Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hjælp fedthale og grim

3 deltagere

Go down

favicon KD Hjælp fedthale og grim

Indlæg af tina1973 Man 17 Maj - 9:38

Hjælp Felix min fertile hankat ligner noget der er løgn. Han ligner en der aldrig får mad. og har fået fedt hale som jeg vasker med sulfo når det er helt tosset.Men synes virkelig det er pinlig at han ser sådan ud selv om jeg prøver at give ham nogle ekstra kalorier ved at give ham cream fraice og fisk: Tun og laks katte, vådkost plus alt det tør kost han gider. Men men han gider ikke alt det jeg tilbyder kun hans tørkost og så kød når vi har spist. Alle mine andre katte er dejlig smukke og velnærede og flotte. Er ved at overveje at han bare skal kastrese men ville jo gerne bruge Felix som far til killinger næste år da han har et fantastisk sind og bare passer sammen med Toffey.


Nogle forslag til hvad jeg kan gøre bedre ??????
tina1973
tina1973
Katte-Dronning

Frosset :
Hjælp fedthale og grim Left_bar_bleue0 / 40 / 4Hjælp fedthale og grim Right_bar_bleue

Antal indlæg : 58
Medlem siden : 19/03/10
Geografisk sted : Thisted

Tilbage til toppen Go down

favicon KD Sv: Hjælp fedthale og grim

Indlæg af Miss Ronski's Man 17 Maj - 10:41

Mange fertile hankatte har kun damer i tankerne på denne årstid, så de har slet ikke tid/lyst til at spise. Det er helt normalt.
Det lyder til at du gør hvad du kan for at kræse om ham - så kan du ikke gøre mere. Du kan evt give ham killinge tørkost også - der er mere fedt i.

Mht fedthale, så synes jeg at babypudder er nemt og effektivt at have med at gøre.
Drys godt med pudder på de fedtede steder - gnid det (let) helt ned i bunden. Drys med pudder 2 gange daglig i ca 3 dage.
Herefter kan du lige FORSIGTIGT rede "klumperne" ud - og lige give en ekstra gang med pudderet.
Herefter pudrer du halen ca 1 gang om måneden - så holdes det væk.
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Hjælp fedthale og grim Left_bar_bleue0 / 40 / 4Hjælp fedthale og grim Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

favicon KD Sv: Hjælp fedthale og grim

Indlæg af tina1973 Man 17 Maj - 11:49

Hejsa nu ringede jeg til min dyrelæge nu får han en omgang pencilin da han har en rift på hans hale og så er til at dryppe i nakken hvis der skulle være noget der og så køber jeg pudder i dag tak
tina1973
tina1973
Katte-Dronning

Frosset :
Hjælp fedthale og grim Left_bar_bleue0 / 40 / 4Hjælp fedthale og grim Right_bar_bleue

Antal indlæg : 58
Medlem siden : 19/03/10
Geografisk sted : Thisted

Tilbage til toppen Go down

favicon KD Sv: Hjælp fedthale og grim

Indlæg af Na´Zyia Man 17 Maj - 17:49

Han trives åbenbart ikke som fertil.
Det... og pga. Billy var blevet et skrækkeligt svin.. lod jeg ham kastrere.. Han var nemlig også blevet skrækkelig tynd trist

På portalen er der også skrevet om fedthale: https://kat-danmark.danskforum.net/Fedthale-h6.htm
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Hjælp fedthale og grim Left_bar_bleue0 / 40 / 4Hjælp fedthale og grim Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

favicon KD Sv: Hjælp fedthale og grim

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum