Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

4 deltagere

Go down

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Empty Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

Indlæg af Na´Zyia Ons 9 Sep - 20:41

Se lige en besked jeg har fået i min gæstebog -Nej, jeg sælger IKKE til udekat! - Forhåbentlig bliver personen på et tidspunkt klogere ... evt. når h*n har mistet sin kat som er blevet dræbt i trafikken, eller den er blevet taget af en hund ... eller en dyrmishandler.
Eller den dag den kommer hjem og er smittet med en eller anden sygdom.
Eller når naboerne begynder at klage over katten render på deres grund - ect. ect.

Her er beskeden:

Nansen:
hejsa
Må sige det er nogle utrolig flotte eksemplare du har dig. Er helt væk i leos lion.
MEN!!!!!! Forstår ved gud ikke hvorfor du ikke sælger som udekat. Du siger du gør alt for at passe og pleje dine dyr. men give dem den frihed de elsker og holder af... Det undrer mig MEGET!
Når jeg ser mine store og dyre... skovkatte løbe omkring i haven, komme hjem med mus og fugle samt klatre i træerne, så ja... Bliver jeg forundret over dit valg. Men må jo kigge mig om efter en anden smuk fri skovkat. hos nogen der ikke er helt så skeptisk anlagt.
Mvh. N
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Left_bar_bleue0 / 40 / 4Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Empty Sv: Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

Indlæg af Miss Ronski's Fre 11 Sep - 10:11

Hun er da vist ikke den skarpeste kniv i skuffen donk
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Left_bar_bleue0 / 40 / 4Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Empty Sv: Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

Indlæg af Na´Zyia Fre 11 Sep - 10:17

Næh... bestemt ikke .haha:

H*n skriver : men give dem den frihed de elsker og holder af... Det undrer mig MEGET!

Æh, mine katte har aldrig kendt til "friheden" - De har aldrig sat deres poter udenfor, så det kender intet til det.
Når de aldrig har været ude... og ikke ved hvad det er, så kan de heller ikke savne det. :hår:
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Left_bar_bleue0 / 40 / 4Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Empty Sv: Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

Indlæg af Miss Ronski's Fre 11 Sep - 10:26

Nej netop - og det er jo af samme grund at jeg f.eks ikke lukker mine killinger til salg ud i løbegården..... så de ikke vænner sig til at være ude :blomst:
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Left_bar_bleue0 / 40 / 4Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Empty Sv: Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

Indlæg af Na´Zyia Fre 11 Sep - 10:32

Miss Ronski's skrev:Nej netop - og det er jo af samme grund at jeg f.eks ikke lukker mine killinger til salg ud i løbegården..... så de ikke vænner sig til at være ude :blomst:

Det synes jeg er supert fantastisk
For det er jo ikke sikkert killingerne bliver solgt til nogle der har løbegård, så jeg synes det er synd at de så har prøvet at have den "frihed" og den så pludselig bliver den taget fra dem.

Da jeg boede på landet... og det var planen at jeg skulle have løbegård (jeg flyttede så tilbage til byen inden) Da havde jeg også besluttet mig for, at killingerne, de ville aldrig blive lukket i løbegård... netop at den årsag, at de ikke først skulle få smag for det... og den så skulle blive taget fra dem igen ked
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Left_bar_bleue0 / 40 / 4Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Empty Sv: Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

Indlæg af Miss Ronski's Fre 11 Sep - 10:34

Ja netop. Det er både synd for de nye ejere - og ikke mindst for katten :abc1:
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Left_bar_bleue0 / 40 / 4Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Empty Sv: Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

Indlæg af Na´Zyia Fre 11 Sep - 10:35

Ja, præcis top
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Left_bar_bleue0 / 40 / 4Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Empty Sv: Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

Indlæg af lala1979 Fre 11 Sep - 19:50

donk Alser folk er sgu ikke for kloge donk
Sikke en besked og få MB kan god forstå dine katte ikke kommer ud mine gør kun på vores lukket terrasse :abc1:
Hold du bare på din ret MB Kram hjerte
lala1979
lala1979
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Left_bar_bleue0 / 40 / 4Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1034
Medlem siden : 11/08/09
Geografisk sted : Danmark Randers

http://www.bricksite.com/Lhnminekatte?id=269749

Tilbage til toppen Go down

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Empty Sv: Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

Indlæg af DK Musplheim Man 21 Sep - 10:32

Mine killinger kommer i løbegården når de er store nok til selv at finde derud. Her foregår udgang nemlig gennem et vindue, og det vil være nærmest umuligt at holde dem inde. Men min erfaring er så også, at det overhovedet ikke betyder noget - de fleste af mine killinger er faktisk solgt til lejlighed hvor de ikke kan komme ud, og der har aldrig været problemer. Det virker som om, at når de kommer et nyt sted hen - så accepterer de uden videre, at det her sted - der er ikke nogen udgange :-)
DK Musplheim
DK Musplheim
Katte-Konge
Katte-Konge

Frosset :
Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Left_bar_bleue0 / 40 / 4Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Right_bar_bleue

Antal indlæg : 110
Medlem siden : 18/08/09
Geografisk sted : Lille Ravnshøj, Slagelse

http://www.musplheim.dk

Tilbage til toppen Go down

Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit Empty Sv: Besked i gæstebog - vil have killingen til at rende frit

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum