Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

På Facebook?

+12
Tina Nielsen
Hanne P
Lizzie
Lylle My
lotte
gyrithe
Anne-Lykke Elling
DK Musplheim
lala1979
Miss Ronski's
Missis F
Na´Zyia
16 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af lala1979 Tirs 29 Dec - 15:43

Anne-Lykke Elling skrev:
lala1979 skrev:Ja det gør man helt sikkert, men man skal passe lidt på derinde med alle de spil der er de giver virus, min com havede fået en virus idag og måtte have en god ven til og se på min computer... Da den loggede fuldstændig af og kunne ingen ting, Så jeg tro liiige jeg slapper lidt f med deres spil derinde.. Men en sjov side


Ja, jeg er sikker på det var FB der gav mig virus for et halvt år siden. jeg måtte ha computeren på værksted, så jeg tør heller ikke pille ved for meget derinde. Ærgeligt nok, for der er jo masser af tidsfordriv og sjov man kan tage sig til.

Ja jeg blev da helt klam igår da min computer slette ikke ville noget, så nu afviser jeg godt nok næsten alt, Ja min computerven'' Siger at det er en stor virusbombe derinde og jeg skal passe på.. Rart og vide at jeg ikke er den eneste top Men hvis i har lyst til og søge mig så hedder jeg (Laila hagedorn nielsen)
lala1979
lala1979
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1034
Medlem siden : 11/08/09
Geografisk sted : Danmark Randers

http://www.bricksite.com/Lhnminekatte?id=269749

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af Anne-Lykke Elling Tirs 29 Dec - 16:02

lala1979 skrev:
Anne-Lykke Elling skrev:
lala1979 skrev:Ja det gør man helt sikkert, men man skal passe lidt på derinde med alle de spil der er de giver virus, min com havede fået en virus idag og måtte have en god ven til og se på min computer... Da den loggede fuldstændig af og kunne ingen ting, Så jeg tro liiige jeg slapper lidt f med deres spil derinde.. Men en sjov side


Ja, jeg er sikker på det var FB der gav mig virus for et halvt år siden. jeg måtte ha computeren på værksted, så jeg tør heller ikke pille ved for meget derinde. Ærgeligt nok, for der er jo masser af tidsfordriv og sjov man kan tage sig til.

Ja jeg blev da helt klam igår da min computer slette ikke ville noget, så nu afviser jeg godt nok næsten alt, Ja min computerven'' Siger at det er en stor virusbombe derinde og jeg skal passe på.. Rart og vide at jeg ikke er den eneste top Men hvis i har lyst til og søge mig så hedder jeg (Laila hagedorn nielsen)


Har fundet dig på FB. Ja man føler sig lidt kedelig, at man ikke tør lege med på det forskellige derinde, men det er også surt at få virus. Jeg hygger mig nu alligevel med kommentarer o.s.v.
Anne-Lykke Elling
Anne-Lykke Elling
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 880
Medlem siden : 25/08/09
Geografisk sted : Amager

http://www.123hjemmeside.dk/anne-lykke

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af lala1979 Tirs 29 Dec - 16:07

Anne-lykke.. Arg det var da bare træls, sikke noget møg men godt du fik den ordnet igen så er den så helt iorden så??
Ja der er sjove spil derinde jeg spiller da også selv 3 spil derinde, men vil ikke tag imod flere navigationer'' Så må man være uhøflig så..
lala1979
lala1979
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1034
Medlem siden : 11/08/09
Geografisk sted : Danmark Randers

http://www.bricksite.com/Lhnminekatte?id=269749

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af lala1979 Tirs 29 Dec - 16:08

Anne-Lykke Elling skrev:
lala1979 skrev:
Anne-Lykke Elling skrev:
lala1979 skrev:Ja det gør man helt sikkert, men man skal passe lidt på derinde med alle de spil der er de giver virus, min com havede fået en virus idag og måtte have en god ven til og se på min computer... Da den loggede fuldstændig af og kunne ingen ting, Så jeg tro liiige jeg slapper lidt f med deres spil derinde.. Men en sjov side


Ja, jeg er sikker på det var FB der gav mig virus for et halvt år siden. jeg måtte ha computeren på værksted, så jeg tør heller ikke pille ved for meget derinde. Ærgeligt nok, for der er jo masser af tidsfordriv og sjov man kan tage sig til.

Ja jeg blev da helt klam igår da min computer slette ikke ville noget, så nu afviser jeg godt nok næsten alt, Ja min computerven'' Siger at det er en stor virusbombe derinde og jeg skal passe på.. Rart og vide at jeg ikke er den eneste top Men hvis i har lyst til og søge mig så hedder jeg (Laila hagedorn nielsen)


Har fundet dig på FB. Ja man føler sig lidt kedelig, at man ikke tør lege med på det forskellige derinde, men det er også surt at få virus. Jeg hygger mig nu alligevel med kommentarer o.s.v.

Fint så må jeg lige ind og godkede dig fantastisk Ja dem kan jeg også godt lide dem kan man også godt med det er spilende man skal passe på..
lala1979
lala1979
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1034
Medlem siden : 11/08/09
Geografisk sted : Danmark Randers

http://www.bricksite.com/Lhnminekatte?id=269749

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af DK Musplheim Ons 30 Dec - 0:51

Na´Zyia skrev:
Miss Ronski's skrev:Yep - jeg er facebook-man :lol:

Er du, jeg har da ikke set dig derinde :hmmm:

Er i det?????? rabler
DK Musplheim
DK Musplheim
Katte-Konge
Katte-Konge

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 110
Medlem siden : 18/08/09
Geografisk sted : Lille Ravnshøj, Slagelse

http://www.musplheim.dk

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af Lizzie Ons 30 Dec - 15:27

Jep, er på FaceBook... :) Og spiller meget derinde :)
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af Hanne P Tors 31 Dec - 14:24

Jeg er også der inde... griner Hanne Steger Poulsen
Hanne P
Hanne P
Ungkat

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 17
Medlem siden : 25/08/09
Geografisk sted : Hvalsø

http://www.tukenja.dk

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af Tina Nielsen Tors 31 Dec - 16:04

Ja jeg er også på FB

Tina Nielsen
Gårdkat

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 34
Medlem siden : 30/11/09
Geografisk sted : Midtjylland

http://www.tinas-kaeledyr.dk

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af DK Thomani Fre 1 Jan - 23:25

Jeg er der også, og mit fulde navn er Annie Ortmann Dahl, hvis nogle af dem jeg ikke er ven med skulle have lyst til at tilføje mig derinde top
DK Thomani
DK Thomani
Udstillingskat
Udstillingskat

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 168
Medlem siden : 14/09/09
Geografisk sted : Amar'

http://www.thomani.dk

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af Alicia Ons 17 Feb - 21:29

Jeg har aldrig været på facebook, men har nu brug for at komme der for at finde en nydannet gruppe for folk som ønsker naturlige stofskifte hormoner. Kan nogen af jer "dybt afhængige" facebook folk fortælle mig, hvordan jeg kommer ind og finder det jeg skal bruge.
Er det facebook.dk, jeg skal ind på? Og hvad så bagefter?

Jeg er lidt bange for at rende ind i virus og andre dårligheder derinde. Og har ingen anelse om hvordan jeg bærer mig ad med at undgå den slags. ooh smile
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af perle3 Ons 17 Feb - 23:57

jeg er på facebook, da det ikke kan undværes.håber du gør et eller andet ved venneanmodningen på facebook-na'zyia.
perle3
perle3
Udstillingskat
Udstillingskat

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 182
Medlem siden : 09/10/09
Geografisk sted : køge

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af Lizzie Man 22 Feb - 19:46

Jeg har altså ikke oplevet at få virus på Facebook :)
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af Mie Tors 11 Mar - 11:35

Jeg er også på facebook, og har 7-9-13 ikke fået virus der fra, men jeg spiller ingen spil derinde, og tager ikke imod alle de ting der sendes rundt. Men det er et meget godt sted til at følge ens venne/bekendtskabskreds gladsol
Mie
Mie
Killing

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 3
Medlem siden : 07/01/10
Geografisk sted : Gilleleje i Nordsjælland

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af Gæst Tors 11 Mar - 16:20

Jeg er også på Facebook, spiller en del spil og har heller aldrig 7-9-13 fået virus der fra fantastisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af Alicia Tors 11 Mar - 17:57

Nu har jeg vovet mig ind på facebook, har været med i ca. 14 dage, og der er indtil videre ikke kommet nogen virus derfra. Men jeg har dog foreløbig kun læst og skrevet i det forum, der er oprettet om naturlige stofskifte hormoner.
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
På Facebook? - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4På Facebook? - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

På Facebook? - Page 2 Empty Sv: På Facebook?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum