Primula
+6
Missis F
perle3
Na´Zyia
Miss Ronski's
Lizzie
Sacala
10 deltagere
Side 1 af 1
Primula
Ja, oven på alt det triste så er der i dag sket noget dejligt. Vores lille nye misling Primula er kommet hjem. Jack er allerede forelsket i hende, mens skovkatte drengene syntes hun er lidt for mig, hun følger nemlig rundt i rumpen på dem som en lille hvalp og dette selv om de prøver at lyde meget farlige.
Det har været et stort arbejde at finde hende, da sådan nogle blåcreme/hvide huskatte ikke er til lige og finde og Linea var meget specifik i sit ønske om en korthåret Airi, altså som Lones smukke pige
MVH
Gitte
PS. Kan i andre se forsiden på min hp ? efter jeg opdaterede i dag viser den bare en blank hvid skærm ved mig
Det har været et stort arbejde at finde hende, da sådan nogle blåcreme/hvide huskatte ikke er til lige og finde og Linea var meget specifik i sit ønske om en korthåret Airi, altså som Lones smukke pige
MVH
Gitte
PS. Kan i andre se forsiden på min hp ? efter jeg opdaterede i dag viser den bare en blank hvid skærm ved mig
Sv: Primula
NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ja - det er hun da også.... en korthåret Airi ´
jeg kan se forsiden - men heller ikke mere end det...........
jeg kan se forsiden - men heller ikke mere end det...........
Ja prøvede at lave forsiden om og så linke til min anden forside, men næ nej den vil bare ikke, øv
Hun ser rigtig dejlig ud... Tillykke med hende
Jeg kan også kunne se forsiden på din hjemmeside... og ikke mere men nu er den helt væk
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Nu skulle siden virke igen ?
Tak for rosene af smukke Primula, glæder mig helt vildt til vi skal prøve og afsted på udstilling.
MVH
Gitte
Tak for rosene af smukke Primula, glæder mig helt vildt til vi skal prøve og afsted på udstilling.
MVH
Gitte
jeg kunne kramme hende.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 182
Medlem siden : 09/10/09
Geografisk sted : køge
Hun er SØD
...og sikke farver
...og sikke farver
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Hvor er hun dejlig. Sikke farver. og de sorte partier på bagkroppen får hende til at se ud, som om hun prøver at ligne en tiger (ihvertfald på rumpen) Hjertelig tillykke med hende.
Hun er dejlig, tillykke med hende.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Tusind tak endnu engang. Det går bare så godt med hende og Jack, han er virkelig forelsket i tortietrolden, han sover med hende, leger tag fat med hende og selv skovkattene har måtte overgive sig til charmetrolden og lade hende nygge i hængekøjen med Xanthos *s*
MVH
Gitte
MVH
Gitte
Tillykke med hende, hun er dejlig
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Side 1 af 1