Max hos Felicious
+3
Lylle My
Anne-Lykke Elling
DK Thomani
7 deltagere
Side 1 af 1
Max hos Felicious
Max besøgte Susanne / Felicious på Middelfart udstillingen og det kom der lidt gode billeder ud af:
Her er et billede jeg selv har taget i haven, det er tage præcis en måned efter på nær én dag. Jeg synes det er vildt så meget han er bredt ud i hovedet på en måned!
Her er et billede jeg selv har taget i haven, det er tage præcis en måned efter på nær én dag. Jeg synes det er vildt så meget han er bredt ud i hovedet på en måned!
Sv: Max hos Felicious
Uha, hvor er han fin, og sikke gode billeder. Man kan godt se når det er én der har forstand på at fotografere. Meget flotte.
Uuh, jeg er fuldstændig forgabt i specielt det første billede.
De andre billeder viser ham som dén fornemme herre, han er - men på det første bliver man simpelthen åndeløs... Han virker jo helt majestætisk, som han sidder dér med halen hængende som en kongekåbe efter sig.
Fantastiske billeder af en fantastisk kat.
De andre billeder viser ham som dén fornemme herre, han er - men på det første bliver man simpelthen åndeløs... Han virker jo helt majestætisk, som han sidder dér med halen hængende som en kongekåbe efter sig.
Fantastiske billeder af en fantastisk kat.
Hvor er Max dog bare smuk. Meget flotte billeder af en meget flot kat.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Virkelig gode billeder Felicious tager
Og hvor er han dog lækker - Kan godt se han er bredt godt ud i hovedte
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Super flotte og professionelt optagede billeder – men jeg foretrækker faktisk det, du selv har taget af ham ude i sneen. ;-)
Hvor er han skøn din Max!
Hvor er han skøn din Max!
sallyblomst- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 4
Medlem siden : 30/01/11
Geografisk sted : vejle
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum