begravede kat - og man har både hans kløer og tænder begravet dybt i hånden... Dét elsker han nemlig OGSÅ at få chancen for. sarcastic_hand



Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
JUHUUU - Nyt kamera. :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4JUHUUU - Nyt kamera. :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty Sv: JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Lylle My Man 24 Jan - 13:59

uhh Er der da slet ikke nogen af jer, der har lyst til at rose mit nye kamera? græd

..når jeg nu er SÅ stolt af det??? JUHUUU - Nyt kamera. :) Fotografi01 gladsol
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
JUHUUU - Nyt kamera. :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4JUHUUU - Nyt kamera. :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty Sv: JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Alicia Man 24 Jan - 15:32

Nårh Lylle My såså

Tillykke med dit nye kamera, hvor er det dejligt at du nu igen kan lave billeder og små film med dine skønne dyr hoop2 Sikken dejlig søn du har!

Ja det er nogle fine knurhår og andre små detaljer der er meget tydelige. Jeg kan godt forstå at du er stolt af og glad for det. Det kamera får du helt sikkert megen glæde af.

Hvor er Mille dog sød når han sover dejlig det ses slet ikke at han er en "Møjkat" :biggrin:

Han er nu altså en flot kat.
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
JUHUUU - Nyt kamera. :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4JUHUUU - Nyt kamera. :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty Sv: JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Lylle My Man 24 Jan - 16:19

hug Årh, TAK, Alicia... Hvor var det dejligt ENDELIG at få lidt ros... og så til både kameraet, mine dyr - og til knægten... Det er NÆSTEN alt for meget (øh... også kun næsten - jeg labber det faktisk i mig som en kat, der har fundet fløden) :biggrin:

..og ja, det tager nogle pænt klare billeder, når jeg lige får indstillet det rigtigt... Jeg tog et billede af én af mine nye rotteunger... og da jeg zoomede ind, kunne jeg faktisk forvisse mig om, at hans pels var helt fri for lus, at der ingen mider var i hans ører... og at hans næsebor var helt og aldeles bussemand-frie.
haha
JUHUUU - Nyt kamera. :) Billede12-1

Fedt nok... Så slipper jeg for at skulle have forstørrelsesglasset frem for at checke dyrenes pels og ører. tihi
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
JUHUUU - Nyt kamera. :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4JUHUUU - Nyt kamera. :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty Sv: JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Alicia Man 24 Jan - 18:53

Nej hvor er han sød den lille rotte ÅÅH. Er de faldet godt til i din lille zoo, de små fyre?

Ja det er da en nem måde at kontrollere for utøj.

Hvilken slags kamera er det?
Mit er et Panasonic, og det er 4 år gammelt, så det er jo nok allerede håbløst forældet. Men det er godt nok til mit brug. Som du måske husker er jeg lidt "tonedøv", når det gælder teknik ooh. Så jo simplere jo bedre :biggrin:.
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
JUHUUU - Nyt kamera. :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4JUHUUU - Nyt kamera. :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty Sv: JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Lylle My Tirs 25 Jan - 16:08

Det går SÅ perfekt med de små totter... og de gamle er blevet meget mere tillidsfulde, siden babyerne kom til. Nu sidder jeg i sofaen om aftenen og griner min bagdel i laser, fordi fire legesyge totter drøner ud og ind ad buret, hen over min sofa... og bruger mig som klatrestativ. well

Prøv og spørg, om det kildrer, når fire legesyge totter fiser forvirret rundt inde under min sweatshirt - og skiftes til at stikke næsen frem for at snuse til min mund, bide mig forsigtigt i næsen eller stikke trynen langt ind i min ene øregang - eller simpelthen bygge en rede i mit lange hår.
LOL LOL

Jeg er heller ikke nogen ørn til alt det dér teknik... Et kamera er bare noget, hvor man trykker på en knap - og hokus-pokus, kommer der et billede ud af det. top

Men jeg kiggede lige efter, hvad der står på det... Det er et lille Canon lommekamera, der hedder PowerShot A495, og tager billeder i 10 megapixel. smile

En KLAR forbedring i forhold til det gamle Olympus lommekamera, der efterhånden er fyldt 6½ år - og højst kunne tage 3 megapixels billeder. :biggrin:
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
JUHUUU - Nyt kamera. :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4JUHUUU - Nyt kamera. :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty Sv: JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Miss Ronski's Tirs 25 Jan - 22:06

smadder gode billeder :-) og hvor er den lille rotte bare sød med den lyserøde snude.... JUHUUU - Nyt kamera. :) 127744
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
JUHUUU - Nyt kamera. :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4JUHUUU - Nyt kamera. :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty Sv: JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Alicia Tirs 25 Jan - 22:27

Dejligt at det går så godt med dine små totter. gladsol Jeg læste din lille beretning om dem højt for min mand, - han morede sig højlydt LOL lool haha

Et kamera med 10 megapixel, så er det vist ikke så mærkeligt, at du kan få detaljerne så skarpe.
Mit har kun 5 megapixel og 3 x optisk zoom. Men jeg er heldigvis tilfreds med det alligevel smile
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
JUHUUU - Nyt kamera. :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4JUHUUU - Nyt kamera. :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty Sv: JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Na´Zyia Ons 26 Jan - 0:28

Endnu engang tillykke med det nye kamera... hvor må det være skønt for dig at have fået et der virker som det skal ... kan godt forstå du er gået lidt amok fnis

Rigtig gode billeder top af de kære dyr møz
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
JUHUUU - Nyt kamera. :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4JUHUUU - Nyt kamera. :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty Sv: JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Lylle My Ons 26 Jan - 12:06

Na´Zyia skrev:Endnu engang tillykke med det nye kamera... hvor må det være skønt for dig at have fået et der virker som det skal ... kan godt forstå du er gået lidt amok fnis

Rigtig gode billeder top af de kære dyr møz

Tark for dét. hejsa Ja, det er jo ikke helt løgn, hvad de siger... at dyr, små børn og fulde mennesker er guds gave til kamerasælgerne. fnis
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
JUHUUU - Nyt kamera. :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4JUHUUU - Nyt kamera. :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

JUHUUU - Nyt kamera. :) Empty Sv: JUHUUU - Nyt kamera. :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum