Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Panik i det lille hjem

+2
Miss Ronski's
Lylle My
6 deltagere

Go down

Panik i det lille hjem Empty Panik i det lille hjem

Indlæg af Lylle My Tors 2 Sep - 13:57

Ordveksling mellem mig og min søn Johnny i aftes:

Johnny: "Mor, har du noget superlim? Jeg skal ha' repareret coveret på min mp4"

Mig: "Øhhh... Joh... Jeg HAR noget, men jeg har aldrig brugt det, for det er meget skrappe sager, så efter at have læst alle advarslerne, lagde jeg det væk... Jeg TØR simpelthen ikke bruge det, og jeg er heller ikke glad for at du skal bruge det."

Johnny: "Årh, din pyllerrøv... Jeg har da brugt superlim så tit oppe i skolen... Det er altså ikke farligt... Ih, altså... MØDRE!"

Mig: "Okay da, men du er lige forsigtig, når du åbner det."

Johnny: "Ja-ja-jaaaa!"

Et halvt minut senere styrter han igennem stuen og ud på badeværrelset, åbner hanen for fuld tryk, og råber ind til mig: "MOAR! Der sprøjtede superlim op i mit øje."... Mig ud i en fart med instrukser: "Brug alt dit saltvand til at skylle, og når det er brugt, fortsætter du med mine allergi-øjendråber... og så snart taxaen er her, skal vi ud på skadestuen... Jeg skal lige have tøj på (jeg var på vej i seng)... Hvor er min tegnebog?... Jeg skal lige ha' lukket rotternes bur... Hvor hel**de er mine nøgler?... Flyt dig, hund - jeg var sgi lige ved at falde over dig.... Nej, Mille Møgkat - du skal ikke ha' mad lige nu... Nu er taxaen her - afsted med os... Hov, jeg glemte min tegnebog... Så, lad os SÅ komme afsted... Har du dit sygesikringsbevis med?... Find lige dit sygesikringsbevis, mens jeg sørger for, at taxaen ikke opgiver at vente, og bare kører sin vej igen... MILLE!!! KOM HÉR!!!" (ned i kælderen og hente katten, der smuttede ud af den åbne dør og gemte sig bag en dynge skrammel under trappen.)

donk donk donk donk donk donk donk donk donk donk donk

Ud på skadestuen... Blev øjeblikkelig vist ind til en læge - mens alle dem, der sad i venteværelset, kiggede misundeligt efter os... Johnny var rød i hovedet - flov over at være derude på grund af sådan en dumhed - selvom lægen sagde, at hun havde oplevet mange dumheder i sin karriere, der var LANGT mere idiotiske end den hér.
tittit
Undersøgelsen viste gudskelov, at han var sluppet heldigt. Der var ingen ætsninger af selve øjet, sikkert fordi det var blevet beskyttet af hans kontaktlinse, som han straks havde hevet ud for at undgå, at den blev limet fast til øjet.
UUHH
Den eneste skade (foruden er rødt, svidende øje på grund ad irritation fra de giftige dampe) viste sig at være et lille hul, der var blevet ætset i hans nederste øjenlåg... Lægen bedøvede øjet og fjernede de små stykker størknet lim, der sad omkring hullet... Derefter blev han sendt hjem med en recept på øjensalve - og en besked om, at han måtte klare sig uden kontaktlinse i dét øje de næste 7 dage, så hullet får ro til at hele.

Inden vi gik, fik han lige klistret en klap for det skadede øje for at undgå, der kom skidt i det, mens det var bedøvet. Smart klap... Det var et stort stykke plaster, og i midten var en rundt plastikskive, der lignede bunden af et ølglas... "Så kan du jo stadig se alting, mens øjet er beskyttet", sagde lægen. Go'daw do... uden kontaktlinse i øjet er han jo alligevel praktisk taget blind. fnis

Ja-ja... Sådan går det, når ungerne tror, de er voksne nok til, at de ikke behøver at lytte til deres gamle mor længere... SÅ ka' han måske lære det! (som om...) ding

Han påstår selv, han er vedens uheldigste menneske... JEG siger, han er verdens HELDIGSTE... Han er blevet kørt over to gange, har brækket en arm 5 gange, har måttet slås for livet mod en amrk. bulldog, der væltede ham omkuld på gaden og forsøgte at æde hans ansigt, har haft en kraftig stafylokok-infektion, der gav ham væskende bylder over hele kroppen i en måned, har haft blodforgiftning efter en operation for hulbryst, og har været indlagt i ugevis på hospitalet på grund af 20 - 30 opkastninger om dagen (de troede, han havde bulimi, men det viste sig at være for meget mavesyre).

..og tænk, han har OVERLEVET DET HELE... DET må da siges at være HELDIGT! :katdance:
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Panik i det lille hjem Left_bar_bleue0 / 40 / 4Panik i det lille hjem Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Panik i det lille hjem Empty Sv: Panik i det lille hjem

Indlæg af Miss Ronski's Tors 2 Sep - 17:59

UUUUUUUUUUUUUUha da - sikke en omgang......... Godt at han slap heldigt fra mødet med superlimen........... og ja - han skal da være glad for, at han har en mor som kan give ham gode råd.....................selvom hun, efter hans mening, nogen gange kan være møg-irriterende ;-)
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Panik i det lille hjem Left_bar_bleue0 / 40 / 4Panik i det lille hjem Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Panik i det lille hjem Empty Sv: Panik i det lille hjem

Indlæg af Na´Zyia Tors 2 Sep - 18:36



Puha... sikken dog en tur skriig ooh

Nu når uheldet var ude, så var det sandelg godt at der ikke skete mere end der gjorde heat


Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Panik i det lille hjem Left_bar_bleue0 / 40 / 4Panik i det lille hjem Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Panik i det lille hjem Empty Sv: Panik i det lille hjem

Indlæg af Lylle My Tors 2 Sep - 22:02

Ja, der var godtnok panik. haha

Nu har han SELV smidt resten af superlimen i skraldespanden. fnis Men allerede i dag har øjet det bedre, så han VILLE absolut i skole... og læreren var slet ikke sur over, at han kom et par timer for sent, da han fik at vide hvorfor. top
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Panik i det lille hjem Left_bar_bleue0 / 40 / 4Panik i det lille hjem Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Panik i det lille hjem Empty Sv: Panik i det lille hjem

Indlæg af Alicia Tors 2 Sep - 22:45

Uha sikken forskrækkelse ooh godt han slap så heldigt fra det.
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Panik i det lille hjem Left_bar_bleue0 / 40 / 4Panik i det lille hjem Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

Panik i det lille hjem Empty Sv: Panik i det lille hjem

Indlæg af Missis F Fre 3 Sep - 13:01

Uha da, det kunne være gået grueligt galt.

Nu må vi så håbe, at han er blevet lidt klogere og lytter til sin mor, for han har da efterhånden prøvet en del besvime
Missis F
Missis F
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Panik i det lille hjem Left_bar_bleue0 / 40 / 4Panik i det lille hjem Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Panik i det lille hjem Empty Sv: Panik i det lille hjem

Indlæg af Lizzie Lør 4 Sep - 22:05

Sikke noget..
God bedring til knægten donk
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
Panik i det lille hjem Left_bar_bleue0 / 40 / 4Panik i det lille hjem Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

Panik i det lille hjem Empty Sv: Panik i det lille hjem

Indlæg af Lylle My Søn 5 Sep - 10:35

Lizzie: Tak skal du ha'... Han har det meget bedre allerede. Øjet er stadig lidt følsomt overfor lys, men det er helet fint.

Missis F: Næh, jeg tror desværre ikke, han er blevet bedre til at lytte... Han har altid været forbandet impulsiv. Længe før han når at tænke en tanke, HAR han allerede udført den. ding :biggrin:

Jeg griner stadig over, dengang han i 4. klasse kom hjem fra en skoleudflugt, hvor han havde fået et éngangskamera med - og havde havde fyldt det med sjove billeder fra turen... En halv time efter at han var kommet hjem, hørte jeg et glædesudbrud inde fra hans værrelse:
"Nå, SÅDAN ser et éngangskamera ud indvendig."
ding ding ding LOL
Mon ikke det næste, jeg hører derindefra er: " Nå, SÅDAN ser Mille Møgkat ud indvendig" ooh
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Panik i det lille hjem Left_bar_bleue0 / 40 / 4Panik i det lille hjem Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Panik i det lille hjem Empty Sv: Panik i det lille hjem

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum