Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør.

3 deltagere

Go down

Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør. Empty Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør.

Indlæg af Na´Zyia Lør 9 Jan - 8:43

Herre, du ved bedre end jeg selv, at jeg er i færd med at blive ældre og snart gammel. Bevar mig fra den skrækkelige vane at tro at jeg nødvendigvis må udtale mig om enhver sag og ved enhver lejlighed.



Fri mig fra trangen til at forsøge at ordne alle andres sager. Gør mig eftertænksom men ikke trist, hjælpsom men ikke nævenyttig.



Når man tænker på mit uhyre forråd af visdom, kan det synes en skam ikke at bruge det fuldt ud, men du ved Herre, at jeg helst skulle beholde nogen få venner til det sidste.



Fri mig fra altid at ville remse endeløse rækker af detaljer op, og giv mig evnen til hurtig at komme til sagen. Forsegl mine læber mod ord om mine egne bekymringer og smerter, de bliver flere og flere og lysten til at beklage sig over dem vokser eftersom årene går.



Jeg vover ikke bede om bedre hukommelse, men om større ydmyghed når mine minder står i modsætning til andres. Lær mig den sunde indstilling, at også jeg kan tage fejl af og til.



Hold mig nogenlunde omgængelig. Jeg nærer ikke noget ønske om at være en helgen, sådanne kan være uudholdelige. Et surt og tvært gammelt menneske er et af djævelens mesterværker.



Giv mig evnen til at se noget positivt hvor jeg ikke har ventet det, og gode sider hos mennesker jeg ikke har ventet det hos. Og giv mig til slut den nåde at jeg kan sige det til dem.

gladsol
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør. Empty Sv: Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør.

Indlæg af Missis F Lør 9 Jan - 10:37

Så sandt, så sandt smile
Missis F
Missis F
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør. Empty Sv: Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør.

Indlæg af lala1979 Lør 9 Jan - 17:53

top sande ord'' top
lala1979
lala1979
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1034
Medlem siden : 11/08/09
Geografisk sted : Danmark Randers

http://www.bricksite.com/Lhnminekatte?id=269749

Tilbage til toppen Go down

Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør. Empty Sv: Visdomsord fra en engelsk kirkes udgangsdør.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum