Katte og stue bambus
+3
Miss Ronski's
Na´Zyia
Lizzie
7 deltagere
Side 1 af 1
Sv: Katte og stue bambus
Ja, stuebambus... det er noget misserne kan bruge
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Ja, de er egentlig meget pæne når man køber dem, men 30min efter man kommer hjem, er de ikke kønne mere ..
Nej, dem skal de hurtig få konfirmeret Særlig når de ligger sig oveni dem
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg håbede ellers på de kun nappede lidt i dem, så de kunne holde et stykke tid. Men NEEJ ..
Nej nej nej Lizzie... hold op med dine drømmerier
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Nej nej nej Lizzie... hold op med dine drømmerier
Ja, det må jeg heller holde op med.. Jeg bliver bare så skuffet hver gang, de pokkers katte gør lige det stik modsatte..
Ja, man ved aldrig hvor man har dem... og hvad de finder på
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
jamen er det ikke også kattene du har købt dem til?? så må de da også selvbestemme hvordan de vil bruge dem ikk?
Miss Ronski's skrev: jamen er det ikke også kattene du har købt dem til?? så må de da også selvbestemme hvordan de vil bruge dem ikk?
Jo, men de kunne altså godt passe lidt på dem..
Det kan jo være at 1½ minuts beundring er nok for dem......... du sidder jo heller ikke og stirrer på din livret i 3 timer, inden du spiser den vel???
Miss Ronski's skrev:Det kan jo være at 1½ minuts beundring er nok for dem......... du sidder jo heller ikke og stirrer på din livret i 3 timer, inden du spiser den vel???
Nej for pokker da, jeg æder sgu min livret i løbet af 5min..
Men jeg troede ikke at stuebambus var mine kattes livret ..
Stuebambus er vist alle kattes livret, sådan er det i hvertfald her i huset
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Jeg foretrækker nu, at de går i bord i deres stuebambus end i tapetet på væggene.
Min venindes katte synes åbenbart, at det er morsommere, og hendes hus er efterhånden kommet til at se ganske forfærdeligt… - også selvom kattene har fået 1000 andre ting at lege med!
Min venindes katte synes åbenbart, at det er morsommere, og hendes hus er efterhånden kommet til at se ganske forfærdeligt… - også selvom kattene har fået 1000 andre ting at lege med!
ninnato- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 8
Medlem siden : 01/08/10
Geografisk sted : danmark
ninnato skrev:Jeg foretrækker nu, at de går i bord i deres stuebambus end i tapetet på væggene.
Det kender jeg godt... Når jeg ser, at min Mille Møgkat går i gang med tapetet, skriger jeg højt og jager ham væk.
Så galopperer han larmende og mjavende gennem huset, kaster sig over et nyt hjørne af væggen, og river og flår energisk i tapetet dér, mens han kigger MEGET udfordrende på mig.
Jo-jo, den møgkat har skam den største respekt for sin mor. ..og mit tapet har de smukkeste flæser overalt i 1 meters højde fra gulvet.
Lylle My: det lyder ikke godt - her i huset har vi heldigvis vanskurede vægge.... og ingen tapet ;-)
Stuebambus er super, og misser elsker det, og de er som væk i løbet af 10 min her.
Men nu hvor de kommer ud i haven, kattene altså, så æder de græs, så ingen stuebambus, de er og så blevet alt for dyre syntes jeg.
Dejlig misser alle sammen
Men nu hvor de kommer ud i haven, kattene altså, så æder de græs, så ingen stuebambus, de er og så blevet alt for dyre syntes jeg.
Dejlig misser alle sammen
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum