Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

4 deltagere

Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Na´Zyia Lør 26 Jun - 12:48

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.
Han - født d. 15.03.10 Så pt. er han 14½ uge. Søger nyt god og blivende hjem, hos mennesker der har kendskab til racen/racerne. Han bor pt. hos min veninde, som passer ham for et familiemedlem... denne kan af personlige årsager ikke længere have den. Jeg kender ikke så meget til hunden... ikke andet end det jeg har set til den idag... Men skriv og fortæl om dig selv... og hvad du kan tilbyde en hund som ham her... og hvad erfaring du har med hunde i almindelighed. Der er for få uger siden givet 3000 kr. for hvalpen.. og det forventes at være den pris der tages for den nu... dog kommer hjem før penge. Skriv til mig hvis hunden har din interesse.

Billeder her: http://picasaweb.google.dk/Nazyia.Norske.Skovkatte/RoccoAmerikanskBulldogAmstaffSGerNytGodtHjem?feat=directlink
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Lylle My Lør 26 Jun - 13:57

græd Av-av-av-av... Dejlig lille hvalp... Men har din veninde nærlæst den nye hundelov? Den er lavet med tilbagevirkende kraft... Man kan kun beholde en hund, der tilhører én af af de forbudte racer, hvis man har anskaffet sig den inden d. 17. marts 2010... Så dem, der køber hvalpen, kan faktisk risikere at en mavesur nabo melder dem... og at hunden så bliver krævet aflivet.

I Justitsministeriets vejledning om hundelovens forbudsordning - http://www.justitsministeriet.dk/hunde+M52189f96e13.html - står der:
"Hvis man efter den 17. marts 2010 har erhvervet en hund, der er omfattet af forbuddet, kan politiet træffe afgørelse om, at hunden skal aflives. Hunde, der er født, overdraget eller solgt efter denne dato, er således ikke omfattet af overgangsordningen."

Den eneste sikre redning for det lille pus er faktisk, hvis hun kan finde en køber til den i udlandet... Indenfor Danmarks grænser vil den resten af sit liv være en "fredløs", som hvem som helst kan kræve aflivet, fordi den er anskaffet efter den famøse dato.
donk bebe græd
..og i den samme vejledning står der endda, at loven ikke giver mulighed for dispensation. damn
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Na´Zyia Lør 26 Jun - 14:34

HMM Nej, det har så åbenbart hverken hun eller jeg... Jeg var da sikker på at hunden blot skulle være født før 17 marts... så ville der ikke blive noget hvis den skulle sælges videre ..... øv øv øv - Trist ked

Så ved jeg sørme ikke hvad hun vil gøre.... Det ender vel med hun må aflive den ked
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Lylle My Lør 26 Jun - 22:52

ked Ja, det ER altså frygtelig trist... Jeg er egentlig tilhænger af, at det var rigtigt at gøre de tretten racer ulovlige - fordi det er blevet et modefænomen at anskaffe sig en amstaff eller en amrk. bulldog... Hér hvor jeg bor var hveranden hund efterhånden én af de to racer. Nogle af ejerne havde ingen idé om, hvad det egentlig kræver af træning at have sådan en hund i en 2-værelses lejlighed med en lillebitte have, mens andre havde anskaffet sig dem, fordi de syntes det var "sejt"... Så da der havde været 6 grove overfald på andre hunde herude (hvoraf én var en tæve, der gik i en aflåst have, da naboens amstaff sprang over hegnet og skambed den), blev kamp-og muskelhunderacerne forbudt her.

Det triste er bare, at hundene ikke har nogen skyld... Før de blev moderne, hørte man sjældent om problemer med dé racer - det var jo kun folk, der virkelig interesserede sig for racerne, der anskaffede sig dem. Og nu står folk tilbage med en masse hvalpe, som de desperat forsøger at afsætte... og de eneste, der er parat til at modtage dem, er mennesker der enten ikke har læst den nye lov grundigt nok - eller er hamrende ligeglade med at bryde den - og de sidste er vist ikke nogen, man har lyst til at aflevere en bedårende lille hvalp til. uhh

Jeg synes også, regeringen har været utrolig dårlig til at forklare loven for den brede befolkning... Jeg har endda snakket med folk, der blev dybt chokerede, for de havde hørt, at loven træder i kraft 1. juli, og så troede de selvfølgelig, at de bare skulle have solgt hvalpene inden da.

Selv om jeg personligt har dårlige erfaringer med de racer, det drejer sig om, synes jeg alligevel det er forfærdeligt, at taberne i det hér spil er alle de stakkels små hvalpe, der nu er kommet i klemme. De er jo levende, følende væsener - og det er deres stakkels ejere også.
græd angry trist
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Na´Zyia Søn 27 Jun - 10:12

Det er nemlig bare så trist.. at disse racer er gået hen og blevet moderne... havde det bare været pudlen eller labradoren... så var der jo ingen skade sket.
Der er så mange mennesker, som aldrig nogensinde skulle have haft sådan en hund en hund mellem hænderne... for de ved godt nok ikke hvad de har med at gøre.

Forbudet er både godt og skidt.... Ville ønske det kunne være lavet på sådan en måde, så det ikke ramte uskyldige........ og slet ikke hundene ked
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Lylle My Søn 27 Jun - 11:57

enig Det er aldrig godt for et dyr at blive "moderne"... Tænk bare på, hvor mange chihuahua'er der bliver problemhunde, fordi de glade ejere har købt den som et lille nuttet tilbehør til deres nyeste outfit - ligesom Paris Hilton - og så opdager de til deres store undren, at det ikke er en lille smuk dukke, de har fået, men en hund med sine meningers mod. Folk anskaffer sig dem uden at vide, at de kræver samme opdragelse som en stor doberman... Det skader bare ikke helt så meget at blive bidt af dem.

Min søn så engang en 13-års knægt, der bor herude, der morede sig med sin halvvoksne amrk. bulldog - ved at slippe den fri og pudse den på de mindre børn, der legede på legepladsen. Det så jo så sjovt ud, når børnene skreg i panik og løb hjem... Så KAN det altså ikke undre nogen, at hunden måtte aflives som 1½-årig - fordi den var blevet umulig at styre.
trist
Jeg ville ønske, at folk der ville være med på moden, bare ville gå ud og købe sig en ny hat i stedet for. vred
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Sacala Man 28 Jun - 0:45

Åh hvor er han smuk, reelt så kan han vel formidles da loven først træder i kraft d. 1 juli - der er jo ingen der kan se hvilken dato er han er formidlet videre, ville se lidt stor på loven lige i dette tilfølde da der ellers kun er aflivning tilbage eller at beholde ham selv.

Det er en tåbelig lov som rammer så mange uskyldige hunde/mennesker. Han er desuden rigtig smuk og ligner min Eva helt utrolig selv farven, hun er jo samme blanding men er nu blevet de 5 år.

MVH
Gitte
Sacala
Sacala
Katte-Konge
Katte-Konge

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 136
Medlem siden : 25/01/10
Geografisk sted : -Nordjylland

http://www.sacala.dk

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Lylle My Man 28 Jun - 9:12

Sacala skrev:Åh hvor er han smuk, reelt så kan han vel formidles da loven først træder i kraft d. 1 juli - der er jo ingen der kan se hvilken dato er han er formidlet videre, ville se lidt stor på loven lige i dette tilfølde da der ellers kun er aflivning tilbage eller at beholde ham selv.

Det er en tåbelig lov som rammer så mange uskyldige hunde/mennesker. Han er desuden rigtig smuk og ligner min Eva helt utrolig selv farven, hun er jo samme blanding men er nu blevet de 5 år.

MVH
Gitte
ked Selv om jeg personligt er enig grundtanken bag loven, synes jeg bestemt også det er ALT for barskt, at den skal virke med tilbagevirkende kraft... Der er jo også hunde, der er blevet parret lige før d. 17. marts. De hvalpe der er kommet ud af dét, vil også være "jaget vildt" resten af deres liv. Det er forfærdeligt. ked

Man kan altid prøve at finde en køber, der er parat til at se stort på loven i sådan et tilfælde... men problemet ligger i, at hvem som helst der opdager, at man har fået hunden, kan melde én... og så er det ejeren af hunden, der nu skal bevise, at den er lovlig... og det vil være mere end vanskeligt. Hvis hunden ER blevet chippet, står den jo i den forrige ejers navn... og hvis den ikke er, bliver det nok svært at finde en dyrlæge, der vil gøre det (med mindre man kan overbevise ham om, at hvalpen blev født i éns eget hjem, og man altså var den lovlige ejer inden d. 17. marts)

Det er svært at slippe udenom loven, fordi bevisbyrden nu pludselig ligger hos hundeejeren i stedet for politiet. Det er så skrækkelig synd for den dejlige hvalp, og den er jo desværre ikke alene om problemet. Alle, der har hvalpe af de forbudte racer, er desperate i øjeblikket, og jeg er sikker på at dyrlægerne i løbet af de næste mange måneder vil få mere end travlt med aflivninger af sunde og raske hvalpe... og at politiet også vil få travlt med at hente hunde, der er blevet efterladt i skove og ved supermarkedernes hundekroge af de ejere, der ikke véd, hvor de ellers skal gøre af dem.
trist
I mine øjne havde det nok været mere humant og rimeligt, hvis man havde sat grænsen for hundeloven ved, at hundemoderen var blevet bedækket inden d. 17. marts... For da blev lovforslaget jo fremsat, og efter den dato har avlerne ikke kunnet undgå at vide, at de løb en risiko for at hvalpene ville blive ulovlige.
græd Som det er nu, er det en katastrofe... både for hvalpene, avlerne og de stakler, der har købt hvalpen - bare for at få vide, at deres nye familiemedlem kan blive krævet aflivet nårsomhelst.
bebe
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Lylle My Man 28 Jun - 13:00

Jeg har lige hørt, at Dansk Kennel Klub arbejder for at de hvalpe, der er kommet i klemme med hundeloven, skal kunne få dispensation... Men om de kommer igennem med forslaget, er et åbent spørgsmål... og så vidt jeg har kunnet finde ud af, skulle det dreje sig om hvalpe, der er født mellem 17. marts og 1. juli... og det er jo egentlig ikke fødselsdatoen, der er problemer med hér, men det faktum at hunden ikke må overdrages til en ny ejer. Jeg véd ikke, om de også har tænkt sig at prøve at løse dét problem.

Så om loven måske vil blive "finindstillet" til at tage hensyn til hvalpe der har været så uheldige at blive født på det gale tidspunkt, må den nærmeste fremtid vel vise.

..så måske er der et lille håb endnu? bebe
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Na´Zyia Man 28 Jun - 14:18

[quote="Lylle My"]
Sacala skrev:Åh hvor er han smuk, reelt så kan han vel formidles da loven først træder i kraft d. 1 juli - der er jo ingen der kan se hvilken dato er han er formidlet videre, ville se lidt stor på loven lige i dette tilfølde da der ellers kun er aflivning tilbage eller at beholde ham selv.

Det er en tåbelig lov som rammer så mange uskyldige hunde/mennesker. Han er desuden rigtig smuk og ligner min Eva helt utrolig selv farven, hun er jo samme blanding men er nu blevet de 5 år.

MVH
Gitte
ked
Selv om jeg personligt er enig grundtanken bag loven,
Det er jeg bestemt også top

synes jeg bestemt også det er ALT for barskt, at den skal virke med tilbagevirkende kraft... Der er jo også hunde, der er blevet parret lige før d. 17. marts. De hvalpe der er kommet ud af dét, vil også være "jaget vildt" resten af deres liv. Det er forfærdeligt. ked


Man kan altid prøve at finde en køber, der er parat til at se stort på loven i sådan et tilfælde... men problemet ligger i, at hvem som helst der opdager, at man har fået hunden, kan melde én... og så er det ejeren af hunden, der nu skal bevise, at den er lovlig... og det vil være mere end vanskeligt. Hvis hunden ER blevet chippet, står den jo i den forrige ejers navn... og hvis den ikke er, bliver det nok svært at finde en dyrlæge, der vil gøre det (med mindre man kan overbevise ham om, at hvalpen blev født i éns eget hjem, og man altså var den lovlige ejer inden d. 17. marts)

Det er svært at slippe udenom loven, fordi bevisbyrden nu pludselig ligger hos hundeejeren i stedet for politiet. Det er så skrækkelig synd for den dejlige hvalp, og den er jo desværre ikke alene om problemet. Alle, der har hvalpe af de forbudte racer, er desperate i øjeblikket, og jeg er sikker på at dyrlægerne i løbet af de næste mange måneder vil få mere end travlt med aflivninger af sunde og raske hvalpe... og at politiet også vil få travlt med at hente hunde, der er blevet efterladt i skove og ved supermarkedernes hundekroge af de ejere, der ikke véd, hvor de ellers skal gøre af dem.
trist
I mine øjne havde det nok været mere humant og rimeligt, hvis man havde sat grænsen for hundeloven ved, at hundemoderen var blevet bedækket inden d. 17. marts... For da blev lovforslaget jo fremsat, og efter den dato har avlerne ikke kunnet undgå at vide, at de løb en risiko for at hvalpene ville blive ulovlige.
enig
græd Som det er nu, er det en katastrofe... både for hvalpene, avlerne og de stakler, der har købt hvalpen - bare for at få vide, at deres nye familiemedlem kan blive krævet aflivet nårsomhelst.
bebe
enigenig
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Sacala Man 28 Jun - 22:58

Ja så viste jeg ham lige til gemalen her hjemme og han er bare helt solgt nu, nok fordi vi har aldrig haft en bedre hund end skønne Eva, hun er på alle måder bare dejlig, så mon ikke Rocco er meget lig hende, smuk er han i hvertefald. Jeg vil høre om jeg må reklamere lidt for ham ved nogen venner som desværre mistede deres amerikanske bulldog for 5 mdr. siden pga. svær HD og de er nemlig vilde med vores hund og han er jo samme blanding.

Jeg er da glad for DKK går ind og vil hjælpe de stakler der rammes hårdt af loven, selv må jeg nu leve med mundkurv og 2 m. snor og det går nok også, er villig til mange tiltag for jeg kan beholde min guldklump også selv om jeg ikke mener det er helt retfærdigt.

MVH
Gitte
Sacala
Sacala
Katte-Konge
Katte-Konge

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 136
Medlem siden : 25/01/10
Geografisk sted : -Nordjylland

http://www.sacala.dk

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Lizzie Man 28 Jun - 23:23

Er der sket noget nyt med hunden ?
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Lylle My Tirs 29 Jun - 8:29

Sacala skrev:Ja så viste jeg ham lige til gemalen her hjemme og han er bare helt solgt nu, nok fordi vi har aldrig haft en bedre hund end skønne Eva, hun er på alle måder bare dejlig, så mon ikke Rocco er meget lig hende, smuk er han i hvertefald. Jeg vil høre om jeg må reklamere lidt for ham ved nogen venner som desværre mistede deres amerikanske bulldog for 5 mdr. siden pga. svær HD og de er nemlig vilde med vores hund og han er jo samme blanding.

Jeg er da glad for DKK går ind og vil hjælpe de stakler der rammes hårdt af loven, selv må jeg nu leve med mundkurv og 2 m. snor og det går nok også, er villig til mange tiltag for jeg kan beholde min guldklump også selv om jeg ikke mener det er helt retfærdigt.

MVH
Gitte

smile Dét vil jo ihvertfald være nogle ejere, der ved alt om, hvad de går ind til, så den ville få den perfekte familie. Men det er jo alligevel lidt af en satsning... Hvis politikerne står stejlt på, at der ikke kan gives dispensation for loven, vil de have en ulovlig hund. Men hvis det lykkes for Dansk Kennel Klub at få loven mildnet hér i overgangsfasen, så vil de have reddet hvalpen.

Det svære ved det hele er jo, at man ikke véd, hvordan det vil ende. Bliver loven IKKE mildnet, kan det ende med, at hunden senere bliver krævet aflivet i sit nye hjem... Men hvis man i stedet for følger loven, som den er NU - og får hvalpen aflivet... så viser det sig måske, at den alligevel ville have kunnet leve videre - hvis der nu bliver lavet mulighed for dispensation.
donk
KORS, hvor er det svært... Lige meget hvad man gør, så er der 50% chance for, at det ender med knuste hjerter. ked
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Na´Zyia Tirs 29 Jun - 11:14

Lizzie skrev:Er der sket noget nyt med hunden ?

Han har fundet et nyt godt hjem... laaaaaaaaaaangt ude på landet... han har marker/skov at løbe på, så langt øjet rækker hop
familien har i forvej en Amstaff..... så jo, han er kommet i drømmeland woohoo
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Lizzie Tirs 29 Jun - 20:53

Na´Zyia skrev:
Lizzie skrev:Er der sket noget nyt med hunden ?

Han har fundet et nyt godt hjem... laaaaaaaaaaangt ude på landet... han har marker/skov at løbe på, så langt øjet rækker hop
familien har i forvej en Amstaff..... så jo, han er kommet i drømmeland woohoo


JuuHuu, hvor godt !! top pompom pompom
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Na´Zyia Tirs 29 Jun - 21:35

Lizzie skrev:
Na´Zyia skrev:
Lizzie skrev:Er der sket noget nyt med hunden ?

Han har fundet et nyt godt hjem... laaaaaaaaaaangt ude på landet... han har marker/skov at løbe på, så langt øjet rækker hop
familien har i forvej en Amstaff..... så jo, han er kommet i drømmeland woohoo


JuuHuu, hvor godt !! top pompom pompom


Jaaah gladsol
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Sacala Ons 30 Jun - 0:12

Hvor er jeg bare glad for at læse skønheden er kommet i godt nyt hjem med kenskab til racen, det er bare så super skønt

MVH
Gitte
Sacala
Sacala
Katte-Konge
Katte-Konge

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 136
Medlem siden : 25/01/10
Geografisk sted : -Nordjylland

http://www.sacala.dk

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Na´Zyia Ons 30 Jun - 0:43

Sacala skrev:Hvor er jeg bare glad for at læse skønheden er kommet i godt nyt hjem med kenskab til racen, det er bare så super skønt

MVH
Gitte

Ja, det er dejligt :ør:
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Lylle My Ons 30 Jun - 11:18

top ÅÅH Hjertelig tillykke med det nye hjem til den dejlige hvalp. :biggrin: lovehop
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem. Empty Sv: Amerikansk Bulldog/Amstaff - Søger nyt godt hjem.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum